Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla lukee ainakin siinä lappusessa, että 11.1.2010 olis THE päivä ;) pitää olla tarkka...

Parolannummelle olen siis menossa. Sieltä pitäis jossain vaiheessa tulla joku lappunen, missä kysellään mitä siellä haluis tehdä :D Itse kovasti menossa myös sotilaspoliisiksi :)

Fiiliksistä vähän vaikee sanoo. Koitan lähtee sillä fiiliksellä, että siellä vois olla ihan kivaakin. Toivottavasti ehtii riittävästi salille:D
Kyllähän täällä salille kerkeää kunhan vain energiaa riittää. Tervetuloa tänne vain. T:2/09 vartioston jääkäri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tuli myös. Ja perjantaihin mennessä pitää lähettää takaisin.:o

edit: Ja nimenomaan santiksesta tuli se lappu. Ehkä eri paikoista voi tulla hieman eri aikaan.

edit: Ja nimenomaan santiksesta tuli se lappu. Ehkä eri paikoista voi tulla hieman eri aikaan.
Kaikista ei edes taida tuota lappua tulla, koska joissakin paikoissa tosiaan alokasajan yksiköllä ei suurempaa merkitystä jatkon kannalta, kun taas joissakin käsittääkseni alokasajan perusyksikkö määrittää pitkälti jatkovaihtoehdot?

Edit. Ei saatana, 61 aamua enää. Alkaa jo pikkuhiljaa oikeasti oleen lähellä lähtö.

Kaikista ei edes taida tuota lappua tulla

parolasta ainakin tulee. Te molemmat lappusen saaneet näytätte santikseen menossa. Muutenkin mun heitto oli leikkimielisesti ylireagoitu, jos joku ei hoksannu:rolleyes:

Eipä oo mulle ainakaan tullu mitään lappua vielä parolasta.

Mun puolesta vois armeija jo vähitellen alkaa... vituttaa tällänen paikallaan olo kun ei voi oikein mitään tehdä (ja saatana vielä kipeekin) Pitäiskö alottaa vähitellen totuttelemaan aikasiin menee nukkuu ja herätä aamulla kuudelta? tai neljältä jos vaikka joutuu lapioimaan lunta :D

Alkaa olee lähellä joo, vittu mitä paskaa.. Motivaatio täys 0 lähtee :D.

Parolaan kans menossa..

Täältä päin lähtee yksi jamppa ramboilemaan Säkylään tammikuussa. Kuntopuoli on jo aika hyvällä mallilla, kaikista kuntotestin osa-alueista taitaa tulla täydet pisteet paitsi pituushypystä, läski ja lyhyt kun olen :jahas: Sotilaspoliisiksi olisi tarkoitus päästä (yllätys yllätys), muita vaihtoehtoja olisi vuoden kuski. Olisiko kenelläkään heittää esille jotain mielenkiintoista aselajia, jota koulutetaan Säkylässä?

Ja noista harrastusmahdollisuuksista: Onko Säkylässä hyvätkin vehkeet ja tarvikkeet esim. salilla (ja ylipäätään muilla liikuntapaikoilla; luulisi ainakin olevan, kyseessähän kun on Suomen suurin(?) varuskunta). Entäpä onko mahdollista saada ilmaiseksi, tai ainakin halvalla esim. vartijakortti tai uimavalvojan kortti. Järjestetäänkö tällaisia kursseja edes? Jv-kortti löytyykin jo taskusta.

Muahahaha hajotkaa aamuihinne :D No ei, kyllähän intistä saa paljon hyviä muistoja.. Tosin homma menee niin että ne muistot on ihan perseestä mutta muuttuu heti hyväksi kun pääsee siirtymään reserviin :)

Isosaari I/2010, siellä pkausi ja AUK:iin/RUK:iin tähätään joka onkin sit muualla.. Eli 12kk ois suunitelmissa.

Karjalan prikaattiin menossa I/10 näiltä näkymin.

pitäs alkaa vähän tuota kestävyyttä reenaa kun lihaskunto on kaikinpuolin keskiluokkaa parempi.

Talvella vaan kiva lähteä tuonne ulos lenkille, perhana keuhkot jäätyy.

Kai tiedät, että kinkkusaaressa on joka kolmas viikonloppu ginesi. :dance2:
Juu, ja muutenkin seitsemäs taivas talvisin ja keväällä :rock: Noo, mut onneks mie oon jonkinsortin masokisti.. ;)

Aamut vähenee...
Tiedättekö muuten onko Kainuussa mahollisuutta kouluttautua sissiks/tiedusteluun tai vastaavaan. Mieluummin meitsi siellä mehtässä leikin selvityjää ku istun toimettomana. Kerta sinne mennää nii mennää sitte täysillä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom