Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rehvastellaan ? Antaa niitten ryömiä metässä ja syödä pakista mummonmuusia jotka haluavat. Mua ei kiinnosta paskaakaan. Hyvin pärjäisin myös a-miehenä mut ei tosiaan kiinnosta sykkiä
Ja HaBa88, nauti vielä aamuistas ennen inttiä. Hajoa gineksiin
Miten pääsit B-mieheks?
Mulle todettiin ennen armeijaan rasitusastma, lievä sellainen. Alkoi sykkiminen tympimään HETI intissä. No menin veksiin pari kolme kertaa selittämään että alkaa ottamaan niin saakelisti henkeen aina kun tekee jotain. Tekivät mulle jotain puhallustestejä, joista ei loppuen lopuksi edes huomattu mitään erikoista. Asia meni komissioon, siellä kerroin asiasta että en ""pärjää"" b-miehenä. Veksin everstilääkärin ehdotuksesta ja prikaatin komentajan päätöksellä musta tuli b-mies :whip:
hehe, nää on aina nää B-miehet yms 180vrk jätkät jotka tulee nollia huuteleen niinkun ois jotain saavuttanutkin
Noo nauti siitä, onhan se saavutus elämässä sekin
peace & love
Sanoppa nyt perkele missä olen huudellu jotain että tää on jokin saavutus . En tod ole saavuttanut mitään intis , ei ollu ikinä tarkoituskaan saavuttaa mitään armeijassa. Kunhan tulee käytyä. Itse olet (olit) varmaan joku katkera 362 mosakuski, jota vaan vituttaa kun näkee toisten lähtevän kun ite jää vielä syksyyn ja talveen :jahas:
Älä bemari kiukuttele
Suomi on kateellisten mulkkujen maa ;)
Mut joo, oha se ihan kamalaa, jos toinen on päässy helpommalla kuin ite.
Oisko mitään vinkkejä, miten pääsis Upinniemestä puolessa vuodessa poijjes...? Ja jos ei, niin miten saisin vielä siirron muualle, mistä voi päästä puolessa vuodessa pois? Ite meen siis vasta 1/08.
Mulle todettiin ennen armeijaan rasitusastma, lievä sellainen. Alkoi sykkiminen tympimään HETI intissä. No menin veksiin pari kolme kertaa selittämään että alkaa ottamaan niin saakelisti henkeen aina kun tekee jotain. Tekivät mulle jotain puhallustestejä, joista ei loppuen lopuksi edes huomattu mitään erikoista. Asia meni komissioon, siellä kerroin asiasta että en ""pärjää"" b-miehenä. Veksin everstilääkärin ehdotuksesta ja prikaatin komentajan päätöksellä musta tuli b-mies :whip:
Oisko mitään vinkkejä, miten pääsis Upinniemestä puolessa vuodessa poijjes...? Ja jos ei, niin miten saisin vielä siirron muualle, mistä voi päästä puolessa vuodessa pois? Ite meen siis vasta 1/08.
Onko mahollista mennä ylimääräisille leireille, jos pyytää?