Onko numeroita antaa? Paljonko painoa lähtee, paljonko arvioit siitä olevan rasvaa? Millaiset voimatasot sulla on? Miten paljon ne tippuu useamman päivän paastossa?
Tänne nyt jaksas mitään tuloksia laitella, kun panostus punttihommiin on aika vähäistä, mutta tälläsissä voimatasoissa tällä hetkellä pyöritään.
ATG etukyykky ilman vyötä 1,6 x omapaino, veto ilman vyötä 2,5 x omapaino. Dippejä 40kg:n lisäpainoilla 3-6 toiston sarjoja ja leukoja 32,5kg lisäpainoilla 3-6 toiston sarjoja. Treeniä tulee 1-4 kertaa viikkoon, riippuen vähän onko reissuja tiedossa. (matkustelen aika paljon työn takia ja välillä on aikoja jolloin salille ei pääse 1-2 viikkoon, jolloin ainut vaihtoehto on hotellien salit)
Modailen treenejä sen mukaan miten pääsen salille. 1-3 jakosia treenejä lennosta. Tällä hetkellä reverse pyramid tyyliin. Kova intesiteetti ja matala volyymi.
Olen mitannut vyötärön, reiden ja rintakehän paksuuden ennen paastoa.
Painoa esim kuuden päivän paastolla lähti 2kg pysyvästi, josta vyötäröltä lähti 3cm. Vyötäröltä ja reisistä noin 1cm ja kummassakin paikassa parani lihaserottuvuus samalla. 2 viikkoa myöhemmin voimatasot oli samassa kuin ennen paastoa. Väittäisin, että esim tuosta 2kg:stä suurin osa oli rasvaa, mutta vaikea sanoa ilman mittauksia. Jos laskee ihan kalorikulutuksen perusteella, niin noin 2rasvakilon verran oli miinuksilla, tuon kuuden päivän aikana.
Paaston aikana treenatessa, olen pystynyt nyt käyttämään samoja painoja kuin normaalisti, mutta toistoja en ole saanut ihan yhtä monta. Esim etukyykyssä on mennyt vain kolmonen painolla, jolla sai aikaisemmin seitsemän toistoa. Toisaalta dipeissä, pystyi käyttämään samoja painoja kuin normisti.
Paastotreenit on parantunut koko ajan verrattuna ensimmäiseen kertaan kun paastosi ja treenasi. Silloin treenit meni ihan perseelleen ja energiaa ei ollut tehdä mitään. Kolme kertaa, olen nyt kokeillut tehdä useamman päivän paastoja ja treenata samalla.