Spol AUK:ssa Kontiorannassa. Vielä 299 aamuu, vähän hajottaa =D Paino tippunu n.4-5kg. Ei voi tietää tarkkaan, kun oli niin nesteessä ennen inttiä. Voimakin kivasti tippunu, penkissä 10kg melkein välittömästi. Kohta puoliin olis sotilaspenkki kisatkin ja niihin pitäs olevinaan jotenkin jaksaa treenata, kun ens viikolla on 4 päivän metsäleiri ja muutenki saa juosta ja tauteja on liikkeellä...
Hmmh, oletkohan sä nyt sama kaveri, jota mä olin innostamassa kisoihin? Nykänen? Enpä ole huomannut sua AuK:ssa ollenkaan, jos kerran olet sama kaveri. Joka tapauksessa, aika paska nakki sun kisojes kannalta, tänään oli viimeinen ilmoittautumispäivä ja varmaan jokainen komppania onnistui hävittämään lappuset ilmoittautumisista, joten matkaan ei lähde kuin minä ja yks nyrkkeilijäupskokki, ellei joku sitten tajunnut suoraan ilmoittautua liikuntaupseerin tms. kautta...
Inttikuulumisista muuten, havumarssi olikin aika kevyt, meille nimittäin annettiin kuva yli-inhimillisestä suorituksesta, johon kaikki tulee hajoamaan eikä kävele päiviin Meikä veti ihan innoissaan meidän ryhmää efehuuruissa :D
edit. 11kg lähteny painoa..