Iso H:lle vankeutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 41shots
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pointti oli se, että on sitä erehdytty sillonkin. Luultiin että paska mäihä käy vaan hyvähän siitä tuli. En todellakaan meinaa että sama homma olisi mahdollista, mutta erehtyä voit silti.

Ja tuo palkka-armeija hommeli kyllä pitää nyt paikkansa ja sillä siisti. Suomen itä-raja on niin helvetin iso ettei sitä puolusteta palkka-armeijalla. Näin ovat armeijan asiantuntijat todenneet kyllä usein.

Ai rasistikortilla? No kyllä jos joku maa todetaan maailman parhaaksi niin eiköhän siellä ole asiat aika hyvin. Meinaatko ettet haluaisi varjella Suomen tasa-arvoa ja demokratiaa? Onko joku Namibia sitten parempi?

Kiinassa lääkärit eivät aloita edes elvytystä ennen kuin ovat saaneet siitä maksun. Suomessa on ilmainen terveydenhuolto. Mutta hei, antaa jonkun vaan tulla ja valloittaa tämmöinen sontaloukko. Eihän täällä ole edes ilmaista koulutusta... eikun hetkinen...

Edit. Ja lisäyksenä että jos saisin päättää lakkauttaisin todellakin koko Suomen puolustusvoimat, koska eihän niillä oikeasti voi puolustaa. Huom ei nyt siis ole sarkasmia vaikkei uskoisi vaan ihan vakavissani olen. Mutta kun ne vielä ovat olemassa niin on aika törkeää pistää muut sinne ja sitten lusmuilla himassa.

No epäilen että sieltä ihan hirveää intressiä on ryysiä rajan yli ylipäänsä ja sittenkään koko rajan pituudelta.. Mitäs vallattavaa siellä pohjoisempana olikaan, sanotaan nyt kiteen korkeudelta pohjoisempaan? Vuokatti? Ruka? Ei ne venäläisetkään niin tyhmiä ole että haluaisi vallata kymmeniä tuhansia neliökilometrejä kainuulaista suota..
Eiköhän niillä ole ihan omasta takaa tota ylimääräistä maata..

Niin kai ne armeijan asiantuntijat pitää status quon yllä nehän pelkää oman työnsä puolesta jos armeijaa pienennettäisiin..

Rasistikortti oli se että mun viesti oli mukamas rasistinen, kun en halua puolustaa toimettomana notkuvia rikastuttajia. En mä uhraa niiden takia henkeäni. Tai no..:rolleyes: en vapaaehtoisesti..
vai 4k tienaava perussuomalainen.. juupajuu, en kyllä ole sitoutunut mihinkään puolueeseen ja olen ihan tavallinen opiskelija..

Ja vai muka halua varjella suomen tasa-arvoa ja demokratiaa.. mulle koko tasa-arvo ja demokratia on niin yksi lysti etten kyllä ihan niin pienin intressein lähde sotaan. niin paljoa ei kyllä kiinnosta Ja onko namibia parempi, no ei tietenkään mutta onko tälläkään maalla edessä mitkään kovin loistava tulevaisuus, tähän väliin kiitos Jutalle (urpilaisjutta)..

Toi kiinajuttu on ihan mutua..

Suomessa kyllä EI ole ilmaista koulutusta eikä kyllä senkoommin tereydenhuoltookaan, kyllä niistä aika kalliisti kyllä verorahoissa maksetaan...:)

EDIT:

Sveitsin mainitsin muista asioista, kun kysy että onko muka parempaa maata ku suomi, niin sanoin että esim sveitsi. ei liittynyt mitenkään maanpuolustusasioihin..:)

Aivopeseekö ne teitä nuoria siellä armeijassa? Jos oikea sota syttyy, huom EI KONFLIKTI ni kyllä se teknologia on se mikä jyllää, se on ihan sama mitä vitun Immolan sissejä tai jotain kyyhöttää tuolla metsässä 40v vanhat rynkyt käsissä. Tämä on kyllä sellainen aihe että voi vittu että syntyy väittelyä, pitäis ihan oikeasti ajatella järjellä eikä tunteella.

Vaikka maan infrastruktuuri saataisiinkin teknologialla ja täsmä pommituksilla tuhottua, täytyy kyseinen maa vielä miehittää. Ja näitä miehitysjoukkoja vastaan ne Immolan sissit kyllä pärjää, Mallia voi ottaa vaikka entisestä Jugoslaviasta tai Afganistanista. Suomen maastohan on käsittääkseni aika samanlaista, kun tuolla Jugoslavian liepeillä ja jos historian tunneilta oikein muistan niin Nato joukothan saivat suht isojakin tappiota siellä, vaikka omasivat reippaasti kehittyneemmät sotavoimat.

mulle koko tasa-arvo ja demokratia on niin yksi lysti

Miten ihmeessä voit sanoa noin? Olisiko kiva ettet saa työpaikkaa koska sinua syrjitään? Mites jos sinut pahoinpideltäisiin, mutta syyllistä ei tuomita, koska sinä satut olemaan jostain tyhmästä kaupungista tuomarin mielestä? Alkaisiko jo tasa-arvo kiinnostaa?

Demokratia ei kiinnosta myöskään vai? Niin no, ei minuakaan. Ihan sama kuka päättää asioistani. Hyvinhän toi homma toimi mm. Burmassa. Juntta tappoi ja raiskasi. Vaalit oli ihan yliarvostettuja niiden mielestä ja kaikki tykkäs. Vai miten se oli.

Suomessa kyllä EI ole ilmaista koulutusta eikä kyllä senkoommin tereydenhuoltookaan, kyllä niistä aika kalliisti kyllä verorahoissa maksetaan...:)

Ei nyt pidä idiootti olla. Tarkoittaa lähinnä sitä että saat sen sädehoidon jos sinulla on syöpä, vaikka työskentelet normiduunissa ja saat normaalipalkkaa.

Miten ihmeessä voit sanoa noin? Olisiko kiva ettet saa työpaikkaa koska sinua syrjitään? Mites jos sinut pahoinpideltäisiin, mutta syyllistä ei tuomita, koska sinä satut olemaan jostain tyhmästä kaupungista tuomarin mielestä? Alkaisiko jo tasa-arvo kiinnostaa?

Demokratia ei kiinnosta myöskään vai? Niin no, ei minuakaan. Ihan sama kuka päättää asioistani. Hyvinhän toi homma toimi mm. Burmassa. Juntta tappoi ja raiskasi. Vaalit oli ihan yliarvostettuja niiden mielestä ja kaikki tykkäs. Vai miten se oli.

Ei nyt pidä idiootti olla. Tarkoittaa lähinnä sitä että saat sen sädehoidon jos sinulla on syöpä, vaikka työskentelet normiduunissa ja saat normaalipalkkaa.

Jokanen on oman onnensa seppä ja jos joku ei mua palkkaa ku ei musta tykkää niin miten se eroaa nykyisestä elämästä.. Jokasen on ITSE pärjättävä eikä aina luottaa että joku puhuu sun puolesta. ei mua nii haittaa sikäli jos mua joku syrjii, mä oon itse oman onneni seppä ja jos en pärjää niin voivoi.

Ei mun eikä kenenkään muunkaan yksittäisen kansalaisen sana kuulu asutaan sitten demokratiassa tai ei. Ja ei vedetä ääriesimerkkejä, kyl voin sen sanoa että joo burma ei ole ihan kiva paikka, mutta kyl jos töiden vuoksi joutuisin asumaan vaikka valkovenäjällä, nin ei mua tippaakaan haittaisi, ihan hauskaa sielläkin varmasti olisi.. Itse siellä pitää pärjää eikä luottaa muihin.

En välttämättä haluaisi edes pitkittää kärsimyksiä jos syövän saisin.. Riippu tietty ennusteesta.. Turha kyllä kuvitellakaan että julkisella puolella tehtäisiin kyseiset hoidot oikeasti optimaalisesti..

Tarkoitan oikeata sotaa, eli jos ne haluaa suomen ni ryssät onnistuu siinä helposti. Ei tarvita ydinaseita tai muutakaan vastaavaa. Sen takia jenkit ei pärjää kunnolla Afganistanissa ku joutuu sotimaan "hanskat käsissä", mietihän jos kenraalit sais johtaa sotaa siellä eikä poliitikot.

Jokanen on oman onnensa seppä ja jos joku ei mua palkkaa ku ei musta tykkää niin miten se eroaa nykyisestä elämästä.. Jokasen on ITSE pärjättävä eikä aina luottaa että joku puhuu sun puolesta. ei mua nii haittaa sikäli jos mua joku syrjii, mä oon itse oman onneni seppä ja jos en pärjää niin voivoi.

Ei mun eikä kenenkään muunkaan yksittäisen kansalaisen sana kuulu asutaan sitten demokratiassa tai ei. Ja ei vedetä ääriesimerkkejä, kyl voin sen sanoa että joo burma ei ole ihan kiva paikka, mutta kyl jos töiden vuoksi joutuisin asumaan vaikka valkovenäjällä, nin ei mua tippaakaan haittaisi, ihan hauskaa sielläkin varmasti olisi.. Itse siellä pitää pärjää eikä luottaa muihin.

En välttämättä haluaisi edes pitkittää kärsimyksiä jos syövän saisin.. Riippu tietty ennusteesta.. Turha kyllä kuvitellakaan että julkisella puolella tehtäisiin kyseiset hoidot oikeasti optimaalisesti..

Aika nihilisti oot kyllä. Eli sinun mielestäsi jos joku jengi tulee ja hakkaa sulta jalan paskaksi eikä sairaalassa suostuta ihan laiskuutta sinua hoitamaan edes maksusta niin se on ihan fair game. Mitäs et miellytä kaikkia. Sitten nilkutat murtuneella jalalla vedet silmissä ja yrität pärjätä. No, mielestäni ihme asennevamma. Trollia turha edes mainita, tää koko keskustelu on yks trollauksen huippu joka ukolta. :D

Eiköhän ole aika täältä päin lopetella kun menee jo niin :offtopic:

Sen verran kuittaan väliin että et tiedä asiasta paskaakaan näköjään, eli älä viitti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom