Iso H:lle vankeutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 41shots
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
laihajaakko sanoi:
.

ja Cthulhu, jos et osaa kirjottaa mitään järkevää niin parempi ehkä pitää suu kiinni. säälittävää.

Ja oletko sinä sitten oikea henkilö haukkumaan muita pelleiksi ja junteiksi?
Sinähän et osaa edes kirjoittaa saati sitten kirjoittaa mitään järkevää.
Kaikista tänne kirjoittavista ihmisistä sinä olet kaikista säälittävin ja todellakin viimeinen ihminen haukkumaan muita.

Täällä kun on C:n papereista puhuttu niin on ihan pakko kertoa:
Kaveri sai C:n paperit kun kävi psykologilla ja selitti, ettei se pysty syömään suurkeittiössä tehtyä ruokaa. Se ei syö mitään koulussa eikä myöskään pysty syömään intissä ja ne vitun pellet antoi sille tosiaan vapautuksen asepalveluksesta.
Naurattaa tää koko homma siinä mielessä, että ensin ei mennä inttiin/sivariin ja sanotaan, että minähän meen linnaan kun mul on tää vakaumus. Sitten kun tulee se linnatuomio niin heti valitetaan - päättäis nyt jo mitä haluaa, vitun neiti.

Miksiköhän armeija keskustelu aiheuttaa suurimmat provot ja henkilökohtaisuuksiin menemiset? Sen olen jo oppinut että humalassa en puhu politiikasta taikka uskonnosta, kumpikaan ei johda rauhalliseen illanviettoon. Kaikki tavallaan, mutta olisi kiinnostava kuitenkin kuulla enenmmän mielipiteitä ilman turhaa rähinää ja provosointia.

Driamer sanoi:
Miksiköhän armeija keskustelu aiheuttaa suurimmat provot ja henkilökohtaisuuksiin menemiset? .... Kaikki tavallaan, mutta olisi kiinnostava kuitenkin kuulla enenmmän mielipiteitä ilman turhaa rähinää ja provosointia.

Niin se vaan jostain syystä tahtoo olla, että nämä inttijutut on herkkiä aiheita. Yritetään tosiaan esittää edes jotenkin perusteltuja mielipiteitä tästä aiheesta, eikä nimitellä ketään apinoiksi, homoiksi yms. Menee vaan lukkoon koko paska. :kippis1: :love:

:offtopic: Viesti nro 100 kolkuttaa ovellasi Driamer :)

Cthulhu sanoi:
Ja oletko sinä sitten oikea henkilö haukkumaan muita pelleiksi ja junteiksi?
Sinähän et osaa edes kirjoittaa saati sitten kirjoittaa mitään järkevää.
Kaikista tänne kirjoittavista ihmisistä sinä olet kaikista säälittävin ja todellakin viimeinen ihminen haukkumaan muita.

puutuin näihin "taas nähdään näitten hoppareiden selkäranka." kommentteihin ja sinä käsket minun olla hiljaa koska olen idiootti ja naapuri vai miten se meni? :D
kirjottaa en osaa, se on ihan totta. ja mikäs sen helpompaa, kun puuttua siihen jos ei muuta sanottavaa löydy.
kirjoitin miksi hoo meni totaaliksi, koska siitä ei monellakaan ole täällä mitään käsitystä. se ei ole "mitään järkevää"?

jambo sanoi:
Hei höpönassut! Älkää unohtako sivareita ja totaaleja homotellessanne että se gekko vai mikä vitun pekko se nyt oli siitä homot stailaa ohjelmasta on spolli

Teuvo Loman on myös ollut spolli....ja minä myös...... :eek:

hash pipe sanoi:
Mites lomat pyörii vankilassa näillä totaaleilla?

Aseistakieltäytyjien liiton sivuilla oli tällaista juttua:

Totaalikieltäytyjien vankeustuomiot pannaan nykyisin pääsääntöisesti toimeen ns. avovankiloissa.
----
Avolaitoksissa ei ole muureja, kaltereita tai lukittavia sellejä. Niistä on myös mahdollisuus käydä töissä tai opiskelemassa siviilissä - vankilassa vietetään kuitenkin muu aika. Mikäli ei käy ulkopuolella töissä, on velvollinen osallistumaan laitoksen järjestämiin töihin, mikäli se työpaikan kykenee järjestämään. Palkat ovat lähes siviilipalkkojen tasoa (3,63-4,41 euroa/tunti), mutta niistä joutuu maksamaan laitokselle ylläpitokustannuksia.
----
Sekä suljetussa- että avolaitoksessa istuvilla vangeilla on mahdollisuus saada lomia - loma-aika alkaa kun on suorittanut tuomiostaan kaksi kuukautta ja niitä saa 6 vrk/4 kk.

Eli ei mitään Alcatraz-meininkiä.

Kipi I sanoi:
Kaikki jotka ei osaa oikeasti laulaa rupeaa jotain vitun söngerryspuherappia vetämään helyt kaulas ja housut nilkois. Sitte leikitään kovaa jätkää jonka ei tarvi esim. käydä armeijaa tai sivaria niinku muiden ja ei suostuta menemään edes vankilaan sen jälkeen. Joku paskahousu rappaaja ei pääse sen helpommalla ku muutkaa :whip: Nosta housuja tai laske persettä!!

Sulla on fiksuja posteja.

Mitä tarkoittavat poliittiset syyt tässä tapauksessa?

Jos ne tarkoittavat sodan vääryyttä tai rauhanaatetta, niin silloin ollaan väärässä, koska on tehtaan takuu, ettei me hyökätä yhtään mihinkään. Paitsi Viroon hakemaan kaljaa :D
Sota tarkoittaa meille siis läheistemme puolustamista.

Jos ne tarkoittavat yksilönvapautta ja sitä, ettei mitään tarvitse tehdä, jos ei halua, niin paha sanoa. Mutta on aikoja ja tilanteita, jolloin jokaisen on oltava valmis uhrautumaan yleisen hyvän puolesta.

Onko tässä teidän mielestä kyse yleisestä hyvästä? Mun mielestä on. Siihen ei vaikuta kenenkään katu-uskottavuus mitään.
IMO

Tuosta räppäristä en tiedä mitään, mutta jos on oikeasti asevelvollisuusjärjestelmää vastaan on kyllä mun kirjoissa kovempi jätkä jos ottaa sen vankilatuomion kun jos tekee sivarin.

Sitä olen aikaisemminkin ihmetellyt että täällä haukutaan sivareita ja totaalikieltäytyjiä, mutta vapautuksen hankkiminen kusettamalla olisi jotenkin hyväksyttävää. Sivarit pääsee liian helpolla mutta kusettaja ei. On täysin oikein ettei tarvi käydä armeijaa jos ei viitti. Kunhan ei käytä puuhelmiä. Ja sivarit käyttää puuhelmiä. Ja totaalit. Saunan taakse ne lusmuilijat. Paitsi jos ne kusettaa itselleen vapautuksen. Ilman puuhelmiä.

Iso H sai just niin paljon julkisuutta kun halusikin. Käsittääkseni siksi valittaakin tuomiosta, että kuka nyt (avo)linnaan haluaa ja saa lisää julkisuutta. Julkisuus taas on asian ja oman uran kannalta hyvä. Suomen puolustusvoimasysteemi on jo varsin vanhakantainen. Viimeistään Natoon liittyessään Suomella ei ole mitään järkeä pitää yleistä asevelvollisuuta yllä. Oikeasti nytkin voisi olla palkka-armeija ja vaikka 2+2 viikkoa pakollista maanpuolustuskurssia.

Äijäily erikseen. Jokainen suomalainen äijä on olevinaan kauhea sissi kun on käynyt armeijan. Sodista on nyt jo 60 vuotta aikaa ja maailma on muuttunut. Ei ne meidän vaarit mitään armeijoita olleet kaikki läheskän käynyt. Pikakurssit vain ja laatokalle. Ite ole aikoinani 11kk käynyt ja vitutti sekin aika siellä. Armeijaa kannatetaan koska sen on joutunut itse joskus käymään.

Voi jessus mitä karhulippis/pilottitakki/adidaslenkkarit-meininkiä täällä on. Jokainen kova jätkä on tietenkin käynyt intin ja kaikki muut on homoja. Rap musiikki on tietenkin aivan pellejen hommaa, koska se ei ole sitä, mitä itse kuunnellaan.

Suomessa ei todellakaan ole ainuttakaan gansta-rapparia, miten täällä edes voisi olla. Minusta kukaan tunnetuista suomalaisista rappareista ei edes ole hakenut sellaista imagoa, ei missään kuulemistani biiseistä ole ammuskeluista yms. puhuttuakaan. Tuskin tämän tapauksen julkisuudella on paljoakaan minkään markkinoinnin kanssa yhteyttä. Luultavasti enemmän haetaan julkisuutta sille, että voidaan pitää omat mielipiteet ja aatteet (varmaan sen takia valitus hoviin). Näiden aatteiden kanssakin tulee tietenkin jossain vaiheessa yhteiskunta vastaan, kuten tässäkin tapauksessa. Onko tällaisesta sitten mitään hyötyä. Tuskin on, mutta jokaisella on tietenkin vapaus tehdä niin kuin itse haluaa.

Itse olen intin käynyt, eikä siitä mitään hyötyä ollut. Enkä kuuntele pahemmin rap-musiikkia, ihmettelen vain näitä eräiden asenteita jotain musiikkityyliä kohtaan.

Damned sanoi:
Teuvo Loman on myös ollut spolli....ja minä myös...... :eek:

Siis nyt hei oikeesti katsaus omaan seksuaalisuuteen!!

Eiks spollissa opeteta lähitaistelua, alistamista ja muuta epäilyttävää. :D

mxm sanoi:
Naurattaa tää koko homma siinä mielessä, että ensin ei mennä inttiin/sivariin ja sanotaan, että minähän meen linnaan kun mul on tää vakaumus. Sitten kun tulee se linnatuomio niin heti valitetaan - päättäis nyt jo mitä haluaa, vitun neiti.
Etkö nyt ymmärrä, että totaalikieltäytyjän mielestä päätöksestä olla menemättä inttiin tai armeijaan ei pitäisi joutua vankilaan. Valittamalla hän osoittaa, että tämä on hänen mielestään väärin.

Tosin Isosta Hoosta ja hänen henk. koht. motiiveistaan en tietenkään voi puhua, koska en häntä tunne.

Joku vuosi sitten kun tuossa porvoon motarin varressa anputtiin se yks mies sinne metsään niin mielentila tutkimuksessa todettiin että ampuja ei kadu koska ei ole tehnyt mielestään väärin ja kuitenkin joutu linnaan. Sehän oli tavallaan totaalikieltäytyjä koska hänen mielestään sillä tavalla yksilön päätäntä valtaa rajoitetaan eikä anneta lupaa ampua ketä huvittaa.

Vähän sama asia, hyvin vähän, mutta oli kiva osallistua keskusteluun, kiitos ;)

:offtopic:

VelttoV sanoi:
Äijäily erikseen. Jokainen suomalainen äijä on olevinaan kauhea sissi kun on käynyt armeijan. Sodista on nyt jo 60 vuotta aikaa ja maailma on muuttunut. Ei ne meidän vaarit mitään armeijoita olleet kaikki läheskän käynyt. Pikakurssit vain ja laatokalle. Ite ole aikoinani 11kk käynyt ja vitutti sekin aika siellä. Armeijaa kannatetaan koska sen on joutunut itse joskus käymään.

Näinhän se menee. Tulipa mieleen sellainen kysymys, että kuinka moni on armeijassa joutunut opettelemaan perääntymistä? haavoittuneiden evakuoimista ja samalla karkuun juoksemista. IT-puolella meille hehkutettiin wanhojen sergeiden ylivoimaisuutta :), mutta jotenkin tuntuu, että lennostossa taas nauretaan tällaisille vehkeille. Totuus on siis jossain puolessa välissä, ei se sergei varmaan turha ole, mutta ei sitä ihme aseeksikaan voi tituleerata. Tässäkin threadissa on tullut selville, että kessi on aika turha vekotin nykyaikaisia panssareita vastaan. Kuinka monelle tästä on armeijassa mainittu?

On vaan jäänyt sellainen olo, että meille tuputetaan vähän turhan paksua puuroa intissä Suomalaisista vehkeistä ja osaamisesta. Armeijassa tuskin kukaan oppii oikeasti sotimaan. Sotaharjoituksessa harvalla sekoaa pää ja vielä harvempi joutuu oikeasti henkensä edestä juoksemaan karkuun eli perääntymään.

vision sanoi:
Joku vuosi sitten kun tuossa porvoon motarin varressa anputtiin se yks mies sinne metsään niin mielentila tutkimuksessa todettiin että ampuja ei kadu koska ei ole tehnyt mielestään väärin ja kuitenkin joutu linnaan. Sehän oli tavallaan totaalikieltäytyjä koska hänen mielestään sillä tavalla yksilön päätäntä valtaa rajoitetaan eikä anneta lupaa ampua ketä huvittaa.

Vähän sama asia, hyvin vähän, mutta oli kiva osallistua keskusteluun, kiitos ;)
Onhan se tavallaan sama asia, eri laki vain. Toivotaan kuitenkin että mieluummin armeija vapaaehtoiseksi, kuin että aletaan ampumaan ketä huvittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom