Osaako joku sanoa mikä olisi hyvä elektrolyyttilisä mitä voisi nauttia paaston aikana, varsinkin jos meinaa pitää vaikka 3pv "vesipaaston". Olisiko ihan perus suola riittävä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko Dona vielä 24h 2x viikossa tyylillä vetänyt?
Osaako joku sanoa mikä olisi hyvä elektrolyyttilisä mitä voisi nauttia paaston aikana, varsinkin jos meinaa pitää vaikka 3pv "vesipaaston". Olisiko ihan perus suola riittävä?
Jos joku on jaksanut tehdä lähdekriittistä analyysiä, että onko tästä mitään hyötyä, niin kuuntelisin mieluusti. Sen verran monessa paikassa (ja monet käyttäjät) kehutaan, että olisi hyödyksi.omenasiiderietikkaa
View: https://youtu.be/E-uKeFbzpCs
Tuossa video, jossa tehdään jonkinlainen paastodrinksu, johon tulee omenasiiderietikkaa, suolaa, limeä, kaliumia... olikohan muuta. Väittävät, että nimenomaan kalium ois olennainen mineraali paaston aikana. Esim. vissyssä on kaliumkloridia.
Minä juon paaston aikana yleensä vettä, johon lisään ruususuolaa, msm:ää, spirulinajauhetta ja limeä/sitruunaa. Ei maistu niin pahalta miltä kuulostaa ja jotenkin paljon tyydyttävämpää juomaa kuin pelkkä vesi ts. jano lähtee paremmin.
Vähän mietityttää tällaisen kuvion kohdalla että onko tällaisella ns. circadian rhythm -kikkailulla jotain negatiivisiakin vaikutuksia kun välillä syödään aamuseiskalta ja välillä klo 23.Mulla menee nyt sykli niin että viikkoon tulee 2kpl n.32tunnin paastoja.
Normaalipäivisin iltapala klo23, seuraava päivä paastoa ja sitä seuraavana aamuna klo7 aamupala.
Hyvin tuntuu riittävän virtaa ja jaksaa treenata ihan hyvillä tehoilla paastopäivinäkin.
Ite käytän 18/6 tai 20/4 sit myös sillon tällön muutamia 24-48h paastoja.
Kyllä 2 ateriaa päivässä, ja mulla kalorit 1800-2000kcal. Protskua tulee päivittäin 150-190g, eli juurikin ton verran tulee per ateria.Miltä sun ruokailut näyttää 20/4 päivinä?
Syötkö 2 isoa ateriaa? Proteiinia tulee varmaa sellanen 80-100g /ateria ?
1. Tämä kiinnostaisi itseäkin, kun en paaston aikana tällä hetkellä vedä muuta kuin suolaa, vettä, kahvia ja teetä.Muutama juttu mikä askarruttanut:
1. Mitä kaikkea voi ottaa paaston aikana ilman että autofagia katkeaa, tällä hetkellä menee vihreä tee kapseleita, kahvia mustana ja vettä suolalla?
2. Kokeilussa hylätä maitotuotteet kokonaan (paitsi hera) ja sen verran positiivisia muutoksia huomannut että saatan jatkaa ilman niitä. Ainut mikä vaan "pelottaa" on se kun oon toisen aterian eli iltapalan 2 rahkaa korvannut heralla. Kaseiini ainakin maalaisjärjellä tuntuis olevan paras vaihtoehto päättää syönti-ikkuna että mites mun lihoille käy jos heralla meen? Vai millä korvaisitte rahkan? Monesti paasto venyy 18-20h että ei kai vaan se kuuluisa katabolia pääse iskemään?
ok, onhan noita muitakin protskujauheita kuin ainoastaan hera, esim. kaseiini sopii illalle varmaan paremmin. Tosin kuinka paljon se sitten enää eroaa siitä, että söisi sitä rahkaa. Onhan toki sitten noita muita proteiinijauheita ja kasvisvaihtoehtoja olemassa.. Voit myös vaihtaa osan noista lihoista ja munista sinne illalle ja heran sinne aikaisemmille aterioille?Niillä tulis ihan liikaa kaloreita jos koittais saada sen ~50g proteiinia ja munia menee jo 2-8 päivässä ja lihaa 300-400g ettei viittis sen enempää niitä vetää...
1. Periaatteessa kahvi jo katkaisee paaston jos hakee niitä kaikkia hyötyjä mitä siitä haluaa. Mutta jos tätä tekee painonpudotus mielessä niin ei mitään vaikutusta kahvilla koska 1-2 kcal per kuppi. Dr Rhonda Patrick tästä keskusteli jollain videolla jonkun tohtorin kanssa.Muutama juttu mikä askarruttanut:
1. Mitä kaikkea voi ottaa paaston aikana ilman että autofagia katkeaa, tällä hetkellä menee vihreä tee kapseleita, kahvia mustana ja vettä suolalla?
2. Kokeilussa hylätä maitotuotteet kokonaan (paitsi hera) ja sen verran positiivisia muutoksia huomannut että saatan jatkaa ilman niitä. Ainut mikä vaan "pelottaa" on se kun oon toisen aterian eli iltapalan 2 rahkaa korvannut heralla. Kaseiini ainakin maalaisjärjellä tuntuis olevan paras vaihtoehto päättää syönti-ikkuna että mites mun lihoille käy jos heralla meen? Vai millä korvaisitte rahkan? Monesti paasto venyy 18-20h että ei kai vaan se kuuluisa katabolia pääse iskemään?
eikös ainaki Berkhani meinannu et suurin osa päivän kaloreista pitäs ottaa heti siinä paaston katketes?
Oon koittanu saada suunnillee 2g p/kg et ei kai se turhan paljon oo...