JELP ! Suositelkaa sykemittaria!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naapu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on se S410, hyvä vehje. Jos haluaa paljon infoa koneelle ni kannattais hankkia S610 joka on vielä vähän edistyneempi sekä tiedonsiirron osalta että harjoitustietojen tallentamisen suhteen.

Taha sanoi:
Mä haluun tän.
Multa löytyy toi sponssikellona, hyvä vehje :thumbs: :4:

Mickel sanoi:
Kuinka usein olette huomanneet sykemittarien (polar) olevan tarjouksessa?
Polarin mittarit eivät taida olla juuri koskaan missään tarjouksessa. Polareiden hinnatkin ovat käytännössä joka kaupassa samat, koska Polar määrää hinnan, millä kauppa saa niitä myydä.

Itsellä on Polarin S610i. Hyvä peli.

Meillä Polar M61, koska siihen saa talletettua kaksi käyttäjää, ja kelpaa sekakäyttöön. Hyvin on toiminut. En kyllä tosin kalliimpaan (tämän ovh. 165,-) satsaisi.

Polar S210. Makselee 200e. Voi vetää intervalleja ja semmottis. Saa vähän tarkempia tietoja kuin halvimmilla malleilla. Tuossa on myös OwnIndex, joka jolla voi seurata kuntonsa kehitystä.

naapu sanoi:
Elikkä hakusessa olisi laadukas sykemittari. Polarin sivustolta olen noista vempaimista lukenut, mutta "oikeata" ei meinaa löytyä.

Minulla on ollut pari vuotta Polarin M52 ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Mittarista löytyy mm. tällaiset ominaisuudet:

- henkilötietojen syöttö (ikä, pituus, paino, sukupuoli, fyysisen aktiivisuuden taso)

- kuntotesti

- sykerajojen asettaminen joko itse tai Polarin laskemana

- harjoituksen keskisyke

- harjoituksen aikana kulutetut kalorit ja arvio rasvan palamisesta

Polar pitää kirjaa treeneistä ja näin on helppo tsekata vaikka yhden viikon aikana kuluneet harjoitustunnit ja kalorit. Käyttäjätietoja voi olla kaksi käyttäjää eli mukava bonus sekin.

Polarin kuntotesti antaa leposykkeeseen perustuen kuntoindeksin jota on mukava vertailla vaikka samanikäisiin kavereihin. Mika Myllylä on tiettävästi saanut kovimman kuntoindeksin täällä Suomessa.

teemupii sanoi:
Suunnon sykemittareilla meneekin niin hyvin, että niitten valmistusta ollaan lopettamassa.
Mistäköhän mahdat olla ton tiedon saanut??? Varmaan "looginen" päätelmä, kerta niitä myydään enemmän kun koskaan ennen!!! Ja sykkeellisiä mallejakin on tullut ja tulee lisää... Niin ja siis Polarin ja Suunnnon mittareissa sykkeen mittaushan on toteutettu samalla tavalla... (on varmaan vieläkin oikeusjuttu kesken :rock: )

Kimple sanoi:
Polarin mittarit eivät taida olla juuri koskaan missään tarjouksessa. Polareiden hinnatkin ovat käytännössä joka kaupassa samat, koska Polar määrää hinnan, millä kauppa saa niitä myydä.

Itse sain oman mittarini -15%, kun sokoksella oli jotkut asiakasomistajapäivät, jolloin kaikki oli alessa.... Kannattaa seurailla tuon tyyppisiä tarjouksia, sillä olen myöskin siinä käsityksessä, että Polar aika tarkkaan määrittelee sen hinnan....

Ai juu... kuulin että hobbyhallissa ois ollut joku mittari tarjouksessa... tarkempia tietoja en tiedä asiasta...

Niin oma mittarihan on Polarin M32 ja olen ollut siihen tyytyväinen. Toiminnot riittävät minulle ja pehmeä vyö on ollut oikein passeli.

Meikäläisellä on Polarin perusmallien karvalakkimalli, taitaa olla a3. Näyttää sykkeen, harjoituksen keston ja sykerajat voi itse asettaa +muita mulle turhia ominaisuuksia. Oikein toimiva ja hyvä peli. Tietenkin jos haluaa brassailla ja tykkää muovikellosta niin ostaa sitten kalliimman version. Itse en vaan pidä moisista.

Jakob sanoi:
Meikäläisellä on Polarin perusmallien karvalakkimalli, taitaa olla a3. Näyttää sykkeen, harjoituksen keston ja sykerajat voi itse asettaa +muita mulle turhia ominaisuuksia. Oikein toimiva ja hyvä peli. Tietenkin jos haluaa brassailla ja tykkää muovikellosta niin ostaa sitten kalliimman version. Itse en vaan pidä moisista.

Samaa mieltä ja omistan itsekin kyseisen mittarin, emännällä on joku parempi versio ja ikinä se ei niitä ominaisuuksia oo mihinkään käyttänyt. Että kannattaa miettiä maksaako kalliin hinnan omnaisuuksista joita ei tartte.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom