Totta munassa kantsii se palkkari vetää jos tarkoitus on joka tapauksessa paasto katkaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenaako joku täällä paaston alussa tai keskellä? Toimiiko hyvin?
Kysymys. Ajatellut kokeila tätä leangains tyyppistä pätkäpaastoa loppuvuoden.
Mitenkä tuohon sopii cardio mukaan? Salilla tulee käytyä 3-4x viikossa (useammin 4 ku 3) ja 2-3 kertaa viikossa on reilu tunnin höntsäfutikset. Jos menis vaikka +20/-20 ajatuksella, olisko järkevä laskea viikon kulutus yhteen, jakaa 7 ja sit punttipäivinä ottaa +20 ja muina -20 vaikka oliskin cardioo miinuspäivillä?
Treenaako joku täällä paaston alussa tai keskellä? Toimiiko hyvin?
Juuri näin. Ei koko homma mene pipariksi jos yhtenä päivänä viikosta syö aamusta iltaan 3-4 tunnin välein, tällöin tosin pitääkin syödä vähän pienempiä annoksia mihin ehkä IF:n parissa on tottunut.Eikä paastoa ole pakko pitää joka päivä että laihtuisi.
Suosittelen että liikuttelet sitä sun paastoikkunaa siten että syöt aina treenin jälkeen. Ie. jos treenaat aamulla ni syöt sitte ateriat alkupäivästä.
Itse jätän aamiaisen ja iltapalan pois enkä oikeastaa mitään muuta ja syönti-ikkunasta tulee noin 6h jos treeni ajottuu huonosti tai viivästyy alkuperäisestä tavoitteesta ni pidennän hitusen syönti-ikkunaa. Eikä paastoa ole pakko pitää joka päivä että laihtuisi.
Mites te heebat olette plussakalorit hoitanut IF:llä ? ite vielä saa 8/16 jaolla pystyn syömään treenipäivinä itteni plussille, mutta kun on vaan huomannut että 3 vuoro työhön ainakin mulla sopisi 4/20 syömisikkuna niin siinä on vaan se ongelma, että vaikea tempasta saakelisti ruokaa kitaan että paino nousis... Täysmaito aterian kanssa oon ottanut mutta silti tekee vaikeeta, pitäiskö ihan pähkinätkin uppopaistaa? :D
Mä olen nyt tämän viikon elänyt if:llä ja pari kysymystä on herännyt. Syöttekö paastonjälkeisenä aikana 3 ateriaa vai useamman? Näin iltavuoroviikkoina on helppo paastota 20-12, käydä salilla 11-12 ja syödä sit se ensimmäinen ateria. Mun ongelmana on se, etten jaksa millään syödä tarvittavia (puhtaita) kaloreita ja ravintoaineita 3:ssa ateriassa. Laskeskelin ravintolaskurilla, että päivän kalorisaaliiksi tulee n. 1000-1200 kcal ja tuosta ruoasta on jo nyt 46% rasvaa. Hiilareita syön vain treeninjälkeisellä aterialla (hedelmiä). Treenaan kuitenkin salilla 5 krt/vko. (Olen siis 65-kiloinen nainen.)
Ja toinen kysymys on se, että aamuvuoroviikkoina pääsen treenaamaan vasta ihan illalla, niin syönkö se mysö-aterian silti juuri ennen nukkumaanmenoa? Paastoaika olisi sitten 22-14. Kompastuskiveksi saattaa kyllä muodostua tuo, etten syö lainkaan töissä koko päivänä... Hmm. Apuja?
Kannattaa ensin lukea mitä IF edes on...
Siis IF on kaikkea tuota. LG taas on tiukasti 8/16 rytmityksellä. 5/2 dietti on siis yhtälailla IFää kuin leangainskin..
Mitä itse kysymykseen tulee, niin kokeile ja kerro tänne miten menee. Ei tuo nyt näytä hirveän metsään menevän tuolla sun suunnitelmalla.