Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, alkaa lähtö armeijan harmaisiin lähestymään kovaa vauhtia, siviiliaamuja jäljellä enää vajaa sata. Eli topicci 12.01.2010 palvelukseen astuville, tänne kaikki keskustelu aiheeseen liittyen. Omasta puolestani olen lähdössä Merivoimiin Slmepa/Upinniemi, ennakkotietona kiinnostavimmalta vaikuttaa Rannikkojalkaväen koulutus.

Mihin joukko-osastoon olette menossa, millä fiiliksellä?

Aselaji? 6, 9 vai 12kk?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parolannummelle ja muusta ei sitte tietoo. Spolleks haluisin mutta tällä hetkellä siellä olevilta tullu sellasta viestiä ettei naisia oteta spolleiks. Mutta sen näkee sit tammikuussa.
TJ 99 !

Mulla lukee ainakin siinä lappusessa, että 11.1.2010 olis THE päivä ;) pitää olla tarkka...

Parolannummelle olen siis menossa. Sieltä pitäis jossain vaiheessa tulla joku lappunen, missä kysellään mitä siellä haluis tehdä :D Itse kovasti menossa myös sotilaspoliisiksi :)

Fiiliksistä vähän vaikee sanoo. Koitan lähtee sillä fiiliksellä, että siellä vois olla ihan kivaakin. Toivottavasti ehtii riittävästi salille:D

Parolannummelle ja muusta ei sitte tietoo. Spolleks haluisin mutta tällä hetkellä siellä olevilta tullu sellasta viestiä ettei naisia oteta spolleiks. Mutta sen näkee sit tammikuussa.
TJ 99 !

Meillä ainakin (II/07) oli kolme naispuolista spollea, kaks jääkäriä ja yks alikki. Kaikki tosin siirty sotilaspoliiseiksi alokaskauden jälkeen muista komppanioista.

Meillä ainakin (II/07) oli kolme naispuolista spollea, kaks jääkäriä ja yks alikki. Kaikki tosin siirty sotilaspoliiseiksi alokaskauden jälkeen muista komppanioista.

Soitin vie viime keväänä aluetoimistoon ja kysyin että pääseekö naiset spolleiks Parolassa niin sieltä sanottiin että juu kyllä pääsee ja siinä naisten valintatilaisuudessa ku kysyttii yleisesti kaikilta et ketä on hakemassa spolleks niin varmaa yli puolet koko ryhmästä viittas. Että aika yleinen toive naisten keskuudessa. Muutamia vuosia sittenhän ei ollu Parolassa tiloja naisille sillei et ois päässy spolleiks mut nykyää seki asia on hoidossa, että en sit tiiä mikä olis tohon syynä ettei pääse. Kakkosvaihtoehtona mulla oli Helitr.

Toivottavasti Red28 ei myöhästy päivällä koska sit ei hyvin mee enää :D

Aamuja? Kaikki jotka menette santikseen. Varsinkin te jotka vuoden vietätte. Voi jeesus sitä fiilistä kun siitä portista pamauttaa sitten ulos. Se on aika utopinen fiilis. Sotilaspoliiseilla oli aika lungi elämä, mitä vierestä katselin < :

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom