Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
twinlab sanoi:Onnea vaan
Boogie sanoi:Osa kihlauksista päättyy onnellisesti, osa avioliittoon... ;)
ZweCCo sanoi::lol2:
Onneks olkoon munkin puolesta. Toivottavasti joskus sinuunkin/teihin törmään kun samalla paikkakunnalla kerta pyöritään.
E: Ainiin joo ja Mike sanoit että oisit joskus tulossa kuopioon kuvaamaan boogien treenejä. Passaako että ilmottelet jos joskus oot tulossa? Varmasti kuopion pakkislaiset tulis mielenkiinnolla katsomaan.
Boogie sanoi:Kiitos kiitos!
Kun Mike tulee kuvaamaan "Manalaa" niin ilmottelen pakkiksella. Käydään sitten syömässä isolla poppoolla Raxissa
yani sanoi:Tämä TÄYTYY nähdä. T: Massakausistasi huhuja kuullut. :thumbs:
PS. Pyydetäänpä mukaan myös naapuripitäjäsi poikaa, Ronkaisen Jania
Boogie sanoi:No mitäpä olet kuullu mun massakaudesta?
No perk... Jani messiin vaan.
:kippis1:
Boogie sanoi:Kiitos kiitos!
Kyllä minä pyörin siellä Gym-99:llä, niin ota hihasta kiinni vaan.
Kun Mike tulee kuvaamaan "Manalaa" niin ilmottelen pakkiksella. Käydään sitten syömässä isolla poppoolla Raxissa
ZweCCo sanoi:Mistäs sä tiesit että gymillä käyn? Ei oo vielä sua siellä näkynyt.
Tuo raxin keikka on aina hyvä idea. Viime kerrallakin oli mukavaa muutaman pakkislaisen kesken.
Leelucky sanoi:ZweCCo: älä ota sit kameraa mukaan,saat pian syytteen teollisuusvakoilusta. Bodyteollisuuden johtavan "lihastehtaan" Manalan valokuvaaminen ei ole sallittua ;)
Boogie sanoi:Manala on sitten entinen hautaustoimisto, pitää mennä 2kerrosta maan alle. siellä tuoksuu entisten palsamoitujen ruumitten haju.
Wikke sanoi:Kovasti onnea vaan.
Boogie sanoi:Manala on sitten entinen hautaustoimisto, pitää mennä 2kerrosta maan alle. siellä tuoksuu entisten palsamoitujen ruumitten haju. Kerran painotelineestä tippu levyt vaikka ne oli työnnetty loppuun asti?! Kiroilin silloin body kuntooni.... kai aaveet ei tykänneet mun mesomisesta....