JELP ! Suositelkaa sykemittaria!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naapu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä hakusessa olisi laadukas sykemittari. Polarin sivustolta olen noista vempaimista lukenut, mutta "oikeata" ei meinaa löytyä.

Harrastuksiini kuuluvat :

- sali
- hiihto
- juoksu
- pyöräily
- satunnainen rullaluistelu
- säkin hakkaaminen

Eli mitään ykköslajia ei löydy, pyrin vain harrastamaan mahdollisimman paljon ilman kyllästymisen tunnetta.

Painotus löytyy kuitenkin juoksusta ja raudan nostamisesta.

PS: Kenelläkään informaatiota, milloinkahan polar meinaa pukata uudet mallit markkinoille?

Kiitokset hyvistä vinkeistä !

No ensin mietit mitä kaikkea infoa sä haluat sykemittarista saada ulos ja sitten ostat semmoisen jossa ne ominaisuudet on. Jos pelkkä sykkeen näkeminen riittää niin ostat halvimman perusmallin mitä löytyy. Näin se homma etenee.

Mulla on ollut Polarin A5 ja nyt on S210. Tärkein syy vaihtoon oli saada suoritusaika ja syke näkymään ruudussa samaan aikaan, sekä tallentumaan enemmän tietoa harjoituksesta. Onhan tässä uudessa paljon muutakin extra sälää, mutta vielä ei ole tarvinnut alkaa intervalliajastimien yms. kanssa hifistelemään. Sen verran on meikäläisessä kuitenkin nörtin vikaa, että kaipailen tietokonelinkkiä. Siitä olisi pitänyt pulittaa muistaakseni vielä sata euroa lisää, joten pitää pärjäillä ilman ja kirjata tulokset paperille. Koodattu lähetin on myös mukava, ja taustavalo.

Itselläni on polar accurex plus. Vastannee nykylaitteissa jotain 250-300 e hintaluokkaa. Tärkeitä ominaisuuksia ovat tietysti väliajat, muisti ja tuokin jotta näkyy aika ja syke samalla. Ennen minulla oli polar pe3000 joka hikosi hajalle. Se oli hyvä mittari.

Jos haluat tuommosen väliaikaa laskevan mittarin mutta ehkä halvemmalla kuin polar niin kannattaa ehkä tsekata semmonen merkki kuin cardio sport. Samat ominaisuudet kuulemma mutta halvempi hinta. Kestävyydestä en osaa sanoa mutta kuulemma takuu toimii.

Yleensäkin suosittelen mittarin käyttöä aktiiviulkoilijoille ja noh miksei salillekin. Ei se mitään hifistelyä ole.

Mistä noita Polareita voisi Helsingistä ostaa?

Onko olemas halvempia vitkuttimia, joilla sais pulssin mitattua?

Originally posted by gnut

Niillä sykemittareilla mitään tee. Kyllä se sitten huomaa kun pumppu hakkaa seittemäämiljoonaa..

Ja halvinta on mitata ite pulssi ranteesta..:david:

Originally posted by gnut

On, Sigma Sport. Myydään ainakin sportiassa. Halvin malli taitaa olla jotain 50€.

Originally posted by paistijauheliha
Niillä sykemittareilla mitään tee. Kyllä se sitten huomaa kun pumppu hakkaa seittemäämiljoonaa..

Ja halvinta on mitata ite pulssi ranteesta..:david:

Ajattelin tommosen hommata kun tuppaa aina menemään airopiset anaeropiseksi niin tuostapa olis hieno katsoa hyvä syke peruskunnon kohottamiselle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei se sykemittarin valinta nyt niin vaikeaa voi olla. :)

Aika ihme :david: saa olla, että jotain muita, kuin sykkeen mittausta ja muutamaa muuta nykyään jo perusmalleista löytyvää ominaisuutta oikeasti tarvitsee.

Ajattelin tommosen hommata kun tuppaa aina menemään airopiset anaeropiseksi niin tuostapa olis hieno katsoa hyvä syke peruskunnon kohottamiselle.

Ja mikäköhän tämä maaginen syke on ja mitä vikaa anaerobisessa treenissä on ?

Maakinen syke on 110-140. Sanoinko että anairobisessa on vikaa? Sanoin että haluan kohottaa peruskuntoa. Onko sun vaikea tajuta tätä vai meneekö aivot solmuun? :blow:

En viitsinyt aloittaa uutta threadia joten pistetääs kysymys tänne:

Kuinka usein olette huomanneet sykemittarien (polar) olevan tarjouksessa? Itse en ole ennen katsellut mutta viime aikoina olen syttynyt ajatukseen sykemittarista joten, jos on tietoa halvoista kaupoista niin pistäkää infoa.

dänks

gnut sanoi:

tappara sanoi:
On, Sigma Sport. Myydään ainakin sportiassa. Halvin malli taitaa olla jotain 50€.

Itse sain joululahjaksi Sigma Sportin PC 1600 - mittarin, jossa on melkosesti kaikkea sälää mukana. Mielestäni on toiminut todella hyvin, että varmaan ihan laadukaskin. :)

Eli homma on hyvin pitkälle niin, että kannattaa jättää ne muoviset Polarit omaan arvoonsa ja panostaa laatuun a.k.a Suuntoon!!! (Tietysti hinnat hipoo taivasta...) Joten käypä kattoo netistä Suunto X-3 HR!!!

Chimmie sanoi:
Eli homma on hyvin pitkälle niin, että kannattaa jättää ne muoviset Polarit omaan arvoonsa ja panostaa laatuun a.k.a Suuntoon!!! (Tietysti hinnat hipoo taivasta...) Joten käypä kattoo netistä Suunto X-3 HR!!!
Suunnon sykemittareilla meneekin niin hyvin, että niitten valmistusta ollaan lopettamassa.

Polarin mittarit on ihan päteviä ja jos salilla on kardiolaitteissa sun muissa se sykkeen näyttö, niin yleensä ne osaa hyödyntään polarin antureita. Eli katot vaan ominaisuudet mitä tarttet ja ostat sellasen polarin, mulle on riittänyt ihan se perusmallli tähän asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom