View: https://www.facebook.com/728991817149643/videos/995821497133339
Tuleekos tehtyä Jani vapailla painoilla kyykkyä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://www.facebook.com/728991817149643/videos/995821497133339
Tuleekos tehtyä Jani vapailla painoilla kyykkyä?
Juu kyllä tulee tehtyä. Välityksistä johtuen teen takareisi/hanuriliikkeenä. Periaatteessa kaikki tankokyykyt menee mulla taka-akselille
Etukyykkyyn kunnon kantakorotus, niin menee etureisille kyllä Samaten hack-tangolla jne jne. Ongelmana vaan se, et painoa joutuu rajusti karsimaan. Siksi hack kulmakivenä etureisitreenissä. Saa kunnon painot käyttöön ja koko liike on hallittu. Paljon varioin vaihtoehtoja. Vanhat kunnon sissykyykyt usein viimestelyyn just buenot.Etukyykytkin?
Mites käsipainokyykky/askelkyykky/pystyhacki tangolla?.
Ei siinä, itse olen sitä mieltä, että hack kyykky saattaa hyvinkin olla jopa parempi jalkojen kasvatukseen kuin vapailla painoilla suoritettu kyykky.
Oli kyllä asteen kylmä kuvata.
Äijä pärskii kuvat perseelleen kultsalla :DMä aivastelin koko matkan himaan. Eihän tää kroppa kestä mitään näköjään nykimättä.
Onhan nää aina riskejä... Mut eletään joskus kuilun partaalla Nyt olo on hyvä. Tuskin tässä hätää on.Luulis että ei kisojen alla haluta sairastua flunssaan tai mihinkään kun kuitenkin rankka dieetti alla ja ulkoilmassa vähissä vaatteissa
Se just ja tasan näinFlunssa on ihmisestä toiseen tarttuva virustauti, joka leviää lähinnä sisätiloissa. Ainoo mitä tuollaisesta kylmettymisestä voi saada on jäätävä vitutus. :D
Mä luin semmoisen jutun jostain lekurijulkaisusta, että meillä on klyyvarissa jotain bakteereja tai vastaavia, jotka tykkää kylmästä ja tarpeeksi kun saa, niin se voi laukaista sitten vilustumisen, joka johtaa flunssaan.Flunssa on ihmisestä toiseen tarttuva virustauti, joka leviää lähinnä sisätiloissa. Ainoo mitä tuollaisesta kylmettymisestä voi saada on jäätävä vitutus. :D