Milloin tahansa voin lähteä sokkotestiin noita erottelemaan, aivan sama kuka kokkaa ja miten paljon mausteita käytetään. Takuulla erotan toisistaan.
Haistan pienen vedon ainekset tässä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milloin tahansa voin lähteä sokkotestiin noita erottelemaan, aivan sama kuka kokkaa ja miten paljon mausteita käytetään. Takuulla erotan toisistaan.
Ei niihin kyllä mitään nestettä tuutata.
Erot ovat mielestäni siinä mitä lihaa se on. Nauta, Sika, Sika-nauta, Nauta-sika. Naudan paistinjauheliha vähiten rasvaista. Ehkä hiukan sitkeää mutta hyvää. Sika-nauta, nauta-sika sopii vain jauhelihakastikkeeseen yms. Vähärasvaisia voi syödä pelkästään paistettuna.
Mulle taas jauheliha maistuu vähän liiankin hyvin niin että pitää oikein tosissaan yrittää rajottaa sen syöntiä. Aiemmin meni suurinpiirtein yksi 400g jauhelihapaketti päivässä mutta nyt oon saanu venytettyä paketin kestää jo kaks päivää ja vielä pitäs vaan pystyy vähentää ja siksi suunnittelen jatkossa sotkevani sekaan soijaa mutta kun se paistettu jauheliha on niiiiin hyvää...
Minä olen jo vuoden päivät sotkenut noin desin soijaa sekaan per 400g jauhelihaa ja omasta mielestäni se on vain parantanut makuelämyksiä. Sen proteiinihyödyn lisäksi tietenkin.
Tosin desi / 400g taitaa olla aika maltillinen määrä vielä, kun usein puhutaan fiftisixti-sekoituksista...
Mulla taas on toisin päin kuin Hupella. Se kaupan itse jauhama ja pakkaama ei oikein meinaa upota.
Kyllä tää kuulostaa pahimman luokan neiteilyltä, anteeksi vaan. No jos oikeasti maistat siitä läpi sen kaasun niin eikai sille mitään voi, mutta kuulostaa kyllä uskomattomalle.Itselläni on ollut aina herkkä makuaisti enkä voi syödä esim. vakuumipakattua jauhelihaa. Tarkoitan siis sitä mikä on "tehtaassa" pakattu muovirasiaan ja prässätty etiketit päälle.
Kyllä tää kuulostaa pahimman luokan neiteilyltä, anteeksi vaan. No jos oikeasti maistat siitä läpi sen kaasun niin eikai sille mitään voi, mutta kuulostaa kyllä uskomattomalle.