Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Spol AUK:ssa Kontiorannassa. Vielä 299 aamuu, vähän hajottaa =D Paino tippunu n.4-5kg. Ei voi tietää tarkkaan, kun oli niin nesteessä ennen inttiä. Voimakin kivasti tippunu, penkissä 10kg melkein välittömästi. Kohta puoliin olis sotilaspenkki kisatkin ja niihin pitäs olevinaan jotenkin jaksaa treenata, kun ens viikolla on 4 päivän metsäleiri ja muutenki saa juosta ja tauteja on liikkeellä...

Hmmh, oletkohan sä nyt sama kaveri, jota mä olin innostamassa kisoihin? Nykänen? Enpä ole huomannut sua AuK:ssa ollenkaan, jos kerran olet sama kaveri. Joka tapauksessa, aika paska nakki sun kisojes kannalta, tänään oli viimeinen ilmoittautumispäivä ja varmaan jokainen komppania onnistui hävittämään lappuset ilmoittautumisista, joten matkaan ei lähde kuin minä ja yks nyrkkeilijäupskokki, ellei joku sitten tajunnut suoraan ilmoittautua liikuntaupseerin tms. kautta...

Inttikuulumisista muuten, havumarssi olikin aika kevyt, meille nimittäin annettiin kuva yli-inhimillisestä suorituksesta, johon kaikki tulee hajoamaan eikä kävele päiviin :) Meikä veti ihan innoissaan meidän ryhmää efehuuruissa :D

edit. 11kg lähteny painoa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmmh, oletkohan sä nyt sama kaveri, jota mä olin innostamassa kisoihin? Nykänen? Enpä ole huomannut sua AuK:ssa ollenkaan, jos kerran olet sama kaveri. Joka tapauksessa, aika paska nakki sun kisojes kannalta, tänään oli viimeinen ilmoittautumispäivä ja varmaan jokainen komppania onnistui hävittämään lappuset ilmoittautumisista, joten matkaan ei lähde kuin minä ja yks nyrkkeilijäupskokki, ellei joku sitten tajunnut suoraan ilmoittautua liikuntaupseerin tms. kautta...
En oo se jannu. Olin eilen salilla punanen paita päällä. Se 185cm äijä.

Ilmottauduttiin kaverin kanssa joskus aikoja sitten, mutta kait sillä ei ollu sitten merkitystä (EHK:ssa). Aika vitunmoista säätämistä tuo armeija aina toisinaan, asiat ei kyllä hoidu kovinkaan mallikkaasti, vaikka niin vois odottaa. No jos sinne ei pääse, niin ei hirmu iso menetys oo loppujen lopuks, kun ajattelin muutenki etten välttämättä mene leirien takia (ei varmasti jaksas). Mutta olishan sitä ollu kiva käydä kokeilemassa ihan hyvikseen yhdet kisat.

En oo se jannu. Olin eilen salilla punanen paita päällä. Se 185cm äijä.

Ilmottauduttiin kaverin kanssa joskus aikoja sitten, mutta kait sillä ei ollu sitten merkitystä (EHK:ssa). Aika vitunmoista säätämistä tuo armeija aina toisinaan, asiat ei kyllä hoidu kovinkaan mallikkaasti, vaikka niin vois odottaa. No jos sinne ei pääse, niin ei hirmu iso menetys oo loppujen lopuks, kun ajattelin muutenki etten välttämättä mene leirien takia (ei varmasti jaksas). Mutta olishan sitä ollu kiva käydä kokeilemassa ihan hyvikseen yhdet kisat.

Jaa no nyt valkeni kuka olet. Varmaan kymmenen jätkää ainakin oli yhteensä ilmoittautunu, mutta kaksi pääs kisoihin. Hyvää tiedonkulkua :) Ja vaikkei kisat oiskaan menny hyvin niin vitun lepi viikko se tulee olemaan, mieluummin varmasti siellä kuin Sotiinpurolla ampumaleirillä, vaikka vähän pisteitä rukkia ajatellen menettäiskin.

Onko kyse Rovaniemellä olevista kisoista, joissa lajeina painia, nyrkkeilyä, penkkiä ym? Ite olen kans menossa sinne nolaamaan itteni sotilaspainiin. :D
Edittiä: Niinisalosta siis menossa

Ohhoh Kiikala takana (SpolL / Auk, Santahamina).. Aikas oli lepi leiri, kun oli niin hyvät säät. Onkos ketään muita kiikkalassa olleita?

Ohhoh Kiikala takana (SpolL / Auk, Santahamina).. Aikas oli lepi leiri, kun oli niin hyvät säät. Onkos ketään muita kiikkalassa olleita?

Sama täällä, Kiikala takana! AkeL / Auk, Santahamina. Voidaan olla ehkä tuttujakin :D Mun mielestä ei ollu kovin lepi leiri, mun nakki oli sinkomies (apilas kokoajan kannossa ja valovahvistin), ruokatauot oli 20min ja leirin aikana sain 7h unta. Spollin toinen joukkue oli kuulema pitäny tunnin ruokataukoja ja nukkunu päiväuniakin? Spol I ei kuulema ollu niin lepiä.

Edit: Säät tosiaan olivat erittäin suotuisat.

Viimeksi muokattu:

Mitä?! Eikö Nykänen ennätä ilmoittautua kisoihin? Harmi sinänsä, ukko on tosi hyvässä vedossa. Otti tuossa eilen s-penkissä 110kgx11, vaikka oli ollut treenaamatta liki 2vk virka-avusta johtuen.

T: gona-spol TJ 19 (o_O kenties tuntee tapauksen :))

Sama täällä, Kiikala takana! AkeL / Auk, Santahamina. Voidaan olla ehkä tuttujakin :D Mun mielestä ei ollu kovin lepi leiri, mun nakki oli sinkomies (apilas kokoajan kannossa ja valovahvistin), ruokatauot oli 20min ja leirin aikana sain 7h unta. Spollin toinen joukkue oli kuulema pitäny tunnin ruokataukoja ja nukkunu päiväuniakin? Spol I ei kuulema ollu niin lepiä.

Edit: Säät tosiaan olivat erittäin suotuisat.

Kiikalan säät on jotain niin kammottavia. Ite kun siellä KHL1:sen vietin oppilaana niin siellä alko vesisade maanantaina ja loppu perjantaina kun bussi lähti kohti santahaminaa...

Edit. Kuulin että santahaminassa ei enää olisi marssitaitotestiä tutkinnon yhteydessä? ei kai pidä paikkaansa?

P-kaudella tuli yksi leiri vietettyä kiikalassa. Oli ihan suhteellisen rentoa, kun ei satanut kertaakaan. Huomenna olis sitten lähtö Syndaleniin. Onko kokemuksia paikasta?

Mitä?! Eikö Nykänen ennätä ilmoittautua kisoihin? Harmi sinänsä, ukko on tosi hyvässä vedossa. Otti tuossa eilen s-penkissä 110kgx11, vaikka oli ollut treenaamatta liki 2vk virka-avusta johtuen.

T: gona-spol TJ 19 (o_O kenties tuntee tapauksen :))
Käyn kyllä kysymässä jostain tuosta ilmottautumis jutusta vielä. Harmi on kyllä tosiaan jos Nykänen ei enää pääsis. Sen verran kuitenkin potentiaalia äijässä voittajaks!

PS: tiiän tapauksen, äijällä käy vaan TJ:t vähiin... :) T: gona-spol TJ 292 :curs:

On kokemuksia, ja reilusti :) Missäs komppaniassa olet?
Olin p-kauden Upinniemen 2. komppaniassa ja sen jälkeen siirryin Pansioon Spol Aukiin Merikomppaniaan. Ei ollut mikään ihan suklaa leiri kun täyspakkausten ja ryhmäkohtaisten varusteiden kanssa painettiin viikon verran menemään 24 tuntia putkeen, jonka jälkeen pari tuntia unta.
PS. Hajoa hiekkaan... :D
Ehheh :D On muuten paljon sitä hienoa hiekkaa ja hiton raskasta kävellä. Tuntu kuin biitsillä kävelis.

Nyt on sitte AUK1:sen ensimmäinen ja viimeinen leiri käyty. 5 päivää täyttä paskaa. Satoi kokoajan, kylmä tuuli, rikkinäiset teltat ja vielä viimeiset 2vrk ilman unta marssittiin se johtajarata. Tulihan sekin paska käytyä, eikä olis ollu edes paha jos ei olisi ollu kauheeta flussaa/yskää/kuumetta koko viikkoa.

feikki-edit: paino tällähetkellä 62kg, joten leiri rokotti pari kiloo painosta :(

On muuten tajuttoman paljon testejä tuolla aukissa, kun lähes joka päivä on joku koe ja sitten lisäksi noita erilaisia johtajatehtäväratoja. Enpä silti jaksa noista kauheesti stressata kun RUK:hon pääsy ei ole mulle tärkeää. Näköjään tj 278, vielä sellaset sata aamua niin vois vaikka gonahtaa. :)

Jep täl pärrä timpalla kans enää 96 ;)

Kyllä! Rankka kokemus kaikenkaikkiaan, sain yhteensä 3-3,5 tuntia unta koko 3 yön leirin aikana! eli keskimäärin tunti per yö. Vähäinen unimäärä johtui siitä että omasta teltasta oli 4 jätkää lähtenyt ekan yön jälkeen vemppaan, eli vahdit oli "suht koht" tiiviitä :D

Ensimmäisenä päivänä kun päästiin kiikalaan niin tuli märkää lunta koko päivä ja KAIKKI tavarat kastui, tämän jälkeen pakkanen mukavasti iski ja niinkuin arvata saattaa kaikki tavarat jäätyi(mukaanlukien alokkaat), sekä vesitonkka minkä johdosta nestehukka yllätti kesken leirin koska kukaan ei tuonut uutta vettä tilalle :piis:

Loppu olikin silkkaa legendaa. Ah kuinka kaipaan luutnantti Markus Hentulan suloisia huutoja kiikalan yössä korviani lepyyttämään :hyper:

Onkos kenelläkään ollut kiikalassa sellaista testiä että muistaakseni 20 sekunnissa piti saada suojavarusteet päälle, tätä jatkettiin niin kauan kunnes on saanut alle 20 sekunttiin. Itsellä taisi 2 tuntia vierähtää, oli kivaa pimeässä kun ei nähnyt mitään ja käsissä ei mitään tuntoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom