Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multa löytyy toi sponssikellona, hyvä vehje :thumbs: :4:Taha sanoi:Mä haluun tän.
Polarin mittarit eivät taida olla juuri koskaan missään tarjouksessa. Polareiden hinnatkin ovat käytännössä joka kaupassa samat, koska Polar määrää hinnan, millä kauppa saa niitä myydä.Mickel sanoi:Kuinka usein olette huomanneet sykemittarien (polar) olevan tarjouksessa?
naapu sanoi:Elikkä hakusessa olisi laadukas sykemittari. Polarin sivustolta olen noista vempaimista lukenut, mutta "oikeata" ei meinaa löytyä.
Mistäköhän mahdat olla ton tiedon saanut??? Varmaan "looginen" päätelmä, kerta niitä myydään enemmän kun koskaan ennen!!! Ja sykkeellisiä mallejakin on tullut ja tulee lisää... Niin ja siis Polarin ja Suunnnon mittareissa sykkeen mittaushan on toteutettu samalla tavalla... (on varmaan vieläkin oikeusjuttu kesken )teemupii sanoi:Suunnon sykemittareilla meneekin niin hyvin, että niitten valmistusta ollaan lopettamassa.
Kimple sanoi:Polarin mittarit eivät taida olla juuri koskaan missään tarjouksessa. Polareiden hinnatkin ovat käytännössä joka kaupassa samat, koska Polar määrää hinnan, millä kauppa saa niitä myydä.
Jakob sanoi:Meikäläisellä on Polarin perusmallien karvalakkimalli, taitaa olla a3. Näyttää sykkeen, harjoituksen keston ja sykerajat voi itse asettaa +muita mulle turhia ominaisuuksia. Oikein toimiva ja hyvä peli. Tietenkin jos haluaa brassailla ja tykkää muovikellosta niin ostaa sitten kalliimman version. Itse en vaan pidä moisista.