Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rehvastellaan ? Antaa niitten ryömiä metässä ja syödä pakista mummonmuusia jotka haluavat. Mua ei kiinnosta paskaakaan. Hyvin pärjäisin myös a-miehenä mut ei tosiaan kiinnosta sykkiä :)

Ja HaBa88, nauti vielä aamuistas ennen inttiä. Hajoa gineksiin :)

Rehvastellaan ? Antaa niitten ryömiä metässä ja syödä pakista mummonmuusia jotka haluavat. Mua ei kiinnosta paskaakaan. Hyvin pärjäisin myös a-miehenä mut ei tosiaan kiinnosta sykkiä :)

Ja HaBa88, nauti vielä aamuistas ennen inttiä. Hajoa gineksiin :)

Miten pääsit B-mieheks?

Miten pääsit B-mieheks?

Mulle todettiin ennen armeijaan rasitusastma, lievä sellainen. Alkoi sykkiminen tympimään HETI intissä. No menin veksiin pari kolme kertaa selittämään että alkaa ottamaan niin saakelisti henkeen aina kun tekee jotain. Tekivät mulle jotain puhallustestejä, joista ei loppuen lopuksi edes huomattu mitään erikoista. Asia meni komissioon, siellä kerroin asiasta että en ""pärjää"" b-miehenä. Veksin everstilääkärin ehdotuksesta ja prikaatin komentajan päätöksellä musta tuli b-mies :whip:

Haminaan RUK. E-kortin perässä, ei kiinnosta koko armeija yhtään yllätys sinänsä vituttaa ja PALJON!!! En tiiä mihin joudun kun menetin ajokortin, no kertoohan ne siellä sitten jos ei pääse mekaanikko/kuskiski niin sitten en 12kk siellä ole 6kk just eikä melkein vaikka jossain tykkimammoissa.

Mulle todettiin ennen armeijaan rasitusastma, lievä sellainen. Alkoi sykkiminen tympimään HETI intissä. No menin veksiin pari kolme kertaa selittämään että alkaa ottamaan niin saakelisti henkeen aina kun tekee jotain. Tekivät mulle jotain puhallustestejä, joista ei loppuen lopuksi edes huomattu mitään erikoista. Asia meni komissioon, siellä kerroin asiasta että en ""pärjää"" b-miehenä. Veksin everstilääkärin ehdotuksesta ja prikaatin komentajan päätöksellä musta tuli b-mies :whip:

hehe, nää on aina nää B-miehet yms 180vrk jätkät jotka tulee nollia huuteleen niinkun ois jotain saavuttanutkin :rock::david:

Noo nauti siitä, onhan se saavutus elämässä sekin
peace & love :love:

hehe, nää on aina nää B-miehet yms 180vrk jätkät jotka tulee nollia huuteleen niinkun ois jotain saavuttanutkin :rock::david:

Noo nauti siitä, onhan se saavutus elämässä sekin
peace & love :love:

Sanoppa nyt perkele missä olen huudellu jotain että tää on jokin saavutus :david: . En tod ole saavuttanut mitään intis , ei ollu ikinä tarkoituskaan saavuttaa mitään armeijassa. Kunhan tulee käytyä. Itse olet (olit) varmaan joku katkera 362 mosakuski, jota vaan vituttaa kun näkee toisten lähtevän kun ite jää vielä syksyyn ja talveen :jahas:

Sanoppa nyt perkele missä olen huudellu jotain että tää on jokin saavutus :david: . En tod ole saavuttanut mitään intis , ei ollu ikinä tarkoituskaan saavuttaa mitään armeijassa. Kunhan tulee käytyä. Itse olet (olit) varmaan joku katkera 362 mosakuski, jota vaan vituttaa kun näkee toisten lähtevän kun ite jää vielä syksyyn ja talveen :jahas:

Älä bemari kiukuttele :rolleyes:

Älä bemari kiukuttele :rolleyes:

En ole kiukutellut, vastasin vain :david: :lle että miten olen päässyt b-mieheksi. Mitä se teitä kiinnostaa olenko ollut b vai a-mies ? Jotkut vaan haluaa ottaa lepiä sillä välin kun muut sykkii munat hiessä metsässä :lol2:

Mun kommentit tähän keskusteluun oli tässä,

aamuja ;-D

Suomi on kateellisten mulkkujen maa ;)

Mut joo, oha se ihan kamalaa, jos toinen on päässy helpommalla kuin ite.

Harva tuskin kateellinen on ;) Itse olin vuoden(omasta tahdosta) ja ei toi nyt mitään mukavaa ollu missää muodossa, mutta tulipahan hoidettua. Lähinnä hymyilytti nimenomaan nämä bemarit joiden toiminta koostu saunanlämmittelystä ja pullansyönnistä. Sivarissakin joutuu enemmän touhuamaan ja kestääkin vielä kauemmin. Tähän päälle nollien huutelu ni laittaahan se hymyilemään ja ihmettelemään :)
Eihän siinä jos joku kunnon viba on, että ei oikeasti pysty suoriutumaan, mutta ku menee laiskuuden ja motivaation piikkiin niin miten kehtaa huudella niille jotka viittii jotain tehä vaikka se ei hauskaa olisi? Nooh, kukin taplaa tyylillään :piis::)

Hah joutuu repeilemään ihan huolella kun jotkut täällä pätee jotain ja dissaa B-miehiä, nää on niitä rauhanajan SuperSotilaita jotka tuntee olevansa jotain suurta ja mahtavaa kun ovat käyneet intin A-miehinä.
Muistakaa että jos joskus oikeasti paukkuu rajalla, niin se teidän virtsarakko ei kysy oletteko A vai B-miehiä kun sisältönsä housuihinne laskee. :)

Terv. A-mies ja yksi mahdollinen pissahousu.

Oisko mitään vinkkejä, miten pääsis Upinniemestä puolessa vuodessa poijjes...? Ja jos ei, niin miten saisin vielä siirron muualle, mistä voi päästä puolessa vuodessa pois? Ite meen siis vasta 1/08.

Oisko mitään vinkkejä, miten pääsis Upinniemestä puolessa vuodessa poijjes...? Ja jos ei, niin miten saisin vielä siirron muualle, mistä voi päästä puolessa vuodessa pois? Ite meen siis vasta 1/08.

Ei hjuma mikä asenne.

Kukin tyylillään. Musta taas meinasivat väkisin vääntää B-miehen koska on tuolla päässä vikaa ja jalat hajos totaalisesti alokaskaudella. ONNEKSI sain keploteltua itseni pysymään A-miehenä.

Ammu ittees RK:lla, niin pääset aikaisemminkin pois.

Mitenkä tämäpäivän armeijassa on nuita leirejä? Kuinka monta ja kuinka pitkiä ne on? Onko mahollista mennä ylimääräisille leireille, jos pyytää?

Onko mahollista mennä ylimääräisille leireille, jos pyytää?

Oletko tosissasi :eek:?

Joo, ja se leirien pituus/määrä taitaa riippua aika paljon mihin joutuu/pääsee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom