- Ikä
- 37
Boogie sanoi:Ei ole kesäpäivän heittokisoissa kusitestejä... mutta alkoholi pakko on illalla häh häh...:lol2: :D
No sovittu. Mut sä sit heität mut himaan (autolla.. ei niinku kumisaapasta). ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Boogie sanoi:Ei ole kesäpäivän heittokisoissa kusitestejä... mutta alkoholi pakko on illalla häh häh...:lol2: :D
ZweCCo sanoi:No sovittu. Mut sä sit heität mut himaan (autolla.. ei niinku kumisaapasta). ;)
Boogie sanoi:Täh!? Vai taxiksi vielä pitäs minun ruveta että tämän päivän nuoret saa hilattua itsensä johonkin tapahtumaan ja kohta väitetään että pakottivat ottamaan "Obelix" voimajuomaa.
Etköhän nuorimies pääse kotio sillä millä tulet vaikka apostolin kyydillä (kävelemällä) perk...:curs: :lol2:
ZweCCo sanoi:No itsehän ehdotit sen ottamista. :D Vois olla ihan hyvä idea tuo kävely leppävirralle.. eihän tästä oo kun joku 30-40km. No ehkä mun pitää taas tyytyä siiden kuskin osaan ja olla kuivin suin. Jokatapauksessa muistahan pitää sitten meteliä kun saappaanheittokisat lähenee ettei mene ohi. Pitäähän se tulla tarkastamaan miten pitkälle viskaat sitä.
Boogie sanoi:Jos en heitä 40m niin ostan sulle pullakahvit, mutta jos heitän sentinkään yli 40m niin sä ostat mulle... muista se ettei jää vaan puheen asteelle.;)
ZweCCo sanoi:Siis mitäs peliä se tämmönen on. Sama kun sanois että mennään mittaamaan mun pituus ja jos oon 160cm tai alle niin ostan sulle pullakahvit mutta jos oon yli 160cm niin sä ostat mulle pullakahvit. :D Itseasiassa voitais tämäkin tehdä niin päästään kahesti kahveelle. :kippis1: Tai noh.. enhän mä edes juo sitä "tiskivettä".