Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos tuon tekee kunnolla läpi, niin siinä ei pahemmin takajalkoja enää tehdä, niin kuolema se on.Pentele sanoi:Olis ihan kiva tietää kauanko tuossa treenissä kestää yhteensä, kun treenaa vielä takareidet ja pohkeetkin.
Mike sanoi:No jos tuon tekee kunnolla läpi, niin siinä ei pahemmin takajalkoja enää tehdä, niin kuolema se on.
Anna mennä vain, hyvin todennäköistä on, että reitesi reagoivat pitkiin sarjoihin paremmin.Weak sanoi:Olenko oikeassa, mutta tämä treeni sopii paremmin todella pitkällä oleville, ei mun tapasille vasta-alkajille ?
No kyllä mun mielestä sopii. Pitkissä sarjoissa keveillä painoilla saa tekniikkaa helposti vahdittua. Tuntuma mulla ainakin oli todella hyvä, mikä on todella tärkeää löytää. Tietenkin voit jättää sen viimeisen sarjan tekemättä missä pitää hapettaa oikeen kunnolla, jos ei millään jaksa.Weak sanoi:Olenko oikeassa, mutta tämä treeni sopii paremmin todella pitkällä oleville, ei mun tapasille vasta-alkajille?
Weak sanoi:Olenko oikeassa, mutta tämä treeni sopii paremmin todella pitkällä oleville, ei mun tapasille vasta-alkajille ?
Kride sanoi:Sopii kaikille, kunhan riittää tarpeeksi masokismia. Joutuu nimittäin kävelyä vähentämään radikaalisti seuraavat 2-3 päivää.
Mike sanoi:Aloitettiin smithillä, missä aluksi pelkkä tanko ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa. Sataseen asti pääsi ja jo oli paha olla.
Se palauttelu kannattais tehdä heti jalka treenin jälkeen eli kunto pyörää keveesti(ilman vastusta) n15-30 min ja pari tuntia siitä tosi kevee venyttely.Dragon sanoi:Pari päivää venytellyt ja koittanut palautella jalkoja kävelemällä mutta se maitohapon määrä jaloissa on vieläkin suht iso :D :jäykkä:
Mike sanoi:Me tehdään painavammassa smithissa ja oon mennyt 120 kiloon asti.
15*40kg, 15*50kg, 15*60kg, 15*70kg, 15*80kg, 15*90kg, 15*100kg, 15*110kg, 15*120kg.Mike sanoi:Me tehdään painavammassa smithissa ja oon mennyt 120 kiloon asti.