No joo, jospa ei kuitenkaan... :DBoogie sanoi:Mutta hei, MTV3 etsii uudessa ohjelmassaan Maajusseille Emäntiä, ei kuin anomus sisään... :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo, jospa ei kuitenkaan... :DBoogie sanoi:Mutta hei, MTV3 etsii uudessa ohjelmassaan Maajusseille Emäntiä, ei kuin anomus sisään... :D
Laitoin eilen pari kuvaa bodyurani alusta tuonne Suuri Boogie Mustonen-tredilleni...Stiltskin sanoi:Mua kiinnostas myös tosi paljon boogien bodyuran alkukuvat.
Boogie sanoi:Mutta hei, MTV3 etsii uudessa ohjelmassaan Maajusseille Emäntiä, ei kuin anomus sisään... :D
Ai harkitsit ryhtymistä emännäksi maajussille? ;) Vai ilmoittautumista maajussiksi? No joo, sori jospa jätetään molemmat toi kisa nyt suosiolla välistä...ZweCCo sanoi:Ite harkitsin samaa. :lol2:
MerZi sanoi:Ai harkitsit ryhtymistä emännäksi maajussille? ;) Vai ilmoittautumista maajussiksi? No joo, sori jospa jätetään molemmat toi kisa nyt suosiolla välistä...
ZweCCo sanoi:Sama kait se kummaksko sitä hakis? :D
Boogie sanoi:MerZi ja ZweCCo yhdessä perunapellolle pullistelemaan ja pyllistelemään:lol2:
Sitten sikalaa putsaamaan paskatalikolla ja minä myyn liput siihen taidetapahtumaan.:D
ZweCCo sanoi:Sait ylipuhuttua. Merzi voi pullistella kun sillä on jotain näytettävääkin ja minä sitten hoidan tuon pyllistely puolen. Mites lippujen tuotto jaetaan?
Boogie sanoi:Vahvin saa rahat...:D
Jaa että mitähän meikäläinenkin pullistelisi? :D Nythän sinä vitsin murjasit tähän lauantai-iltaan. Persausta korkeintaan mitä vois PULLISTELLA. Kyllä musta tuntuu että sitä on lantatalikon varresta niin kauas jo rantautunut että mahtaisko sen sorttiset kepakot kädessä pysyäkään.ZweCCo sanoi:Sait ylipuhuttua. Merzi voi pullistella kun sillä on jotain näytettävääkin ja minä sitten hoidan tuon pyllistely puolen. Mites lippujen tuotto jaetaan?
MerZi sanoi:Jaa että mitähän meikäläinenkin pullistelisi? :D Nythän sinä vitsin murjasit tähän lauantai-iltaan. Persausta korkeintaan mitä vois PULLISTELLA. Kyllä musta tuntuu että sitä on lantatalikon varresta niin kauas jo rantautunut että mahtaisko sen sorttiset kepakot kädessä pysyäkään.
MerZi sanoi:Näin ollen luulen edelleenkin, että mulle riittää taidetapahtumaa niissä lypsyjakkara- ja kumikenkäkisoissa.
ZweCCo sanoi:Noh pullisteluahan se perseen pullistelukin olisi.
Ratu sanoi:Saatiinko siitä manalasta koskaan niitä kuvia?
ZweCCo sanoi:En minä ainakaan saanut. Olin kipeänä sillon kun suunnittelin että menis. Taitaa olla jo manala tyhjillään nykyään? :(
Boogie sanoi:"Manala" on kuollu ja kuopattu jo aikoja sitten.
Nyt uudet kujeet uudessa salissa "Golgatassa"
ZweCCo sanoi:Minkäslainen paikka tää golgata on? Onko yhtä legendaarinen kun manala? :D
EDIT: Petu80: Toivottavasti kaikki alkoholipitoiset "eväät" on kielletty. ;) Olis katastrofi. :D