Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sähköautoja tiirailen. Halvimmat Model 3:set on jotain 20k€. Bemun I4 M50 halvimmat 45k€. Uusi taisi olla 73k€. Yli tonnin kuussa tippunut hinta.
Onko nyt edelleen niin, että käytetyissä sähöautoissa Teslan Model S tarjoaa parhaan hinta laatusuhteen. Ja "paras" on Taycan.

Viimeksi muokattu:
Sähköautoja tiirailen. Halvimmat Model 3:set on jotain 20k€. Bemun I4 M50 halvimmat 45k€. Uusi taisi olla 73k€. Yli tonnin kuussa tippunut hinta.
Onko nyt edelleen niin, että käytetyissä sähöautoissa Teslan Model S tarjoaa parhaan hinta laatusuhteen. Ja "paras" on Taycan.
Itse tilasin uuden Y juniperin eilen, uutessa virmassa käyttöetu niin työnantaja maksaa 70% kk vuokrasta. Ihan ok diili. Eka auto tilattu ilman koeajoa. Pitäis tulla maaliskuussa.

vastasinko kysymykseen, no en off-topic

On kyllä järkiautoja sähköautot. Halvempia mitä polttikset. Eilen kävin Kotkassa vittu melki 800km, perse kipee. Sähköä meni 30 eurolla.
Kätevästi unohtuu autoilun kokonaiskulut kun hehkuttaa vain miten vähän menee rahaa sähköön. 800 km reissu maksaisi minulle noin 250 eur, josta dieselin osuus vajaa 80 eur. Eikä tulisi perse kipeäksi.
Vahvasti epäilen että suurimmalla osalla suristimilla ajavista kokonaiskulu on aika paljon suurempi. Jos ei tule oikeasti suuria ajomääriä niin ihan jo pelkkä vakuutus on useamman sentin/km kalliimpi, arvonalennuksesta puhumattakaan.

Kätevästi unohtuu autoilun kokonaiskulut kun hehkuttaa vain miten vähän menee rahaa sähköön.

se on Justiina näin

esinmerkiksi jos Minä haluan ostaa noin 20tonnin henkilöauton

kyllä se vaan taivahantosi on että tuolla rahalla saa niin paljon paremman bensiiniauton kun sähköisen ettei ikinä kannata ostaa niin huonoa ja halpaa sähköautoa

esim. jos nyt verrataan vaikka pelkästään ajooominaisuuksia niin kyllä kahenkympin mesessä ne ovat TÄYSIN eri ulottuvuuksissa kun kahenkympin id3

ja olen tyyrännyt id3mosta: useasti

sitten kun aletaan miettimään sitä kaikkea muuta mitä mesessä on mutta id:ssä ei niin huhhuhjavieläkerranhuhhuh

kaikki se äänettömyyn, natinattomuus ...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja sitten taas jos joutuukin ostamaan kymppitonnin kalliimman sähköauton että pääsee kymppitonnia halvemman bensiinin tasolle niin kallimmaksihan se vain tulee

esim Minulla, kun kilometrejä tulee vuodessa noin 5000

Juhannuksen alla vein omalla autolla vähän tavaraa asiakkaalle viime tingassa. Hyvää hyvyyttäni, kilsatkin jo ilmotettu en edes ottanut. Kehäkolmoselle ja näin kun boing boing kivi keskipientareen yli ja RÄKS. Heti arvas että jotain rikki ja sumuvalohan se. Kilometrikorvaukseksi muodostui noin miinus 8 euroa/km, minä maksoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom