Pointti oli se, että on sitä erehdytty sillonkin. Luultiin että paska mäihä käy vaan hyvähän siitä tuli. En todellakaan meinaa että sama homma olisi mahdollista, mutta erehtyä voit silti.
Ja tuo palkka-armeija hommeli kyllä pitää nyt paikkansa ja sillä siisti. Suomen itä-raja on niin helvetin iso ettei sitä puolusteta palkka-armeijalla. Näin ovat armeijan asiantuntijat todenneet kyllä usein.
Ai rasistikortilla? No kyllä jos joku maa todetaan maailman parhaaksi niin eiköhän siellä ole asiat aika hyvin. Meinaatko ettet haluaisi varjella Suomen tasa-arvoa ja demokratiaa? Onko joku Namibia sitten parempi?
Kiinassa lääkärit eivät aloita edes elvytystä ennen kuin ovat saaneet siitä maksun. Suomessa on ilmainen terveydenhuolto. Mutta hei, antaa jonkun vaan tulla ja valloittaa tämmöinen sontaloukko. Eihän täällä ole edes ilmaista koulutusta... eikun hetkinen...
Edit. Ja lisäyksenä että jos saisin päättää lakkauttaisin todellakin koko Suomen puolustusvoimat, koska eihän niillä oikeasti voi puolustaa. Huom ei nyt siis ole sarkasmia vaikkei uskoisi vaan ihan vakavissani olen. Mutta kun ne vielä ovat olemassa niin on aika törkeää pistää muut sinne ja sitten lusmuilla himassa.
No epäilen että sieltä ihan hirveää intressiä on ryysiä rajan yli ylipäänsä ja sittenkään koko rajan pituudelta.. Mitäs vallattavaa siellä pohjoisempana olikaan, sanotaan nyt kiteen korkeudelta pohjoisempaan? Vuokatti? Ruka? Ei ne venäläisetkään niin tyhmiä ole että haluaisi vallata kymmeniä tuhansia neliökilometrejä kainuulaista suota..
Eiköhän niillä ole ihan omasta takaa tota ylimääräistä maata..
Niin kai ne armeijan asiantuntijat pitää status quon yllä nehän pelkää oman työnsä puolesta jos armeijaa pienennettäisiin..
Rasistikortti oli se että mun viesti oli mukamas rasistinen, kun en halua puolustaa toimettomana notkuvia rikastuttajia. En mä uhraa niiden takia henkeäni. Tai no..
en vapaaehtoisesti..
vai 4k tienaava perussuomalainen.. juupajuu, en kyllä ole sitoutunut mihinkään puolueeseen ja olen ihan tavallinen opiskelija..
Ja vai muka halua varjella suomen tasa-arvoa ja demokratiaa.. mulle koko tasa-arvo ja demokratia on niin yksi lysti etten kyllä ihan niin pienin intressein lähde sotaan. niin paljoa ei kyllä kiinnosta Ja onko namibia parempi, no ei tietenkään mutta onko tälläkään maalla edessä mitkään kovin loistava tulevaisuus, tähän väliin kiitos Jutalle (urpilaisjutta)..
Toi kiinajuttu on ihan mutua..
Suomessa kyllä EI ole ilmaista koulutusta eikä kyllä senkoommin tereydenhuoltookaan, kyllä niistä aika kalliisti kyllä verorahoissa maksetaan...
EDIT:
Sveitsin mainitsin muista asioista, kun kysy että onko muka parempaa maata ku suomi, niin sanoin että esim sveitsi. ei liittynyt mitenkään maanpuolustusasioihin..