Muuttuukos Janilla & @Cbb_Jarno rasvan määrä dieetiltä rakennuskaudelle siirryttäessä ? Pysyykö rasvat yhtä " korkealla " ja hiilaria lisäillään sopivissa määrin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei itse asiassa päde, ainakaan siinä kohtaa kun rasvanpoltto etenee adrenoreseptorisuhteeltaan alfavoittoisen rasvan kimppuun niistä perusdieettaamisella käristeltävistä normirasvoista (betareseptoridominantteja rasvasoluja). Rasvasolujen antilipolyyttiset alfareseptorit ovat äärettömän herkkiä insuliinin vaikutuksille, mistä johtuen alfareseptoridominantti solukko palaa paremmin kun hiilaritkin pidetään pääsääntöisesti alhaalla. Ongelmana tuossa on sitten vain ns. globaalina rasvanpolttotekijänä rT3-konversio, jota hiilarit hillitsevät.Samalla lailla se rasva sillä "hiilaridieetilläkin" palaa. Samat lainalaisuudet pätee, kuluta enemmän kuin syöt, oli siinä ruokavaliossa hiilaria tai ei.
Ei itse asiassa päde, ainakaan siinä kohtaa kun rasvanpoltto etenee adrenoreseptorisuhteeltaan alfavoittoisen rasvan kimppuun niistä perusdieettaamisella käristeltävistä normirasvoista (betareseptoridominantteja rasvasoluja). Rasvasolujen antilipolyyttiset alfareseptorit ovat äärettömän herkkiä insuliinin vaikutuksille, mistä johtuen alfareseptoridominantti solukko palaa paremmin kun hiilaritkin pidetään pääsääntöisesti alhaalla. Ongelmana tuossa on sitten vain ns. globaalina rasvanpolttotekijänä rT3-konversio, jota hiilarit hillitsevät.
Utti kertonut tarkemmin kyseistä aiheesta eräällä Q&A videollaan 12:05 eteenpäinHetkinen o_O
Muuttuukos Janilla & @Cbb_Jarno rasvan määrä dieetiltä rakennuskaudelle siirryttäessä ? Pysyykö rasvat yhtä " korkealla " ja hiilaria lisäillään sopivissa määrin ?
Nyt olisi tarkoitus pitää reilu offikausi. 2014 olin jouluun asti kisadieetillä MM-kisojen vuoksi, siitä kesti palautua 4kk. Huhtikuussa alkoi olla kroppa kunnossa ja uusi kisadieetti alkoikin sitten jo lokakuussa. Liian lyhyt aika minulle saada aikaan mitään näkyvää. Kyllä kehyksen kannalta varmaan joutuu ens vuoden pitämään vielä välivuotenaOlikos Janilla vielä suunnitelmia, että koska ja missä seuraavan kerran lavalle?
Reiluilla rasvoilla oot vedelly :P Sori, oli pakko tarttua :DIhan lopussa mulla oli rasvat n. 140-170g per painokilo.
Kato saatana! :D Nooooo.. Ei ihan noin paljon ;)Reiluilla rasvoilla oot vedelly :p Sori, oli pakko tarttua :D
Joo, reverse alkoi maanantaina. Lisäilen kaloreita aamupainoa seuraamalla. Vähän viikkokeskiarvojen perustella mennään. Nyt hiilarit 150-200 ja prode 220g ja rasva 80g. Lisäykset tapahtuu hiilareihin. Prodet ja rasva pysyy vakiona. Varovasti edetään.Alkaako offi reverse dieetillä vai lisäiletkö kuinka reilusti heti kaloreita?
Siellä oli Crea, joku bcaa, eaa ja cla. Ei huonompi settiMitä mahtaa pitää sisällään tuo Lidlin lahjoittama Sportyfeel bagi ? Pari proteiini patukkaa ? :D
Joo oon lukenu et liiallinen proteiini saattaa häiritä ketoosia. Kantsii pelata varman päälle ja ottaa se 2-2.5g prodea per painokilo. Hiilarit mulla oli ylimmillään se 40. Se koostui pelkästään juureksista ja kasviksista tulevat. Kyl varmasti olisin ollu ketoosissa lähellä 100g hiilarimäärääkin. Jotenki vaan kivampi syödä reilusti rasvaa niin nälkäkin pysyi poissaOliko sulla ketoosilla hiilarit siellä 20-30 gramman hujakoilla vai iskikö jo pikkasen alle 100 gramman tasolla kovan treenin kera ketoosi?
Itse pitäisi kiristellä tiukassa olevia rasvoja. Helposti menee vain proteiinia 3 grammaa per painokilo, hiilaria 30 grammaa ja loput rasvaa. Mietin vain, heittääkö ketoosia metsään, jos proteiini on korkealla. Treeninä aerobista ja lyhyillä sarjoilla punttia. Varmasti se 2 grammaa proteiinia painokiloa kohden riittäisi, mutta maistuu heraprotsku ja liha turhan hyvin, kun hiilaria karsii.