SUPERCARB 1kg -40%

CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Mä luin semmoisen jutun jostain lekurijulkaisusta, että meillä on klyyvarissa jotain bakteereja tai vastaavia, jotka tykkää kylmästä ja tarpeeksi kun saa, niin se voi laukaista sitten vilustumisen, joka johtaa flunssaan.
Oon lukenu ihan saman. Dieetillä mulla käytössä nenähuuhtelukannu. Sellanen kivikautinen pömpeli mikä täytetään lämpimällä suolavedellä. Molemmat ontelot huuhdellaan sillä. Ei jää pöpöt muhimaan. Joka päivä tehtävä. Muuten ei pelitä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
https://pakkotoisto.com/etusivu/?p=4637#!

800_9632.jpg

Noo... En voi kehua olleeni hyvässä pumpissa ja suonekkaana :D Oli vaan yksinkertaisesti niin pahuksen kylmä! Mut Mike on sen verran velho, et ainaki taustat tulee olemaan hyvät! Odotan kyllä innolla mitä tulee. Kamerasta nopsaan katsottuna ihan jees.
Olisi mielenkiintoista tietää jeesaisko "pumppiviina" yhtään suonekkuuten tuollaisessa kylmässä, jos napsun pari olisi jotain vahvaa alkoholia naukannut...

Olisi mielenkiintoista tietää jeesaisko "pumppiviina" yhtään suonekkuuten tuollaisessa kylmässä, jos napsun pari olisi jotain vahvaa alkoholia naukannut...

Ei varmaan napsu pari auttaisi ollenkaan, kun ei se auta normaalilämmöissäkään. Vaatii monta kunnon huikkaa, ennen kuin saa sitä verenkiertoa buustattua.

Ei varmaan napsu pari auttaisi ollenkaan, kun ei se auta normaalilämmöissäkään. Vaatii monta kunnon huikkaa, ennen kuin saa sitä verenkiertoa buustattua.
Joo ja kun ei hiilaria oo kropassa, ja perkeleen kylmä ni tuskin olis auttanu mikään :D :D Viina olis voinu kyl sisäisesti tuoda kivan olon :)

Kisaviikon päivitys:

"Moi! Kauan odotettu kisaviikko on täällä :) Minulle se tarkoittaa palkkatöitä kuten tavallisestikkin, harmittavaisesti vielä iltavuoroa. Mutta näillä mennään! Koitetaan pitää mieli silti positiivisena :) Treenit pidetään melko kovina vielä keskiviikkoon asti. Torstaina ja perjantaina ajetaan kroppaan varovasti hiilihydraattia, tilannetta tarkkaillen. Yksinkertainen tankkaus, missä suolaa ja vettä ei säästellä.

Haluan toivottaa KAIKILLE kisaajille mahtavaa viikkoa, nauttikaa loppumatkasta ja olkaa ylpeitä tehdystä työstä!"

TSEMPPIÄ JANI!

Laitetaas tämäkin vielä :)

Viimeinen puristus edessä kilpailijat! Tämä viikko on SE viikko, jolloin aletaan rauhottumaan ja keskittymään kisaan. Muistakaa huoltaa lihaksia, lepäillä ja pakata ajoissa kisareput ;) Mulla tapana ollut jättää aina KAIKKI viime hetkeen, mutta jos tällä kertaa ryhdistäytyisi ja hoitaisi hommat mallikkasti. Jos minua näkyilee Fitness Classicissa messuilla, niin rohkeasti vain juttelemaan vaikka lisäravinteista, tai mistä tahansa! Olen käytettävissänne :)
Rautaisaa viikkoa kaikille!

Suositut

Back
Ylös Bottom