Jari "Boogie" Mustonen rengastettu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Boogie sanoi:
Mutta hei, MTV3 etsii uudessa ohjelmassaan Maajusseille Emäntiä, ei kuin anomus sisään... :D
No joo, jospa ei kuitenkaan... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stiltskin sanoi:
Mua kiinnostas myös tosi paljon boogien bodyuran alkukuvat. :)
Laitoin eilen pari kuvaa bodyurani alusta tuonne Suuri Boogie Mustonen-tredilleni... :)
sinne laitan jossain vaiheessa myös sen minusta 17-vuotiaana otetun kuvan. Se kun on vielä Manalassa seinällä muuttoomme asti.

Boogie sanoi:
Mutta hei, MTV3 etsii uudessa ohjelmassaan Maajusseille Emäntiä, ei kuin anomus sisään... :D

Ite harkitsin samaa. :lol2:

Helmikuu alkaa lähentyä loppuaan. Millon meinasit roudata tavarat pois manalasta? Vois niitä kuvia käydä räppäsemässä sillon juuri ennen kun purat sen koko manalan. Aika hyvän kuvan kyllä vois siitäkin saada kun oot heivaamassa vaikka sitä tukevaa ylätaljaa ulos. :D

ZweCCo sanoi:
Ite harkitsin samaa. :lol2:
Ai harkitsit ryhtymistä emännäksi maajussille? ;) Vai ilmoittautumista maajussiksi? No joo, sori :offtopic: jospa jätetään molemmat toi kisa nyt suosiolla välistä...

MerZi sanoi:
Ai harkitsit ryhtymistä emännäksi maajussille? ;) Vai ilmoittautumista maajussiksi? No joo, sori :offtopic: jospa jätetään molemmat toi kisa nyt suosiolla välistä...

Sama kait se kummaksko sitä hakis? :D

ZweCCo sanoi:
Sama kait se kummaksko sitä hakis? :D

MerZi ja ZweCCo yhdessä perunapellolle pullistelemaan ja pyllistelemään:lol2:
Sitten sikalaa putsaamaan paskatalikolla ja minä myyn liput siihen taidetapahtumaan.:D

Boogie sanoi:
MerZi ja ZweCCo yhdessä perunapellolle pullistelemaan ja pyllistelemään:lol2:
Sitten sikalaa putsaamaan paskatalikolla ja minä myyn liput siihen taidetapahtumaan.:D

Sait ylipuhuttua. Merzi voi pullistella kun sillä on jotain näytettävääkin ja minä sitten hoidan tuon pyllistely puolen. Mites lippujen tuotto jaetaan?

ZweCCo sanoi:
Sait ylipuhuttua. Merzi voi pullistella kun sillä on jotain näytettävääkin ja minä sitten hoidan tuon pyllistely puolen. Mites lippujen tuotto jaetaan?
Jaa että mitähän meikäläinenkin pullistelisi? :D Nythän sinä vitsin murjasit tähän lauantai-iltaan. Persausta korkeintaan mitä vois PULLISTELLA. Kyllä musta tuntuu että sitä on lantatalikon varresta niin kauas jo rantautunut että mahtaisko sen sorttiset kepakot kädessä pysyäkään.

Näin ollen luulen edelleenkin, että mulle riittää taidetapahtumaa niissä lypsyjakkara- ja kumikenkäkisoissa.

MerZi sanoi:
Jaa että mitähän meikäläinenkin pullistelisi? :D Nythän sinä vitsin murjasit tähän lauantai-iltaan. Persausta korkeintaan mitä vois PULLISTELLA. Kyllä musta tuntuu että sitä on lantatalikon varresta niin kauas jo rantautunut että mahtaisko sen sorttiset kepakot kädessä pysyäkään.

Noh pullisteluahan se perseen pullistelukin olisi. :rolleyes: Onneks ei muuten tämäkään tredi oo mennyt yhtään offtopiciksi. :hyper:

EDIT: Tuo lannan luominen talikolla on muutes ihan täyttä :anssi: .

MerZi sanoi:
Näin ollen luulen edelleenkin, että mulle riittää taidetapahtumaa niissä lypsyjakkara- ja kumikenkäkisoissa.

No ensikesänä pidetään sitten Leppävirralla "pakkisheittokisat".
Lajit on lypsyjakkaran, kumikenkän, autonrenkaan heitto.
Kisan jälkeen paistetaan sikaa vartaassa ja otetaan Asterix voimajuomaa, joka on tehty minun reseptillä(Kossua ja kokista) heh heh...:lol2: :kippis1: :urjo: :eek:
Sitten katotaan kuka on vahvin niillä tantereilla:lol2:

Ensi kesänä on Leppävirralla saappaanheiton SM-kisa ja Joroisissa lypsyjakkaran SM-kisa

Kaikki pakkislaiset nyt mukaan rentoon ja hauskaan kesäpäivien viettoon Boogien mukaan :eek: heh heh... sitten kisan jälkeen otetaan sitä kuuluisaa Obelix taikajuomaa :kippis1: :urjo: :nolo: :itku:

Majoitusta löytyy halvalla Vesileppiksen hotellista.

Ratu sanoi:
Saatiinko siitä manalasta koskaan niitä kuvia? :confused:

En minä ainakaan saanut. Olin kipeänä sillon kun suunnittelin että menis. Taitaa olla jo manala tyhjillään nykyään? :(

ZweCCo sanoi:
En minä ainakaan saanut. Olin kipeänä sillon kun suunnittelin että menis. Taitaa olla jo manala tyhjillään nykyään? :(

"Manala" on kuollu ja kuopattu jo aikoja sitten.
Nyt uudet kujeet uudessa salissa "Golgatassa"

Manalasta pikkasen kuvia www.wff.fi boogien kuvissa.
Gym 99 "Jukka" lupasi laittaa kuvia mun tredille.:rolleyes:

pittää ruveta reenaamaan noihi kisoihin, heittelis aluks vaikka naapurin puutarhatuoleja :evil:
onko muuten doping testejä?;)

Boogie sanoi:
"Manala" on kuollu ja kuopattu jo aikoja sitten.
Nyt uudet kujeet uudessa salissa "Golgatassa"

Jep niin sanoit sillon että millon purat sen. Vidutti kyl jonki verran ku piti olla sillon kipeenä kun meinasin ottaa ihteyttä ja sopia kuvaamisajankohtaa. :jahas: Kun jätin sen kuvaamisen sinne viimetinkaan että ehtii vähän taidot kehittyä että ei ihan kauheita räpellyksiä olis kuvista tullut.

Minkäslainen paikka tää golgata on? Onko yhtä legendaarinen kun manala? :D

EDIT: Petu80: Toivottavasti kaikki alkoholipitoiset "eväät" on kielletty. ;) Olis katastrofi. :D

ZweCCo sanoi:
Minkäslainen paikka tää golgata on? Onko yhtä legendaarinen kun manala? :D

EDIT: Petu80: Toivottavasti kaikki alkoholipitoiset "eväät" on kielletty. ;) Olis katastrofi. :D

"Golgata" on paljon parempi kuin edeltäjänsä.... lähempänä ja turha roina on jätetty pois.

Ei ole kesäpäivän heittokisoissa kusitestejä... mutta alkoholi pakko on illalla häh häh...:lol2: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom