Inhottavimmat kommentit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 6point
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tuossa on nyt pitemmän aikaa pyöriny tuommonen "parhaat huomautukset" threadi niin pistetäämpä tämmönenkin pystyyn. Elikkä minkälaisia negatiivisia kommentteja porukka on saanu punttisaliharrastuksen johdosta?

Ite lähdin tuossa pari päivää sitten salille uuden salikaverin kanssa joka muuten on ollut kavereitani lähes koko pienen ikäni. No siinä sitten treenin lopetettuani kaveria odollessa kävelin puntarille aikani kuluksi. Kaveri kävelee puntarin viereen, katsoo hetken silmät pyöreänä ja sanoo: "Oho. Ompas jätkä lihonu viimme vuodesta!". Hauskaa tässä oli myös se että kaveri on monesti kehunut että ompas sulla lihakset kasvanu. Olin saanu työllä ja vaivalla vuoden aikana nostettua painoa 6 kiloa ja vieläkin oon tämmönen kynäniska että melkein hävettää. No ei siinä mitään kaveri hyppää iloisena puntarille. Puntari näyttää miehekkäät 54kg katsoo mua silmiin ja lähtee tyytyväisenä pukuhuoneeseen :worship: . Ois kyllä haluttanu sanoa takaskin jotain mutta onneksi sain pidettyä suuni kiinni.

Moni aloittelija taitaa oikeesti luulla että lihaksia voi kasvattaa painoa nostamatta eli painaa 60kg ja olla hillitön kaappi. Ei itelläkään kyllä tullut punttiuran alussa tuo mieleen ja jos paino nousu 0.5kg piti suunnilleen ruveta dietille tai vähintään lisätä aerobisen määrää 1 tunti per vuorokausi.

Eivät itseasiassa treenistä johtuen, vaan kommentit mitkä varmasti paljon vaikuttivat miksi aloin treenaamaan.

Kaveri sanoi että oonko huomannu että mulle on kasvanu tollaset kahvat ja maha, en ois uskonu susta.

Erään naisen #1 suusta:
Miksei sulla ole sellaisia isoja rintalihaksia kun kaikilla muilla miehillä mitä oon tapaillu..Auts.
Joo, jauhopäämuija mutta ei omassa käytösessäkään ollut kehumista noina aikoina.

Erään naisen #2 suusta:
Voisit tehdä tolle sun mahalles jotain, menee halut, varmaan johtuu siitä kun juot koko ajan olutta ja syöt epätervellisesti.

Katseet kerto enemmän ku tuhat sanaa...

Olipa kerran pumppitreeni ja väänsin pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja helvetillinen polte lihaksessa...

Nuoret jätkät katto halveksivasti ku laitoin painot pois ja kaverille jotain sanoin, että menipä hyvin perille ja pitelin käsiäni....

Teki mieli ottaa HELVETILLISET raudat ja näyttää kynäniskapuuhelmipojille, että kyllä täältä vielä sentään jotain löytyy.. :curs:

Net Virgin sanoi:
Nuoret jätkät katto halveksivasti ku laitoin painot pois ja kaverille jotain sanoin, että menipä hyvin perille ja pitelin käsiäni....

etkai oikasti välitä mitä muut sun treenipainoista ajattelee? :)

Net Virgin sanoi:
...Olipa kerran pumppitreeni ja väänsin pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja helvetillinen polte lihaksessa...

Vähän samantyylinen juttu kävi mulle; Olin lopettelemassa helvetin kovaa ja vaihtelun vuoksi myös erittäin pitkää pudotussarjaa hauiksille, viimeinen sara oli menossa ja luonnollisesti myös sarjanpituudesta johtuen oli pienet painot käsissä. Sit salille sattu marssimaan eräs vittumainen juntti kusipää salituttava, jota en ollut nähny pitkään aikaan. Ja tottakai sen rinta- hauispellen piti alkaa huomauttelemaan pienistä treenipainoistani. En vaivautunut vastaamaan sille mitään. :curs:

6point sanoi:
Moni aloittelija taitaa oikeesti luulla että lihaksia voi kasvattaa painoa nostamatta eli painaa 60kg ja olla hillitön kaappi. Ei itelläkään kyllä tullut punttiuran alussa tuo mieleen ja jos paino nousu 0.5kg piti suunnilleen ruveta dietille tai vähintään lisätä aerobisen määrää 1 tunti per vuorokausi.

Aika moni aloittelija ei varmaan tiedä tuota. Sitten kun tajutaan tuo tosiasia, niin aletaan tuijottaa fanaattisesti sitä painoa ilahtuen jokaisesta lisäkilosta, tajuamatta että kaikki paino ei välttämättä ole lihaksia.

Inhottavin kommentti ? Olin aloittanut punttisaliharrastuksen ja saanut hieman muotoa kroppaan, pientä v-muotoa selkään ja hieman leveyttä hartoihin. Menin sitten käymään isän luona joka totesi: "Olet lihonut !"

Nitsku sanoi:
Aika moni aloittelija ei varmaan tiedä tuota. Sitten kun tajutaan tuo tosiasia, niin aletaan tuijottaa fanaattisesti sitä painoa ilahtuen jokaisesta lisäkilosta, tajuamatta että kaikki paino ei välttämättä ole lihaksia.

Itelläkin oli hiukan tuota vikaa.

Joskus kun olin saanut kunnon bulkin toimimaan ja selkään leveyttä ja jopa reisiin vähän lihaa, menin käymään mökillä.
Mummu aloitti: "Onpas Tonzasta tullut hyvän mallinen.... (minä: Jes, treeni toimii :) ) ....poskiin on tullut oikein mukavasti pyöreyttä."

Minä: :itku: ja :( ja :wall:

Edit: Onhan niitä inhottavampiakin ollut, mutta ne unohtuvat, tuo nyt vaan tuli mieleen Nitskun postista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Näitähän riittää...

nro 1. Olin bulkkikaudella vetänyt painon 116kg:n, ja sitten kevään aikana diettailin alle ysikymppiin. Menin moikkaan eräänä viikonloppuna kaveria ovelle duunin jälkeen, en ollut nähnyt sitä muutamaan kuukauteen: "Vittu, oot sä lopettanu treenaamisen kokonaan?!?!?"

nro 2. selän takana puhutaan paljon, ja tän saa aina jonkun mutkan kautta kuulla: "se vetää jotain kauheita hormooneita"

nro. 3. viime kesänä duunissa dietin jälkeen eräs about 50-kymppinen duunari, joka ei ollut meikäläistä nähnyt vuoteen: "oot laihtunu aika paljon viime näkemästä" Minä: Joo, olen tässä vetänyt koko kevään diettiä. Duunari: "älä puhu paskaa, oot lopettanut hormooneitten käytön ja siksi oot kuihtunu!" Tuli muuten vitun hyvä fiilis, teki mieli vetää se ukko silloin levyksi pahimmissa ketodieetti-huuruissa...

nro 4. lukiossa vuonna miekka ja kirves. Luokanvalvoja soitti mutsille himaan ja ilmoitti: "teidän poikanne käyttää huumeita, ovat muut oppilaat kertoneet" Ja tähän oli syynä se, että oli koulussa protskujuomat silloin mukana.

Oltiin kaksistaan tyttökaverin kanssa Turkissa toissa syksynä. Tää kyseinen ystävä on kehonrakentaja ja pirun mallikas ja todellakin treenanneen näköinen. Nooh, omat SM-kisat oli olleet 2 viikkoa aiemmin, ja omaan silmään kunto oli edelleen ihan jees. Jotkut perkuleen paikalliset miniatyyri-höyhensarjalais-wanna-be-pullistelijat puristelivat ystävääni hauiksista, ja "Rambo-girl" huudot kaikuivat hänen perään. Ei siinä mitään, mutta yksi hyväkäs rohkeni ihan tosissaan kommentoida mulle, "sä et varmaan treenaa salilla"... VOI *?&&# !!! Onneksi olen tällainen rauhallinen suomi-tyttö, ja tyydyin vaan mielikuvissani puristamaan kyseisestä häiskästä viimeisetkin ilmat pihalle... Hitto, vieläkin alkaa ärsyttämään, kun muistelen... :D

edelbrock sanoi:
Näitähän riittää...

nro 2. selän takana puhutaan paljon, ja tän saa aina jonkun mutkan kautta kuulla: "se vetää jotain kauheita hormooneita"

nro 4. lukiossa vuonna miekka ja kirves. Luokanvalvoja soitti mutsille himaan ja ilmoitti: "teidän poikanne käyttää huumeita, ovat muut oppilaat kertoneet" Ja tähän oli syynä se, että oli koulussa protskujuomat silloin mukana.

Itse ottasin noi kyllä ihan positiivisena kommenttina :evil:
Ainahan se on mukava jostain kuulla että: Se SuBu kuulemma syö jotai proteiinihormoonia, siksi se on nii iso. :thumbs:

SuBu^ sanoi:
Itse ottasin noi kyllä ihan positiivisena kommenttina :evil:
Ainahan se on mukava jostain kuulla että: Se SuBu kuulemma syö jotai proteiinihormoonia, siksi se on nii iso. :thumbs:

Tämäpä ei olekaan enää niin kauhean mukavaa, kun juttu kiertää monen sadan ihmiseen korviin. Se pomppaa vastaan jossain elämän käänteessä kuitenkin. Ihan varmasti jossain vaiheessa ajaudun esim. työpaikkahaastatteluun, jossa haastattelija on kuullut jonkun sanoneen minun käyttävän hormoneita. Mitäs luulet tuleeko duunia? Itse ainakin valitsisin toisen ehdokkaan.

Onneksi mutsi haukkui luokanvalvojan silloin pystyyn, mutta silti tuli himassa hirveät ristikuulustelut. Koulu ei siihen aikaan muutenkaan hirveästi napannut, ja siitä eteenpäin vielä vähemmän. Ja oli kiva kuulla luokkatovereitten mielipide musta, not. Pitivät suunnilleen jonain hulluna kirvesmurhaajana.

Tomi sanoi:
"Sinä senkin iiskotti".

Tarkempaa kuvausta paikasta ja ajasta?

Oma arvaus: rintafile saunan jälkeen?

Mutta asiaan: inhottavia kommentteja ei pahemmin ole tuttujen suusta tullut kuultua, mitä nyt ala-asteikäinen pikkusisko haukkui minua pelottavaksi fatsoksi. :lol2:

gotto sanoi:
ala-asteikäinen pikkusisko haukkui minua pelottavaksi fatsoksi. :lol2:

Minullakin on traumoja ala-asteikäisistä. Pikkusisko sanoi minua tyhmäpääksi. :itku: Tuon jäkeen teki mieli hakata päätä seinään. En ole ikinä kuullut mitään noin typerää. No, onneksi sisko on ottanut isoveljestään oppia vanhetessaan ja kehittynyt vittuilijana. :)

Ai niin. Melkein unohtui inhottava kommentti:
-"Olethan sinä vahvempi, mutta mulla on silti leveämmät hartiat"

Itku meinasi päästä tuon jälkeen, sillä tuon sanoi eräs naisihminen. No tilanne on sentään korjaantunut hiukan vaikken nyt varsinaista kehitystä mielestäni kovin paljoa ole saavuttanut. Ja minulla on oikeasti olemattomat hartiat. Se on luustosta johtuvaa, joten sekin pitäisi tässä korvata lihaksilla. :(

Kohmelo sanoi:
mulle on joku alkuaikoina heittäny :"käytkö sä muka salilla?!" ja sillon oli vähän :itku: fiilis.

Sama juttu. Joskus yli vuosi sitten (n.65-70 kiloisena) puhuttiin kaverin kanssa koulussa salille menosta. No yksi meidän luokan tyttö hihkaisi epäuskoisena: "Mitä, käytkö sä muka salilla?!"

Sen jälkeen pidin harrastuksestani suuni kiinni. ;)

Nyt kun on painoa mukavat 83kg, ja lihastakin tullut ja ylimääräistäkin on ihan... no "mukavasti" :D , on isä muutaman kerran sanonut: "Ei ole terveellistä nuoren miehen lihottaa ihteesä tuolla tavalla."

Inhottavimmat kommentit kyllä liittyvät aikaan jolloin en vielä treenannut...Kerran diskossa menin pyytämään yhtä messevän näköistä muikkia tanssimaan ja tämä totesi(katsottuaan minua ensin analysoivan halveksuvasti)"Miks vitussa?Sä näytät ihan kokispullolta!" :itku: ja oikeassahan se oli,minä olin todella onneton kynäniska!joskus se totuus satuttaa...Mutta ilman näitä kommentteja en ehkä olisi ruvennut koskaan treenaamaan....

Hmm.. Ei sitä paljoo oo tullu negatiivista, mutta yks tulee mieleen. Olin päässy paikallislehden etusivulle mun OPO:n kanssa sattumalta. niin yks kaveri oli nähny sen jutun ja sano et "sun OPO:llakin on isommat hartiat kun sulla"(OPO oli pieni rakenteinen, 165 senttinen ja laiha nainen.) nyt sitten se kaveri on käyny muutaman kerran mun kanssa salilla ja ihmettelee mun treenipainoja :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom