SUPERCARB 1kg -40%

CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Samalla lailla se rasva sillä "hiilaridieetilläkin" palaa. Samat lainalaisuudet pätee, kuluta enemmän kuin syöt, oli siinä ruokavaliossa hiilaria tai ei.
Ei itse asiassa päde, ainakaan siinä kohtaa kun rasvanpoltto etenee adrenoreseptorisuhteeltaan alfavoittoisen rasvan kimppuun niistä perusdieettaamisella käristeltävistä normirasvoista (betareseptoridominantteja rasvasoluja). Rasvasolujen antilipolyyttiset alfareseptorit ovat äärettömän herkkiä insuliinin vaikutuksille, mistä johtuen alfareseptoridominantti solukko palaa paremmin kun hiilaritkin pidetään pääsääntöisesti alhaalla. Ongelmana tuossa on sitten vain ns. globaalina rasvanpolttotekijänä rT3-konversio, jota hiilarit hillitsevät.

Pointtina on siis se, että on ihan turha huudella että "rasva palaa aina ihan samalla tavalla, vain kalorivaje merkkaa", kun asia ei todellakaan ole näin yksioikoinen.

Ei itse asiassa päde, ainakaan siinä kohtaa kun rasvanpoltto etenee adrenoreseptorisuhteeltaan alfavoittoisen rasvan kimppuun niistä perusdieettaamisella käristeltävistä normirasvoista (betareseptoridominantteja rasvasoluja). Rasvasolujen antilipolyyttiset alfareseptorit ovat äärettömän herkkiä insuliinin vaikutuksille, mistä johtuen alfareseptoridominantti solukko palaa paremmin kun hiilaritkin pidetään pääsääntöisesti alhaalla. Ongelmana tuossa on sitten vain ns. globaalina rasvanpolttotekijänä rT3-konversio, jota hiilarit hillitsevät.

Hetkinen o_O

Hetkinen o_O
Utti kertonut tarkemmin kyseistä aiheesta eräällä Q&A videollaan 12:05 eteenpäin

Sori offtopic:oops:

Janin uusista videoista vielä palautetta, erittäin raikas tuulahdus bodyskeneen ja toivottavasti näitä pätkiä tullaan näkemään vielä paljon lisää:puntti:.
Jos toiveita saa esittää niin olisi hauska nähdä millaisella ruokavaliolla tuleva offiarki tulee käynnistymään.

Muuttuukos Janilla & @Cbb_Jarno rasvan määrä dieetiltä rakennuskaudelle siirryttäessä ? Pysyykö rasvat yhtä " korkealla " ja hiilaria lisäillään sopivissa määrin ?

Itse pyrin palaamaan samalle kaavalle mitä oli ennen dieetille lähtöä eli hiilarimäärä yritetään saada mahdollisimman korkeaksi. Rasvat sitten vajaa g/kg.

Täällä melkoinen kuhina käynyt :D Mä oon monenlaisia dieettejä kokeillu ja mulle ihan käytännössä toimii parhaiten vhh tai ihan ketoosidieetti. Toki dieetille lähdettäessä sama juttu kuin Jarnolla, et mahdollisimman korkeilla hiilareilla liikkeelle. Rasvat on noin gramma per painokilo. Dieetin edetessä hiiluja napsitaan ja rasvaa lisätään hiljalleen. Ihan lopussa mulla oli rasvat n. 140-170g per painokilo. On sanottava et olotilat ja yleinen virkeystaso ketoosilla todella hyvä. Ainoa missä joutuu todella tsemppaamaan on itse treeni. Kestävyys alkaa ottaa osumaa, vaikka voimatasot ei paljoa putoakkaan. Mä tykkään silti tämmösestä tyylistä ja sopii mulle pirun hyvin. Yhtään aerobista ei tarvinnut tehdä koko 34-viikon kestäneen rykäisyn aikana.

Kiitos palautteesta uudesta MuscleBroS videologeistamme! Tarkoitus olisi olla aktiivisia ja tuottaa mahdollisimman monipuolista materiaalia. Treenikaverin kanssa paljon juttuja suunnitteilla :) Ensi viikolla tulee Kultsan viikonlopusta videota, materiaalia on aika mukavasti. Ehkä laitetaan se 2 osaan.

Aijuu ja hanskaa en oo mitannu sitten 2008 ja sillon se oli 46 :) Tosin en mikään kiree sillon ollut. Ei ne sentit, vaan se laatu.

Olikos Janilla vielä suunnitelmia, että koska ja missä seuraavan kerran lavalle?
Nyt olisi tarkoitus pitää reilu offikausi. 2014 olin jouluun asti kisadieetillä MM-kisojen vuoksi, siitä kesti palautua 4kk. Huhtikuussa alkoi olla kroppa kunnossa ja uusi kisadieetti alkoikin sitten jo lokakuussa. Liian lyhyt aika minulle saada aikaan mitään näkyvää. Kyllä kehyksen kannalta varmaan joutuu ens vuoden pitämään vielä välivuotena :)

Alkaako offi reverse dieetillä vai lisäiletkö kuinka reilusti heti kaloreita?
Joo, reverse alkoi maanantaina. Lisäilen kaloreita aamupainoa seuraamalla. Vähän viikkokeskiarvojen perustella mennään. Nyt hiilarit 150-200 ja prode 220g ja rasva 80g. Lisäykset tapahtuu hiilareihin. Prodet ja rasva pysyy vakiona. Varovasti edetään.

Oliko sulla ketoosilla hiilarit siellä 20-30 gramman hujakoilla vai iskikö jo pikkasen alle 100 gramman tasolla kovan treenin kera ketoosi?

Itse pitäisi kiristellä tiukassa olevia rasvoja. Helposti menee vain proteiinia 3 grammaa per painokilo, hiilaria 30 grammaa ja loput rasvaa. Mietin vain, heittääkö ketoosia metsään, jos proteiini on korkealla. Treeninä aerobista ja lyhyillä sarjoilla punttia. Varmasti se 2 grammaa proteiinia painokiloa kohden riittäisi, mutta maistuu heraprotsku ja liha turhan hyvin, kun hiilaria karsii.

Oliko sulla ketoosilla hiilarit siellä 20-30 gramman hujakoilla vai iskikö jo pikkasen alle 100 gramman tasolla kovan treenin kera ketoosi?

Itse pitäisi kiristellä tiukassa olevia rasvoja. Helposti menee vain proteiinia 3 grammaa per painokilo, hiilaria 30 grammaa ja loput rasvaa. Mietin vain, heittääkö ketoosia metsään, jos proteiini on korkealla. Treeninä aerobista ja lyhyillä sarjoilla punttia. Varmasti se 2 grammaa proteiinia painokiloa kohden riittäisi, mutta maistuu heraprotsku ja liha turhan hyvin, kun hiilaria karsii.
Joo oon lukenu et liiallinen proteiini saattaa häiritä ketoosia. Kantsii pelata varman päälle ja ottaa se 2-2.5g prodea per painokilo. Hiilarit mulla oli ylimmillään se 40. Se koostui pelkästään juureksista ja kasviksista tulevat. Kyl varmasti olisin ollu ketoosissa lähellä 100g hiilarimäärääkin. Jotenki vaan kivampi syödä reilusti rasvaa niin nälkäkin pysyi poissa :)

Pientä päivändeerosta:

"Mukavaa tiistaita! Reipas viikko vierähtänyt kisoista ja energiatasot ovat mukavasti nousseet. Treenejä kovennetaan joka viikko. 4-5 viikon päästä on sitten jo hanat auki kokonaan ;) Kreatiinin otin myös takaisin ja se nosti kivasti painetta kroppaan.
Tämä vuosi tulee olemaan mulle paras ikinä! Kaikki tehdään paremmin kuin ennen. Ruokavalio, treenit ja lisäravinteet hiottu 100% toimiviksi."

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom