Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voin määrittää lihatiskin jauhelihan kalori / makrojakauman? Lihatiskin jauhelihahan on aivan eriluokan tavaraa kuin perus atrian parempi naudan jauheliha 10%, sillä neste/rasvaa kertyy esim. mureketta tehdessä pirusti vähemmän kun pakettijauhelihasta.
Paljonko mahtaa tuossa lihatiskin jauhelihassa olla kaloreita?
Miten voin määrittää lihatiskin jauhelihan kalori / makrojakauman? Lihatiskin jauhelihahan on aivan eriluokan tavaraa kuin perus atrian parempi naudan jauheliha 10%, sillä neste/rasvaa kertyy esim. mureketta tehdessä pirusti vähemmän kun pakettijauhelihasta.
Paljonko mahtaa tuossa lihatiskin jauhelihassa olla kaloreita?
Tänää ois ollu hirven paistijauhelihaa 30e/kg, jäi ottamatta :D
Voi pärse ku vois vaan hyvillä mielin vedellä 23% sika-nautaa on niin törkeästi halvempaa ku 10% naudanjauheliha.
Jotenki tuntuu että tohon jauhelihaan ei saa muulla makua kun näillä habaneero soosseilla.. Aina samaa purukumia oon itte siirtyny lähitilan tarjontaan naudassa ja possussa. Paistinjauheliha oli muistaakseni 8ekilo rasva prossasta en tiiä mitä on mutta maku on ainakin edes lähelle hyvää. Ruoka nyt mulla koostuu kyllä kuivasta lihasta riisi/makaroni/peruna mikä nyt maistuu silloisena aikana ja siihen nopee kermakastike... Joka maistuu muuten kans aika hirveelle.. Täytyy lähtee ettii topiccii hyvään kastikkeeseen
Eikai pakkislainen jauhelihaansa kermaa ja juustoa laita!? Vaan kipua ja säkrifaissia!
Itse ainakin vedän :D Eikö siitäkin saa vähä rasvoja pois kun paistovaiheessa lusikoi sitä lihaneste-rasva seosta sieltä lavuaariin?Voi pärse ku vois vaan hyvillä mielin vedellä 23% sika-nautaa on niin törkeästi halvempaa ku 10% naudanjauheliha.
Laita mielummin vaikka raejuusto/rahka -kippon ja heitä roskiin. Rasva+viemäri= :down:Itse ainakin vedän :D Eikö siitäkin saa vähä rasvoja pois kun paistovaiheessa lusikoi sitä lihaneste-rasva seosta sieltä lavuaariin?