CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Onko mahdollista että 2014 CBB +180 sarjan suomenmestarilla ei ole omaa ketjua? Kirjoitteleeko mies itse pakkiksella? Onkohan Janilla millaiset kisasuunnitelmat jo mietittynä? "Offiselkä" näyttää ainakin kohtuullisen lupaavalta tällä hetkellä: (julkisesta IG-tilistä, jos rikkoo sääntöjä niin modet hoitakoon)
Capture.JPG

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jani on ihan törkeän siistissä offikunnossa ja pattia on kiitettävästi kun ottaa huomioon millä eväin kaveri on itsensä rakentanut eli työllä ja tuskalla! Syksyllä 2016 viimeistään kisaa. Siinä on yksi fiksuimmista kisaajista mielestäni, ottaa 100% harrastuksesta irti ja panostaa siihen kaiken, mutta perheen ja terveyden ehdoilla!

Siinä fotoa Janin nykykuosista.

"Hello! Ja niin käynnistyi myös "laji" harjoitukset eli poseeraus. Kunto nyt on mitä on.. Mutta onneksi ei kisat vielä olekkaan Hymiö smile Satalasissa mennään, että kehtaa edes lavalle mennä Hymiö grin Hiilareita juuri napsin, ja katsotaan mihin taas päästään sillä Hymiö smileIhon vetäytyminen on mulla ollut ongelmana jo 2014. Löysää nahkaa löytyy runsaasti vatsan ja selän alueelta, mutta eiköhän se sieltä taas imeydy kuten ennenkin."

12508830_806543092807151_5373378722382322388_n.jpg

Mahtaakohan Jani muuten seurailla Pakkista? Ellei niin olisi kiva saada mies tänne keskustelemaan :)

Jani ei kuulemma ollut edes tiennyt, että hänelle on oma ketju perustettu täällä. No nytpähän tietää.
ps. Lupasi duunaa tunnukset heti joutessaan, joten kohta saadaan hänetkin liittymään seuraamme :)

Komea on tuo selkä etuanatomisessa. :) Kun saat Jani tunnukset niin kerro, oletko tyytyväinen kehitykseesi viime kisoista?

Komea on tuo selkä etuanatomisessa. :) Kun saat Jani tunnukset niin kerro, oletko tyytyväinen kehitykseesi viime kisoista?

On todellakin. Itse diggaan kovasti herran fysiikasta. Myös kireys on aina kisoissa huippuluokkaa, niinkuin pitää ollakin.
Jani on ainakin itselleni sen verran tuntemattomampi kisaaja, että mielellään häntä haluaisin oppia tuntemaan paremmin jahka saa itsensä tänne rekattua :)

Kannattaa laittaa Janin FB urheilijaprofiili seurantaan IFBB Classic Bodybuilder Jani Pernell. Tietysti myös IG tili janipernell.
Aina välillä tuonne ilmestyy lyhyitä videopätkiä treeneistä.

Janista kuulisi kyllä mieluusti lisää. Toivottavasti mies innostuisi tekemään pidempiäkin videoita nyt ketjun myötä sekä alkaisi täällä aktiivisesti kirjoittelemaan.

Moro ukot! Munakas tuossa jo olikin laittanut, että tämä ketju oli mulle ihan yllätys :D Oli kyselty jo, että olenko tyytyväinen kehitykseen viime kisoista. No... Pakko sanoa, et näillä reenivuosilla ei valtavan näkyvää saa aikaiseksi vaikka mitä tekisi. Joten vastaus on et en oo tyytyväinen :D Mulla ollut muutenkin tapana kisata aika harvakseltaan, mut ihan vaihtelun vuoksi kokeillaan nyt tätäkin :)

No niin, saatiinhan se mestari itsekin kirjoittelemaan tänne. Mahtavuutta! :) Mites dieetti etenee, hommat näyttäisi ainakin kuvista päätellen rokkaavan enemmän kuin hyvin. :)

Moro ukot! Munakas tuossa jo olikin laittanut, että tämä ketju oli mulle ihan yllätys :D Oli kyselty jo, että olenko tyytyväinen kehitykseen viime kisoista. No... Pakko sanoa, et näillä reenivuosilla ei valtavan näkyvää saa aikaiseksi vaikka mitä tekisi. Joten vastaus on et en oo tyytyväinen :D Mulla ollut muutenkin tapana kisata aika harvakseltaan, mut ihan vaihtelun vuoksi kokeillaan nyt tätäkin :)

Jees. loistavuutta saada sinutkin tänne. Tervetuloa!
Edellisen viestiin lisätäkseni,viitsisitkö valottaa vähän millaisilla treenimäärillä tällä hetkellä mennään ja kenties jotain infoa safkapuolesta? :)

No niin, saatiinhan se mestari itsekin kirjoittelemaan tänne. Mahtavuutta! :) Mites dieetti etenee, hommat näyttäisi ainakin kuvista päätellen rokkaavan enemmän kuin hyvin. :)
Moro! Tässä se menee päivä kerrallaan ilman sen suurempia murheita :) Varovasti nää vikat kilot koitan tiputtaa, ettei lihasta kauheesti palaisi :) Toki sitä palaa pakostakin. Kiitos!

Jees. loistavuutta saada sinutkin tänne. Tervetuloa!
Edellisen viestiin lisätäkseni,viitsisitkö valottaa vähän millaisilla treenimäärillä tällä hetkellä mennään ja kenties jotain infoa safkapuolesta? :)
Kiitos! Tällä hetkellä ihan 5 punttireeniä ja yksi tai kaksi posereeniä viikotahdilla edetään :) Melko matalilla hiilareilla nyt mennään... Siinä 180-210g välillä. Toimii mulle parhaiten kun hiiluja napsii ja pitää varsinkin rasvat korkealla ruokavaliossa. Protskut siinä 220g per päivä. Aikasemmilla dieeteillä ollu 300 ja ylikin. Koen että melko turhaa. Mielummin sitten rasvaa nostaa. Dieettiä takana nyt sen 17 viikkoa ja 13 jäljellä. Kauheesti ei enää karsittavaa, mutta ihon imeytymistä varten olen ajoissa. Koitetaan saada oikeen friikkikireys lavalle :)

Kiitos! Tällä hetkellä ihan 5 punttireeniä ja yksi tai kaksi posereeniä viikotahdilla edetään :) Melko matalilla hiilareilla nyt mennään... Siinä 180-210g välillä. Toimii mulle parhaiten kun hiiluja napsii ja pitää varsinkin rasvat korkealla ruokavaliossa. Protskut siinä 220g per päivä. Aikasemmilla dieeteillä ollu 300 ja ylikin. Koen että melko turhaa. Mielummin sitten rasvaa nostaa. Dieettiä takana nyt sen 17 viikkoa ja 13 jäljellä. Kauheesti ei enää karsittavaa, mutta ihon imeytymistä varten olen ajoissa. Koitetaan saada oikeen friikkikireys lavalle :)

Mitä tarkoitat tuolla "ihon imeytymisellä"?
Eiköhän se friikkikireys tulla taas näkemään. Tsemppiä! :)

Mitä tarkoitat tuolla "ihon imeytymisellä"?
Eiköhän se friikkikireys tulla taas näkemään. Tsemppiä! :)
Sillä tarkoitan sitä vaihetta, kun rasvat alkaa olla poltettu niin iho siitä vielä ohenee. Tulee aivan kiviseksi kunto. Nuorempana tuo meni ns. omalla painollaan, eli iho tuli samaa vauhtia mukana :) Nyt pian mittarissa 35v, niin on todettava et nuorena oli helpompaa :D

Tuli muuten aiemmin viikolla PP:llä kokeiltua tuota instagramissasi ollutta tyyliä tehdä maaten takareidet torso ylhäällä, ainakin itselle sopi todella hyvin! Ehdottamasti kokeilemisen arvoinen jippo.

Sillä tarkoitan sitä vaihetta, kun rasvat alkaa olla poltettu niin iho siitä vielä ohenee. Tulee aivan kiviseksi kunto. Nuorempana tuo meni ns. omalla painollaan, eli iho tuli samaa vauhtia mukana :) Nyt pian mittarissa 35v, niin on todettava et nuorena oli helpompaa :D

Heh, eli toisin sanoen paskapuhetta se, kun jotkut pro ukot väittää, etteivät pääse kireiksi, koska omaavat paksumman nahkan kuin toiset.
Eivät siis vain dieetanneet riittävän kauan. BUSTED! :D

Janile vielä muutama kysymys, jos jaksat vastailla.
Mistä lähteistä proteiinit, hiilarit ja fätit pääasiassa tulevat?
Käytätkö intrajuomia amino-/hiilarijauhot tms ja mitä mieltä olet ylipäätään näiden käytöstä.
Viimeisenä kiinnostaisi kuulla teikäläisen kovimpia salituloksia ja kantasi siihen, että onko sillä voimalla merkitystä, kun bodaillaan naturellina :)

Kiitän jo etukäteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom