Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Upinniemeen menossa. Oli tarkoitus lähteä erikoistumaan tuonne Miinalaiva Pohjanmaalle, koska se lähetetään todennäköisesti partioimaan Somaliaan. Olin erittäin halukas lähtemään ampumaan somaleita
Vittu, Hennalaan menossa taistelemaan elämäni suurinta kataboliaa vastaan.
Vittu, Hennalaan menossa taistelemaan elämäni suurinta kataboliaa vastaan.
Kerro toive ja kyseinen perustelu komppaniapäällikölle, voit vaikka päästä ampumaan sinisiä pillereitä kurkusta alas veksin osastolle.
Eihän siinä ole edes mitään pelästyttävää?Tulet todennäköisesti tapaamaan Kersantti Akkasen, mutta älä pelästy.
Mulle tuli viime vuonna joskus marraskuun lopussa. Kannattaa muuten hakee panssarihaupitsipatteriin (suklaapatteri). Meininki oli huomattavsti rennompaa verrattuna moneen muuhun yksikköön ja suhteessa paljon pääsi 6kk miehiksi (39/102). Niin ja muistakaa hajota niihin aamuihin. :dance:Missähän vaiheessa panssariprikaatista tulee jotai kyselylappua, että mitä siellä haluaa tehdä. Tällänen kyllä pitäis tulla, kun prikaatin komentaja itse näin sano, kun kävi meidän kutsunnoissa katsomassa millasta sakkia on tulossa