Jalkatreeni ilman työntäviä liikkeitä?!?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
43
Miten jalat kannattaa treenata kun on tiedossa pakollinen suht. pitkä breikki kaikíssa työntävissä jalkaliikkeissä? :(

Eli toisin sanoen miten tehdä jalkatreeni ilman työntäviä liikkeitä???

:david:

Kokeile erilaisia liikkeitä, treenaa fiilistuntumalla.

Ekaksi nyt tulee mieleen ainakin reiden ojennukset, koukistukset, loitontajat ja lähentäjät, sekä pohkeet.

Testaamalla selviää...

L0b0 sanoi:
Ekaksi nyt tulee mieleen ainakin reiden ojennukset, koukistukset, loitontajat ja lähentäjät, sekä pohkeet.

Jos kaikki kyykky/prässityyppiset liikkeet ovat poissa pelistä, niin tuossapa ne vaihtoehdot pitkälti taitavat sitten olla. Onko kyse muuten polvivammasta? Jos, niin kannattaa kyllä olla todella varovainen myös reisiojennuksen (ja myös koukistuksen) kanssa.

Hyvää Huomenta ja SJMV:a suosittelisin kyllä, ne eivät rasita polvia juurikaan, mutta treenaavat todella hyvin koko "takaosastoa". :thumbs:

tiieitiijuu sanoi:
jos polvivamma on ni noi ojennukset tappaa ne polvet lopullisesti :)

Riippuu mikä vamma siinä polvessa on. Itse pystyn tekemään maltillisilla painoilla ojennuksia ilman mitään ongelmia, mutta normaali kyykky sattuu jo pelkällä tangolla (mun kohdalla ongelmana on polvijänteiden tulehtuminen).

Lonkkanivelissä jotain häikkää...tulee kaikista työntävistä jalkaliikkeistä helvetin kipeiksi. Vähän huono kombo työn kanssa jossa olen melkein koko ajan jalkojen päällä.... :(

Eihän sjmv:ssäkään periatteessa työnnetä, mutta sattuu vissiin kanssa? Lasketaanko mave työntöliikkeeksi, eikös se ole veto liike? Eli otat jonkun 1-jakoisen HST tyylisen ohjelman ja jaloille mavea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom