Jalkatreeni ala Aki Mähönen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Asia meininkiä. Mulla toimi noi media playerilläkin

Joo elikkä tänään tein ekan kerran ton treenin, 20kg 15 ... 70kg 15, eli aina 10 kiloa laitoin lisää ja venyttelin välis. Kyllä rupes jalois tuntumaan 70 kilon kohdalla ja kauheeta hapetusta piti jo pitää. Olis varmaan menny vielä 80kg, mutta päätin säästää hack-kyykkyyn jotakin. Saa nähdä kuinka kipeet on huomenna.

Olis ihan kiva tietää kauanko tuossa treenissä kestää yhteensä, kun treenaa vielä takareidet ja pohkeetkin.

Mike sanoi:
No jos tuon tekee kunnolla läpi, niin siinä ei pahemmin takajalkoja enää tehdä, niin kuolema se on.

No tottahan sitä vois takareiskat ottaa eka ja sen jälkeen sitten etureisien kidutusta.

Eilisissä treeneissä kokeilin tätä systeemiä ja ei oo nimittäin etureidet ollu pitkään aikaan näin kipeet! Taidan ottaa heti ens viikolla uusiks! :evil:

Mulla on ollut viime kesästä asti tuo tommoinen 3x15 1min palautuksilla joka kolmas viikko. Mun mielestä mun jalat kasvo justiinsa tuon pitkien sarjojen takia :) kesän loputtua meni 100 tuo 3x15 toistoo ja meinas taju lähteä heti sen jälkeen :P Rinta treenissähän tuo on aika huvittavaa kun tekee viimeisiä liikkeitä esim kässäreil penkkiä nii painot on jotai alle 20kg :) Mutta mun mielestä tuo jos joku kasvattaa lihasta ainakin minun mielestä. Varmaan ihan henkilökohtasta että ottaako pidemmät sarjat vai lyhyemmät perille.

Olenko oikeassa, mutta tämä treeni sopii paremmin todella pitkällä oleville, ei mun tapasille vasta-alkajille :rolleyes: ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Weak sanoi:
Olenko oikeassa, mutta tämä treeni sopii paremmin todella pitkällä oleville, ei mun tapasille vasta-alkajille?
No kyllä mun mielestä sopii. Pitkissä sarjoissa keveillä painoilla saa tekniikkaa helposti vahdittua. Tuntuma mulla ainakin oli todella hyvä, mikä on todella tärkeää löytää. Tietenkin voit jättää sen viimeisen sarjan tekemättä missä pitää hapettaa oikeen kunnolla, jos ei millään jaksa.

edit- hidas, Mike ehti ensin.

Weak sanoi:
Olenko oikeassa, mutta tämä treeni sopii paremmin todella pitkällä oleville, ei mun tapasille vasta-alkajille :rolleyes: ?

Sopii kaikille, kunhan riittää tarpeeksi masokismia. Joutuu nimittäin kävelyä vähentämään radikaalisti seuraavat 2-3 päivää.

Kride sanoi:
Sopii kaikille, kunhan riittää tarpeeksi masokismia. Joutuu nimittäin kävelyä vähentämään radikaalisti seuraavat 2-3 päivää.

Tuosta masokismista, jos seuraavana päivänä viitsii kävellä 5 km lenkin(välillä koitat hölkätä kantapäät perseessä) niin helpottaa nopeammin, ainakin minulla. mutta tuo ei ole kivaa ;)

Mike sanoi:
Aloitettiin smithillä, missä aluksi pelkkä tanko ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa, 10kg lisää ja 15 toistoa. Sataseen asti pääsi ja jo oli paha olla.

Tätä kokeilin jpm:n varmistaessa ja voi helvetti kun vetää hapoille... tein sarjat: 15 x 25 kg:sta ==> 75 kg:en. Pari sarjaa puuttuu, että olisin tasoissa miken kanssa :D

Pari päivää venytellyt ja koittanut palautella jalkoja kävelemällä mutta se maitohapon määrä jaloissa on vieläkin suht iso :D :jäykkä:

Dragon sanoi:
Pari päivää venytellyt ja koittanut palautella jalkoja kävelemällä mutta se maitohapon määrä jaloissa on vieläkin suht iso :D :jäykkä:
Se palauttelu kannattais tehdä heti jalka treenin jälkeen eli kunto pyörää keveesti(ilman vastusta) n15-30 min ja pari tuntia siitä tosi kevee venyttely.

Juu, tuon päälle heti fillaria ja venyttelyä. Jalat menee ihan tukkoon kun tuota tekee, jos niitä ei ollenkaan avaa, tulee tosi jumi. Treenin aikana ei parane jäädä sitten makoilemaan lattialle vaikka kuin pahaa tekisi, reidet jämähtää muuten kivikoviksi mötiköiksi ja maitohappo tekee tehtävänsä. Kevyttä kävelyä siinä sarjojen välissä niin kestää paremmin.

Mike sanoi:
Me tehdään painavammassa smithissa ja oon mennyt 120 kiloon asti.
15*40kg, 15*50kg, 15*60kg, 15*70kg, 15*80kg, 15*90kg, 15*100kg, 15*110kg, 15*120kg.
135 toistoa, ilman turhia taukoja ---> :urjo:

kokeilin tänään "kevyessä"-smithissä, en päässyt kuin 95kg, pahaa teki, päälle ei jaksanu ottaa kuin vähän reidenojennusta ja pohkeita pari settiä..toimii,jatketaan tällä vähän aikaa ja katsotaan antaako tuloksia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom