SUPERCARB 1kg -40%

CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Juu kyllä tulee tehtyä. Välityksistä johtuen teen takareisi/hanuriliikkeenä. Periaatteessa kaikki tankokyykyt menee mulla taka-akselille :)

Etukyykytkin?
Mites käsipainokyykky/askelkyykky/pystyhacki tangolla?.

Ei siinä, itse olen sitä mieltä, että hack kyykky saattaa hyvinkin olla jopa parempi jalkojen kasvatukseen kuin vapailla painoilla suoritettu kyykky.

Etukyykytkin?
Mites käsipainokyykky/askelkyykky/pystyhacki tangolla?.

Ei siinä, itse olen sitä mieltä, että hack kyykky saattaa hyvinkin olla jopa parempi jalkojen kasvatukseen kuin vapailla painoilla suoritettu kyykky.
Etukyykkyyn kunnon kantakorotus, niin menee etureisille kyllä :) Samaten hack-tangolla jne jne. Ongelmana vaan se, et painoa joutuu rajusti karsimaan. Siksi hack kulmakivenä etureisitreenissä. Saa kunnon painot käyttöön ja koko liike on hallittu. Paljon varioin vaihtoehtoja. Vanhat kunnon sissykyykyt usein viimestelyyn just buenot.

Kovasti tässä jo odotellaan tulevaa Offia että pääsee taas reisien kimppuun oikeen kunnolla. Lukuisia juttuja tässä dieetin aikana laitettu paperille ylös mitä pitää kokeilla :) Varmasti tuleviin Wlogeihinki yksi kokonainen jalkatreeni kuvataan :)

Viimeksi muokattu:
Pic of the Day.

janip02.JPG

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Heti kun tulin kuvauksista kotiin, ni heitin vaatteet helvettiin ja kuumaan suihkuun... AINOA ongelma oli, että rakas tyttäreni ja vaimoni olivat kuvausten aikana kotona käyttäneet 400litraa lämmintä vettä, joten lämmin vesi oli LOPPU!!! Nopsaan laskettuna siis tunnin aamusuihkut :D Heti laitoin sit sauna päälle ja siellä tuli lojuttua tunnin :D :D Elämä voittaa!

Luulis että ei kisojen alla haluta sairastua flunssaan tai mihinkään kun kuitenkin rankka dieetti alla ja ulkoilmassa vähissä vaatteissa :o

Luulis että ei kisojen alla haluta sairastua flunssaan tai mihinkään kun kuitenkin rankka dieetti alla ja ulkoilmassa vähissä vaatteissa :eek:
Onhan nää aina riskejä... Mut eletään joskus kuilun partaalla :) Nyt olo on hyvä. Tuskin tässä hätää on.

Flunssa on ihmisestä toiseen tarttuva virustauti, joka leviää lähinnä sisätiloissa. Ainoo mitä tuollaisesta kylmettymisestä voi saada on jäätävä vitutus. :D
Mä luin semmoisen jutun jostain lekurijulkaisusta, että meillä on klyyvarissa jotain bakteereja tai vastaavia, jotka tykkää kylmästä ja tarpeeksi kun saa, niin se voi laukaista sitten vilustumisen, joka johtaa flunssaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom