Jari "Boogie" Mustonen rengastettu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
J.Rossi sanoi:
Nyt on aivan liian suuri aukko sivistyksessä! Missä päin tää Manala sijaitsee?Olis kiva käydä seuraavalla Kuopion reissulla miesten salilla. Pitänee tehdä pyhiinvaellus ihan sitä varten, just tätä varten tarvittais Michelin-tyyppinen saliluokitus. Kolmella Ässällä olis matkustamisen arvoinen paikka, ja tuo kuullostaa pahasti siltä:D. Tosin kyllähän jotkut herran salit aikanaan oli aika ekstreemejä; muistan hämärästi et jossakin paikassa suihkutiloissa sähköjohdot suunnilleen kutitteli päänahkaa, eli ei ollu kalmistoon pitkä matka.

"Manala" sijaitsee keskellä Kuopiota Tulliportinkadulla. Sieltähän kuuluu aina puolenyön aikaan sairasta uikutusta, etkö ole vielä kuullut? :evil:
Lasken jo päiviä että pääsen sieltä kalman ja röökin hajusta uuteen saliin jumpalle Murun kanssa. ;)

Manalaa on käyny ihmettelemässä mm. A-Studio, Kuopio-TV, Savon Sanomat, Jyrki Savolainen, Tony Halme...
Moni on lähtenyt hyvin kalpeana ja hiljaisena sieltä...:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZweCCo sanoi:
Manalan esittelyhän ois kova juttu. Saisko mukana tulla pari muuta pakkislaista? Kun noita treenikavereita saattais kiinnostaa se. :)

Mulle käy millon vaan, siinä ei nokka kauan tuhise kun käydään kattomassa Manala. Kamut voi tulla mukaan. :arvi:

Boogie sanoi:
Mulle käy millon vaan, siinä ei nokka kauan tuhise kun käydään kattomassa Manala. Kamut voi tulla mukaan. :arvi:
No niin laitetaanpas isän luottokortti vinkumaan ja lennetään Kuopioon tsekkaamaan Boogien Manala, siitä kirjaa lukiessani sain karmivia tunteita kun luin kappaleen Manalasta..:D

Miten mä olen tämän ketjun onnistunut missaamaan, no onnittelut kuitenkin täältäkin suunnalta!

Boogie sanoi:

Laitoinpa sulle privaattiviestiä. Tai ainakin niin luulisin. :D

Timba79 sanoi:
Miten mä olen tämän ketjun onnistunut missaamaan, no onnittelut kuitenkin täältäkin suunnalta!

Kiitos, kiitos Timba79.
Muru otti tossa eilen kaks sidukkaa ja yöpulle ruvetessa olis pitäny antaa hyväyön suukkoja, niin mä tokasin. -"Hyi helvetti kuin pussais haisunäätää."
Muru siihen rauhalliseen tapaansa. -"Voi kun tietäsit pikkuboki mille läskipersees haisee..."
Täh!? :eek:

NGV sanoi:
No niin laitetaanpas isän luottokortti vinkumaan ja lennetään Kuopioon tsekkaamaan Boogien Manala, siitä kirjaa lukiessani sain karmivia tunteita kun luin kappaleen Manalasta..:D

Tervehdys NGV.
Joka näkee Manalan, niin voi sanoa että ei ole vielä jumpannu ollenkaan elämässään.
En tiedä mikä siellä on, mutta aina kun menen sinne treenaa, vaikka väsyttäs aivan kaamesti. Jumppa kulkee kuin siivillä ja aina tuntuu että on kehittynyt aivan karmeesti. :evil:

japa sanoi:
Onnea!
Ja mä tarjoan seuraavan pulla kahvin Jarille jos sattuu käymään!

Kiitos Japa!
Minä joku päivä käyn sun luona juomassa pullakaffet, kun saan tuon rottelon käyntiin. :lol2: :wall:

Kuulin Murulta päivän parhaimman vitsin. Kerron sen vähän muunneltuna, minä-muodossa, ettei jonkun tartte vetää taas herneitä siitä, että loukkaan jotain ihmisryhmää tms. näillä jutuillani...
HERKKÄHERMOISET, PISTÄKÄÄ SIMMUT KII... :evil:

Bodaus-lehden toimittaja oli haastattelemassa Boogieta tämän 100-vuotispäivillä. Toimittaja kyseli mukavia muistoja elämästä.
Boogie aloitti: "Kerran karkasi sika metsään. Kokosimme etsintäpartion ja kun sika löytyi, pantiin sitä perseeseen."
Toimittaja koetti kysellä muita muistoja, eihän noin voi lehdessä sanoa.
"No kerran naapurin tytär eksyi metsään. Pantiin perseeseen, kun löydettiin!", Boogie innostui entisestään.
-Olisiko ikäviä muistoja, toimittaja tuskastui.
Boogie:"No kerran minä ite eksyin metsään..."

:hyper: Voitte vaan uskoa, että elämä ei tunnu pitkältä, kun ollaan molemmat yhtä kouhoja... :D

Boogie sanoi:
Boogie:"No kerran minä ite eksyin metsään..."
Hhahahaahhah :hyper: Ei helvetti, totaalirepeäminen :lol2: :lol2: Mahtaa olla boogiella kuin hullujen huoneella
:hyper: :hyper: :hyper:

Hummerivirta sanoi:
Hhahahaahhah :hyper: Ei helvetti, totaalirepeäminen :lol2: :lol2: Mahtaa olla boogiella kuin hullujen huoneella
:hyper: :hyper: :hyper:

Voin sanoa ettei ole yhtään samanlaista päivää Murun kanssa....hip hei:hyper:

Boogie sanoi:
Kiitos, kiitos Timba79.
Muru otti tossa eilen kaks sidukkaa ja yöpulle ruvetessa olis pitäny antaa hyväyön suukkoja, niin mä tokasin. -"Hyi helvetti kuin pussais haisunäätää."
Muru siihen rauhalliseen tapaansa. -"Voi kun tietäsit pikkuboki mille läskipersees haisee..."
Täh!? :eek:
Miten ois jos ostaisin Manalaan käynti kortin? Saataisi kehitystäkin tulla paljon enemmän, tosin isän luottokortista saataisi luotto loppu kesken, kun 4 kertaa viikossa matkustaisin Kuopioon. Mutta tosissaan mitä aijotte Boogie tehdä Manalalle, pidättekö sen vai perustatteko uuden johonkin muualle. Ja onko poikasi Antton jumpannut sielä, kirjassa sanoi, että jos Anttonista tulee jalkapallo stara niin lihasta pitää olla ja teidän geeneillä siitä tulisi seuraava Super Mass..:whip:

NGV sanoi:
Miten ois jos ostaisin Manalaan käynti kortin? Saataisi kehitystäkin tulla paljon enemmän, tosin isän luottokortista saataisi luotto loppu kesken, kun 4 kertaa viikossa matkustaisin Kuopioon. Mutta tosissaan mitä aijotte Boogie tehdä Manalalle, pidättekö sen vai perustatteko uuden johonkin muualle. Ja onko poikasi Antton jumpannut sielä, kirjassa sanoi, että jos Anttonista tulee jalkapallo stara niin lihasta pitää olla ja teidän geeneillä siitä tulisi seuraava Super Mass..:whip:

Manalan sinetöin ikuisiksi ajoiksi ja munalukon laitan oveen.:evil:
Muutamme Leppävirralle omakotitaloon tämän kuun lopussa ja autotalliin tulee uusi "Muskelipaja". Muru kun ei halua tulevan lasiateljeensa seinänaapuriksi mitään Golgataa...:curs: Minusta Golgata ois ollu myös huippuhyvä nimi salillemme, jossa lihaksia välillä pakottaa ja tuska on valtava... kun talomme on vieläpä hautuumaan läheisyydessä. :eek:

Anton 15v pelaa jo nyt Juha Malisen valmennuksessa KUPS:ssa miesten edustuksen mukana harjoituksissa, peleihin häntä ei sentään vielä lasketa.:worship:
Toivon kovasti että Antonista ei koskaan tule bodaria tai portsaria...:thumbs:

Tässäpä muuten kuva Manalan Lukosta... :eek:
Muru kaiversi nimen.

Liitteet

• Manalalukko.jpg
    Manalalukko.jpg
    104 KB · Katsottu: 299
No millon lähetään käymään siellä manalassa boogie?

Hyvä oli muuten tuo vitsi minkä laittelit aiemmin. Oon ennen kuullu siitä semmosen lappalaismiehestä olevan version jossa muuten aina naapurin tyttö karkas mettään paitsi viimesenä tuli se että naapurin sika karkas. :D

ZweCCo sanoi:
No millon lähetään käymään siellä manalassa boogie?

Hyvä oli muuten tuo vitsi minkä laittelit aiemmin. Oon ennen kuullu siitä semmosen lappalaismiehestä olevan version jossa muuten aina naapurin tyttö karkas mettään paitsi viimesenä tuli se että naapurin sika karkas. :D

Mulle käy millon vaan. soita puh:no 040-7139324

Tässä taas kaikkea muuta kuin VALITTUJA paloja elävästä elämästämme...:

Kävin äsken vessassa :kakka: lla ja jätin (pahan) tapani mukaan vahingossa oven auki.(meillähän ei tunnetusti ole mitään salaisuuksia toisiltamme..:rolleyes: )

Sulotuoksuni kai leijailivat suoraan käytävään kun Muru käveli siitä ohi ja ärähti nenäänsä kipristäen: "Minä alan kohta lippuja myymään sinne ku haluat tehä paskaskin esillä, perkele!"
Hitto, meinas torttu juuttua suoleen ku rupesi niin nolottamaan... :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom