Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri tosipaikassa tulee tärkeään rooliin johtajan kunnioitus. Jos tiedetään, että johtajalla on joskus ollut tapana antaa aivan turhia käskyjä vain egonkohotustarpeen takia, niin kyllä minä kyseenalaistaisin hänen käskynsä myös tositilanteessa. Jos tämä 40v ammattisotilas on ansainnut kunnioituksen alaimaisten silmissä jo aikaisemmin ja hänen tiedetään antavan käskyjä, joille löytyy aina jokin järkevä syy, niin varmasti niitä käskyjä noudatetaan ilman kyseenalaistamista jatkossakin.

Eli siis et usko lentokapteenia/henkilökuntaa moottorivian sattuessa ellet tunne sitä kapua ennen lentoa ja se ei ole perustellu sulle rationaalisesti miksi sitä kannattaa uskoa?

Mun mielestä ne käskyt ei edelleenkään ole mitään turhia, vaan niillä otetaan luulot pois asennevammaisilta.

Lisäksi kyllähän se satuttaa jättää hyviä ihmisä tänne, mutta minun lähtö tuskin todellisuudessa vaikuttaisi paljon heidän eloonjäänti mahdollisuuksiin.

Ei sota yhtä Sauronia kaipaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joku näkee II/07 saapumiserässä Santiksessa semmoisen mielenvikaisen oloisen kaverin joka on selvästi naamastaan suomalainen, mutta molottaa välillä myös kiinaa, niin älkää kiusatko sitä liikaa, se on miun kaveri. :D

Jos joku pakkislainen sattuu sen au:ks niin runtua vaan. ;)

Eli siis et usko lentokapteenia/henkilökuntaa moottorivian sattuessa ellet tunne sitä kapua ennen lentoa ja se ei ole perustellu sulle rationaalisesti miksi sitä kannattaa uskoa?

Jos en jotain henkilöä etukäteen tunne, niin enköhän siihen aika neutraalisti suhtaudu. :rolleyes: Ei minulla ole tarpeen kyseenalaistaa sellaisten kavereiden päätöksiä, joitka eivät ole antaneet siihen mitään syytä.

Älkää huoliko, se ensimmäinen puoli vuotta menee paljon nopeammin kuin se viimeinen :D

Älkää huoliko, kyllä se vuosikin intissä suht nopeasti vierähtää. Rohkeasti vaan vaikka AUK:iin tai ajokortin päivitys intin kustannuksella ja E-kuskiksi, saa myös paljon hauskoja kokemuksia!

Niin ja itselläni tj 5, vaikka tuntuu, että juurihan mä tonne menin. :)

Älkää huoliko, kyllä se vuosikin intissä suht nopeasti vierähtää. Rohkeasti vaan vaikka AUK:iin tai ajokortin päivitys intin kustannuksella ja E-kuskiksi, saa myös paljon hauskoja kokemuksia!

Niin ja itselläni tj 5, vaikka tuntuu, että juurihan mä tonne menin. :)
Pakko kompata, TJ5. Ei tälläkertaa vituta erityisemmin mennä takasi... :)

HAJOTKAA AAMUIHINNE:hyper:

haeh :D onnea sulle :)
kyl nää 8 aamua vielä ennen inttiä on vielä melko hajottavia, jospa se hajottaminen sitten loppus ko pääsis sinne vihdoin ;)
Kyl se siitä, ekat päivät hajottaa aika pahasti mut siitä eteenpäin vaan vituttaa. :D
Toivottavasti toi johtajakausi on hiukan kevyempää, voi treenailla kunnolla.

Asiaa! :kippis1:'

Kulma sen verta pieni varuskunta, että siellä varmaan tavataan(?) Myöhemmässä vaiheessa vois vaikka käydä reenailee Onttolan salilla sit?

Tottakai tavataan! Eihän komppanian isoperseisintä äijää voi olla huomaamatta? :D

No voi perkele. Siellä sitten nähdään :)

Kellään tietoa, mimmonen sali Hennalasta löytyy?

Ei millään jaksais selata koko threadia läpi ja kattoa onko tähän jo vastattu:nolo: Eniwei, salilta löytyy mm. 2 penkkiä, vinopenkki, kyykkyteline&vetolava, smtih, scott, dippi, ylätalja, ristikkäistalja, talja, etu- ja takareisikoneet, leuanvetotankoja ja liuta giryoja. Levyt riittää varmasti ja käsipainoja on about 50-60kg-painoisiksi asti. Pahemmin ei siellä taideta mökäämisestäkään valittaa, ainakin mitä oon meidän yksikön päällikön sarjoja varmistanu niin melkosta ääntä on kapu pitänyt sarjoja vääntäessään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom