CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Tylsä kysymys: mikä on yllättänyt tällä dieetillä, vai onko kaikki mennyt kuten suunniteltuna?

Ootko luonnostas hoikka ja lihaksikas? Vai joudutko kovastikin taistelemaan ton siistin normikunnon ylläpitoon, kondishan sulla on kaikissa lomakuvissakin hieno. Arki ruokavalio meikälästä eniten kiinnostaa ku en kuitenkaan mihinkään kisakuntoon halua vaan ihan terveelliseen elämään on tärkeintä.

Mitä teet työksesi? Kuinka pitkiä päiviä? Miten saat ajan riittämään perheelle, työlle, treenille ja kaikkeen muuhunki.
Olen tällä hetkellä tehdastöissä (3 vuorohommaa)
Ihan liian raskas vuorojärjestelmä tähän kehonrakennuksen kylkeen.
Mulla on aikomus uudelleen kouluttautua tässä vuoden vaihteessa jotta pystyn vielä paremmin keskittymään kehonrakennukseen ja ENNEN KAIKKEA mun perheeseen. Se että valvoo öitä ei tee kenellekkään pitkässä juoksussa hyvää... rassaa kroppaa rajusti.
Vaimo treenaa itse myös paljon, joten saadaan yhdessä viettää paljon aikaa tän harrastuksen yhteydessä. Mikä on kyllä tosi hyvä juttu!
Salimatkaa kuljetaan prätkällä ym ni tulee iskettyä toista rakasta harrastusta tohon kylkeen vielä kätevästi.
Kotona 14v teinilikka ja sille pitää myös luonnollisesti löytyä aikaa. Onneksi hän viihtyy paljon omissa oloissaan ja on hyvin itsenäinen niin meidän suhde on jo hyvin aikuismainen. Ei tarvii enää paapoa ❤️

Kyl monesti toivoisi että vuorokaudessa olisi enemmän tunteja mutta samat määrät ne vaan mullaki on. Koitan tehdä niistä mahdollisimman hyvät mun läheisille ja itselleni.

Tylsä kysymys: mikä on yllättänyt tällä dieetillä, vai onko kaikki mennyt kuten suunniteltuna?
Mitään ylläreitä (paitsi fillarilla kaatuminen) ei ole sattunut. Menee aika rutiinilla ✌️

Ootko luonnostas hoikka ja lihaksikas? Vai joudutko kovastikin taistelemaan ton siistin normikunnon ylläpitoon, kondishan sulla on kaikissa lomakuvissakin hieno. Arki ruokavalio meikälästä eniten kiinnostaa ku en kuitenkaan mihinkään kisakuntoon halua vaan ihan terveelliseen elämään on tärkeintä.
Olen luonnostani hoikka. Pysyn melko vaivatta hyvässä tikissä ympäri vuoden. Toki syön myös tarkkaan. Jos homman löisi leikiksi niin kaikki lihoo. Se vaan on fakta. Kerta viikkoon vapaasyöntiä offilla. Sillä mä oon aina menny ✌️

Olen luonnostani hoikka. Pysyn melko vaivatta hyvässä tikissä ympäri vuoden. Toki syön myös tarkkaan. Jos homman löisi leikiksi niin kaikki lihoo. Se vaan on fakta. Kerta viikkoon vapaasyöntiä offilla. Sillä mä oon aina menny ✌️
Miksi et suostu myöntämään että pyöräilet ahtaassa vaatekomerossa tunnin joka päivä, siinä sun siistin kunnon salaisuus on 😬

Liitteet

• Screenshot_20220830-153253_Instagram.jpg
    Screenshot_20220830-153253_Instagram.jpg
    130 KB · Katsottu: 957
Tämmöisenä geenittömänä kyniksenä itse arvostan aina sitä jos on jokin ns. heikkous, minkä eteen sitten tehdään kaikkensa ja työnteolla voitetaan niitä synnynnäisiä lahjakkuuksia.
Ja siis kyllähän Janilla geenit kohdallaan on lajiin, mutta ilmaiseksi ei ole varmasti jalkoja saanut.
Tuossa alemmassa kuvassa jalat minun mielestäni näyttävät oikein sopivalta tuohon pakettiin ja poseen. Upea kondis!

Heikot on. Mutta nyt on surkea kuvakin.
Tässä vähän mille näyttää.

En tajuu bodauskriteereistä kauheesti mut omaan silmään ylä- ja alakropan suhde on esteettisempi kuin yleensä bodaajilla. Omaa silmää miellyttää just toi klassisempi lookki (edit: aivan, tää sarjahan oli classic physique). Ja helvetin kiree :rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tämmöisenä geenittömänä kyniksenä itse arvostan aina sitä jos on jokin ns. heikkous, minkä eteen sitten tehdään kaikkensa ja työnteolla voitetaan niitä synnynnäisiä lahjakkuuksia.
Ja siis kyllähän Janilla geenit kohdallaan on lajiin, mutta ilmaiseksi ei ole varmasti jalkoja saanut.
Tuossa alemmassa kuvassa jalat minun mielestäni näyttävät oikein sopivalta tuohon pakettiin ja poseen. Upea kondis!
Hulluna tehty töitä jalkojen eteen ja hommahan luonnollisesti jatkuu kokoajan 🙏 Rakkaudesta lajiin! Ja onhan haasteet ihan mahtavia! Kiitos ❤️

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom