SUPERCARB 1kg -40%

CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Onnea mitalista ja tsemppiä huomiselle @JaniPernell !! Muuten, onko tuo ihan tietoinen ratkaisu, että rinta sivulta -poseerauksessa pidät noin ylhäältä kiinni ranteesta? Muilla tuntuu olevan tapana pitää kiinni toisesta kädestä.

12983983_1000832703298885_8384697808217555368_o.jpg

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Muilla tuntuu olevan tapana pitää kiinni toisesta kädestä.
Suurin osa ei tajua, että tolla voi vaikuttaa kovasti yläkerran paksuuteen. Enemmän voisin kysyä miksi helvetissä pitää ottaa mahdollisimman etäältä kiinni.

Suurin osa ei tajua, että tolla voi vaikuttaa kovasti yläkerran paksuuteen. Enemmän voisin kysyä miksi helvetissä pitää ottaa mahdollisimman etäältä kiinni.
Tämä just mun pointtina. Kun oon niin pikkuinen, ni ollu pakko kattoo tarkkaan et saan jokasesta posesta kaikki irti :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Omaan silmään Jani kyllä erottuu edukseen tuossa kuvassa, mutta ilmeisesti tuomarit suosivat tällä kertaa vähän maltillisemman lihasmassan omaavia kisaajia :)

Olipas tänne tullut matskua! :) Toi shortsi jäi vähän mysteeriksi, enkä alkanut sitten tuomareita vaivaamaan ja kyselemään. En ainakaan tuntunut olevani liian iso sinne. Pitää vielä kysellä asiaa joltain. Ei lainkaan kaduta, että lähdin kokeilemaan lajia. Hauska muisto jäi, mutta äkkiseltään vaikea kuvitella että uudestaan yrittäisin. Tuntuisi turhalta vetää pitkää dieettiä, eikä finaaliin lähellekkään. Selkee linja olis kiva tietää ainakin ennen kisapäätöstä :)

Oli kyllä siisti vapari Janilla. Olet tainnut panostaa erityisen paljon tuohon, mikä on tietysti ainoastaan hyvä asia ! :)
Ja vielä itse olet suunnitellut koreografian sekä musiikin.

Onnittelut vielä mitalista !
Kyllä joo :D Itse suunniteltu ja toteutettu. Edes vaimolle en uskaltanut esittää. Toi moonwalk tuli opeteltua Youtubesta, sieltä löytyi ihan opetusvideo. Harmillisen nihkeesti noi jalanpohjat vaan tuolla kumimatolla liukui, vaikka olin talkinnut ne :D :D Kiitos että piditte!

Suositut

Back
Ylös Bottom