Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei hitsi eihän se voi olla niin että joku ei sais sotilas avustusta vuokran maksuun jos nyt sattuu olemaan paalua jemmassa. soitteles kelan konttoriin, ja puhelun jälkeen soita johonkin toiseen kelan konttoriin. tee tämä vielä kolmannenkin kerran. Tällä lailla saat ehkä vähän varmuutta asiaan. tai sitten saat kolme eri tulkintaa pykälästä:D
Pitäisi onnistua. Jos HL-päivät eivät meinaa riittää (ei pitäisi olla ongelmia jos palvelet 12kk) niin vähintään HSL-päivinä pitäisi onnistua.Onko kellään kokemuksia tällasiseta? Eli jos menene armeijjaan ensi talvena ja on pääsykokeet keväällä, niin kuinka paljon tommosta varten voin saada vapaata? Ja jos pamput ei ole halukkaita yhteistyöhön, onko mahdollista ottaa vapaata ja korvata päivät myöhemmin?
No kaippa se sitten riippuu paikastakin. Mulla oli ainakin 50+ leiriaamua ja 1/4 ajasta vietin vartiossa. Sitten oli kaikkee extranakkii kuten valmiudenkohotusta vaikka. Tahi sitten oltiin kaupungilla lainassa jotain vitun valokaapelii tms suojaamassa. :P Näin riksussa.
EDIT: Parolassa kuulemma spolelt on 3/4 aamuista vartiossa. Tiedä sitten miten sielä oikeesti asiat on.
9.7 ivalo, rjk. Ihan hyvällä fiiliksellä, ainakin vielä ;)
8.7. kutsuu säkylä vuoden odottelun jälkeen.
Tuskin tarvitsee erikseen sanoa, että vituttaa, itse kun olen niitä ihmisiä jotka pitävät ajattelusta eivätkä ota käskyjä - saa nähdä mitä tulee. Noh, onneksi siellä saa ainakin nukkua pidempään kuin duuniaamuina.
:wall:
Kannattaa ottaa vähän toisenlainen asenne, menee inttiki läpi hyvin. Ne turhat juoksutukse sunmuut on vittumaisia, mutta sitte ku pääsee sotimaa toisia vastaan, siis ihan eläviä kohteita, niin se on siistiäItsellä olisi lähtö tuonne Kauhavan suuntaan. Asenne on se mikä se on, eli täysi asennevamma koko armeijaa kohtaan. Jos joku kysyy miksi, niin olen laiska henkilö eikä oikein nappaa ajatus metsässä hyppelystä, jonkun komennettavana joka ottaa armeijan vähän liian tosissaan. Saa nähä mitä tästäkin tulee, onneksi sentään pääsee räiskimään rynkyllä.
...Ne turhat juoksutukse sunmuut on vittumaisia, ...
Kannattaa ottaa vähän toisenlainen asenne, menee inttiki läpi hyvin.
No löl löl.LOL. Olet varmaan ihan helvetinmoinen ajattelija kun et ota käskyjä. Menestyt varmaan muuallakin ku intissä :thumbs: