Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vekaralle oon menossa ja tarkotuksena ois spolleks päästä. en vielä tiedä aijonko mennä 9kk vai olla vuoden...katsoo nyt kauan ne jaksaa mua siellä katella :)

Ite saa ny viel nähtäväks että pääsenkö tammikuussa lähtemään... alunperin piti lähteä II/2011 mutta hain lykkäyksen keskeytystä että pääsis hoitaa asian pois alta.. :D nyt siis paperit on aluetoimistossa käsittelyssä, eli mahdollisesti Viestiin ja porinprikaatti kutsuis :)

Upinniemeen menossa. Oli tarkoitus lähteä erikoistumaan tuonne Miinalaiva Pohjanmaalle, koska se lähetetään todennäköisesti partioimaan Somaliaan. Olin erittäin halukas lähtemään ampumaan somaleita :)

Kerro toive ja kyseinen perustelu komppaniapäällikölle, voit vaikka päästä ampumaan sinisiä pillereitä kurkusta alas veksin osastolle.

Vittu, Hennalaan menossa taistelemaan elämäni suurinta kataboliaa vastaan.

Heh, terveisiä vaan, nimim. 5 päivän leiri takana 4-5 tunnin yöunilla:D Jos vaan muistaa siellä intissä että sen jälkeen on hyvin aikaa kasvattaa sitä lihasta niin hyvä tulee.

Kerro toive ja kyseinen perustelu komppaniapäällikölle, voit vaikka päästä ampumaan sinisiä pillereitä kurkusta alas veksin osastolle.

Ei kun ihan ajattelin mennä sinne auttamaan niitä poloisia.

Tonne reissulle oli muuten yli 400 halukasta. Se on aika transparenttia, että yksi suurin motivaatiosta tohon hommaan on se, että pääsee ampumaan somaleita. Vähän sama homma poliiseiksi toivovista; pääsee pamputtamaan ihmisiä.

Jokainen tyylillään.

Joo se lihaskato on yllätävän nopeata siellä varisinki siinä p-kaudella, jos oot sijoitettuna liikkuvaan joukkueseen. Se on ihan järkyttävää suoraan sanoen varsinki miten ne tulokset tippuu ja ei siellä kerkeä siellä salilla pahemmin käymään ekan kahden kuukauden aikana, mutta itsekkin kävin aina, kun pystyin ja väistämätöntähän se silti oli se lihaskato. Oli kohtuu masentavaa käydä salilla ku oli tuo p-kausi menty ohi ja menin vkl lomilla salille niin teki kyllä mieli itkeä, nyt on taas oltu onneksi ja pitkä aikaa paremmissa tuloksissa kuin ennen inttiin menoa. Osanottoni tulevaan paskan määrään mitä saatte kokea armeijan aikana ja hieman sen jälkeenkin salilla vielä, se mikä ei tapa niin aiheuttaa vammoja vai miten se oli...

Viimeksi muokattu:
Hajotkaapa aamuihinne :D.

T: Kajaanin SPOL II/08.

Perseestähän se on ja vitutus on jotain järjetöntä välillä, mutta jälkeenpäin helvetin hyviä muistoja ja kavereita kyllä jää käteen :). Eikä siellä kaikki lihat kävelemään lähde, kun vaan haalii kaiken mahdollisen protskun mitä tarjolla on. Joka safkalla litra maitoo jne. Salilla käy kohtuu usein kun ollaan kassulla... Voimatasot kyllä tippuu reilusti. Mutta nekin nousee sitten todella nopsaan. Kun ei siellä ihan mitään huippuvireyttä pysty mitenkään ylläpitämään.

Missähän vaiheessa panssariprikaatista tulee jotai kyselylappua, että mitä siellä haluaa tehdä. Tällänen kyllä pitäis tulla, kun prikaatin komentaja itse näin sano, kun kävi meidän kutsunnoissa katsomassa millasta sakkia on tulossa:)

Missähän vaiheessa panssariprikaatista tulee jotai kyselylappua, että mitä siellä haluaa tehdä. Tällänen kyllä pitäis tulla, kun prikaatin komentaja itse näin sano, kun kävi meidän kutsunnoissa katsomassa millasta sakkia on tulossa:)
Mulle tuli viime vuonna joskus marraskuun lopussa. Kannattaa muuten hakee panssarihaupitsipatteriin (suklaapatteri). Meininki oli huomattavsti rennompaa verrattuna moneen muuhun yksikköön ja suhteessa paljon pääsi 6kk miehiksi (39/102). Niin ja muistakaa hajota niihin aamuihin. :dance:

Santahamina kutsuu myös

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom