Joulu tulee...

Teki mieli joulutorttuja, käynki hakee tänää ainekset ja teen kamalan kokoisen satsin.

Mä oon taas varovasti vilkuillut pakastealtaiden piparitaikinapaketteja. Vielä en oo ostanut, mut jos säkin noita torttuja, niin ehkä mä voisin sitten niitä pipareita... Pikkuhiljaa sitä pitäis kuitenkin ruveta suunnittelemaan piparitaloprojektia. Pääsis varmaan paremmin tunnelmaan, jos olis niitä pipareita jo sillon :D.

Kynttilöitä on tullut poltettua jo varmaan kuukauden verran. Ei ne pelkkään joulufiilikseen liity, mutta pikkuhiljaa valmistelee tunnelmaa siihen suuntaan. Ja joulukorttejakin vois alkaa kohta suunnittelemaan. Joitain tarvikkeita mä kävinkin jo niitä varten ostamassa. Ihanaa, joulu tulee!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska tämä on joulutredi, niin täällähän voi varmaan esittää joululahjatoiveita? Ja koska pukki on moderni ja hieno mies niin se käyttää varmaan nettiäkin, eli toive menee perille.

Parahin Pukki jouluinen
mä kovin suuria toivo en
kuin pari pakettia kovaa
joiden kanss' olis elo somaa.

Ekaks' pyörän nopean
korskean ja komean
Kawasaki Ninjan sellaisen
mistä liitän tähän kuvasen
se olisi ZX-neljätoista
muista en prätkistä välitä noista

Juoksukengät myös tarttisin
joilla sitten tarpoisin
jottei läski hiivi ahteriini
tai margariini vyötäisiini
Olisi koirallekin tosi kivaa
kun jokapäivä juostais lujaa.

Tai ihan miten vaan, kyllä se minibussikin on edelleen toiveissa...​

Liitteet

• Ninja_ZX_14_8.jpg
    Ninja_ZX_14_8.jpg
    58,1 KB · Katsottu: 168
Koska tämä on joulutredi, niin täällähän voi varmaan esittää joululahjatoiveita? Ja koska pukki on moderni ja hieno mies niin se käyttää varmaan nettiäkin, eli toive menee perille.

Elä toivo. Nää tapat ittes tuolla ZX-14:lla. Liian vikuri ori nuorten naisten ekaksi ratsuksi :)

Elä toivo. Nää tapat ittes tuolla ZX-14:lla. Liian vikuri ori nuorten naisten ekaksi ratsuksi :)

Ainakin kuolisin onnellisena!:D Tosin voihan olla että pukki päättää toisin ja paketista löytyy pikkubussi? (tuo se pyörä, pliis...)

Sain äipältä valmistumisen kunniaksi kanarian matkan, joten lähetään kahestaan etelään just ennen joulua. Eka kertaa elämässä joulu ulkomailla. Siellä varmaan ei mitään perinteistä joulumeininkiä olekaan mutta avokkia tulee kyllä ikävä! Oon aina tykännyt joulusta kun saa levätä kunnolla, mutta en ymmärrä sitä hössötystä mikä monilla ihmisillä jouluun liittyy. Tuskin itse tulen koskaan ainakaan stressaamaan joulusta, sehän on vaan juhlapyhä eikä mikään näyttökoe tms.

Kävin tossa viimeviikonloppuna köpiksessä ja siellä julkistettiin perjantaina sopivastai Carlsbergin jouluolut (julebryg).

Tämän kunniaksi järjestettiin ihan HILLITTÖMÄT bileet, Carlsbergin porukkaa (vähäpukeisia naisia yllättäen) liikkui kaduilla jakamassa tätä olutta ilmaiseksi, ja kaikki luukutti täysillä julebryg-teemabiisiä.

Baaritkin oli kivasti jo koristeltu joulua varten. Oikein kiva juhla kaikenkaikkiaan, voisivat tuoda sen suomeenkin.

Ja se olut oli tosi hyvää!! =)

Näin jo toissa-aamuna erään kerrostaloasunnon ikkunoissa jouluvalot.. :wtf: Oli yhdessä lasissa moniväristä ja toisessa sinistä.

Ellen ihan väärin muista, viime vuonna taisi samoissa ikkunoissa killittää jouluvalot jo marraskuun alussa. Eipä siinä, kukin tavallaan.. Itsekin kyllä jouluihmisiä olen mutta jotain rajaa. Saattaahan toki olla että kyseiset jouluvalot laittanu immeinen naureskelee itse parhaiten että onpahan ihmisille taas päivittelemistä.. :rolleyes:

Miettikääs nyt hyvät ihmiset mikä on joulun tarkoitus!! KOOOOVAt jalkatreenit? NOT!!

Laittakaas ihmiset asiat tärkeysjärjestykseen elämässä vielä kun voitte. Onko esim. perhe mitään näin joulun aikaan ? Hieman mennyt ihmisillä pinnalliseksi ja esittämiseksi koko elämä.

Näin jo toissa-aamuna erään kerrostaloasunnon ikkunoissa jouluvalot.. :wtf: Oli yhdessä lasissa moniväristä ja toisessa sinistä.

Ellen ihan väärin muista, viime vuonna taisi samoissa ikkunoissa killittää jouluvalot jo marraskuun alussa. Eipä siinä, kukin tavallaan.. Itsekin kyllä jouluihmisiä olen mutta jotain rajaa. Saattaahan toki olla että kyseiset jouluvalot laittanu immeinen naureskelee itse parhaiten että onpahan ihmisille taas päivittelemistä.. :rolleyes:

Yhdellä meidän rappulaisella on sama homma. Sillä on jouluvalot parvekkeella ympäri vuoden, onneksi se laitto virrat niihin vasta pari viikkoa sitten.

Yhdellä meidän rappulaisella on sama homma. Sillä on jouluvalot parvekkeella ympäri vuoden, onneksi se laitto virrat niihin vasta pari viikkoa sitten.

Mistä te päättelette, että ne on nimenomaan jouluvalot? Mun mielestä tähän hämärään aikaan sopii hyvin koristevalot ikkunoihin, puihin jne. Monissa maissa, jotka sijaisevat lähempänä päiväntasaajaa ja joissa on kesälläkin pitkät ja pimeät yöt, on noita erilaisia koristevaloja ympäri vuoden.

Mistä te päättelette, että ne on nimenomaan jouluvalot? Mun mielestä tähän hämärään aikaan sopii hyvin koristevalot ikkunoihin, puihin jne. Monissa maissa, jotka sijaisevat lähempänä päiväntasaajaa ja joissa on kesälläkin pitkät ja pimeät yöt, on noita erilaisia koristevaloja ympäri vuoden.

Tokihan ne sopivat, ei siinä mitään. Samaltahan ne näyttävät, oli sitten lokakuu tai joulukuu. Täällä peräpohjolassa kun vain on tottunut että 99% ihmisistä laittavat ne valot joulukuun puolella. Tällä ekologisen ajattelutavan aikakaudella ei myöskään liene järin suotavaa käyttää jouluvaloja (kyllä, mielestäni ne ovat "jouluvalot") puolta vuotta kerrallaan. Ai jai mitä energiantuhlausta.. :jahas:

Mutta kuten jo aiemmin totesin, kukin tavallaan.

Tokihan ne sopivat, ei siinä mitään. Samaltahan ne näyttävät, oli sitten lokakuu tai joulukuu. Täällä peräpohjolassa kun vain on tottunut että 99% ihmisistä laittavat ne valot joulukuun puolella. Tällä egologisen ajattelutavan aikakaudella ei myöskään liene järin suotavaa käyttää jouluvaloja (kyllä, mielestäni ne ovat "jouluvalot") puolta vuotta kerrallaan. Ai jai mitä energiantuhlausta.. :jahas:

Mutta kuten jo aiemmin totesin, kukin tavallaan.

Korjattu osio boldattu. Sarjassa näitä "mä oon niin ympäristöystävällinen" että piiperrän tälläsiä mitättömiä pikkujuttuja ja oon niistä hemmetin ylpeä.

Ei ollut muuten sulle suoraan vain yleisesti.

Joulu menee etelässä, biitsillä namijuomia litkiessä.

Miettikääs nyt hyvät ihmiset mikä on joulun tarkoitus!! KOOOOVAt jalkatreenit? NOT!!

Laittakaas ihmiset asiat tärkeysjärjestykseen elämässä vielä kun voitte. Onko esim. perhe mitään näin joulun aikaan ? Hieman mennyt ihmisillä pinnalliseksi ja esittämiseksi koko elämä.

Kaikilla ne perhesuhteet ei välttämättä ole niin hyvät kuin toisilla, joten turha tuota perhejoulupaskaa on tuputtaa jokaiselle.

Tunnustan, että olen jo juossut kaupoissa joululahjojen perässä ja saanutkin melkein ne kaikki kiinni. Voipi tulla tylsää loppuajasta, kun ei ole enää mitn salatehtäviä tekemättä. No lahjojen jälkeen on hyvä keskittyä joulusiivoukseen...:jahas:
Pikkujoulut on hyvä järjestää kotona: saa hyvän tekosyyn ottaa joulukoristeet esille:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom