Inhottavat tavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
-Piereskely
-Nenän "tutkiminen"
-Avoin vittuilu
-Sylkäisen nuuskat suustani komeassa kaaressa ulkona ollessani(sisällä sitä ei viitsi tehdä :) ) jotku sanoo et sul tulee nyt toi paska väärästä päästä.

En nyt heti keksi muita inhottavia tapoja, muut meneekin jo sitten huonoihin tapoihin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ou nou mikä tavis oonkaan verrattuna ihanaan Iinekseen :evil: Mutta luettuani näitä juttuja rupesin miettimään että jumankauta kun paikkojen täytyy olla täynnä räkäpalloja kun niitä tuntuu puoli pakkista nakkelevan ympäriinsä :rolleyes:

Eniveis, mä oon NIIIIIN huono, koska
- lupaan USEIN tehdä kaikenlaista ja sitten perunkin homman viimetingassa
- en juurikaan tee mitään ajoissa, vaan jätän asiat viimeiseen hetkeen tai myöhästyn hirveiden selittelyjen kera...
- saatan "värittää" totuuksia (mutten jää koskaan kiinni)
- jätän vanhoja purukumeja lojumaan sinne tänne
- oikeasti olisin tosi laiska, mutta yritän kaikkeni taistellakseni laiskuuttani vastaan. Onneksi hyvin tuloksin vielä toistaiseksi...

IinesAnkka sanoi:
Kakkatarina:Töistä kotiin tullessani huomasin poikaystäväni olevan luonani. Nuori mies oli asuntoni lähellä töissä, joten annoin hänelle jo muutaman viikon seurustelun jälkeen avaimeni, jottei hänen tarvitsisi odotella porraskäytävässä. Hän katsoi minua oudolla tavalla ja kertoi törmänneessä kummalliseen hajuun tullessaan pikkuiseen yksiööni; Koko asuntoni oli haissut paskalta. Hän meni vessaan, jossa odotti yllätys: Vessanpöntön kansi oli auki ja pönttö täynnä paskaa.

Olin kiireessäni unohtanut vetää vessan. Suhteemme loppui pian poikaystäväni haluttomuuteen ja outoihin erektiovaikeuksiin. Vielä tänäkin päivänä, 8 vuotta tapahtuneen jälkeen, tarkastan aina pöntön lähtiessäni vessasta. :nolo:

IronMind sanoi:
Niin jäävät. Muistan hyvin kun ~4 vuotta sitten erään seurustelusuhteen alkuvaiheessa naisen kämpillä menin vessaan ja pöntössä oli raita JA PÖKÄLE. Siis mitä vittua? Kuka aikuinen nainen ei osaa vetää vessaa? Miten se oli onnistunut pyyhkimään ahterinsa kun pöntössä ei kuitenkaan ollut paperia? Oliko pönttö/viemäri rikki ja pökäle ei vain ollut huuhtoutunut? Oliko se tullut naapurista? Miten naiselle olisi pitänyt selittää, että yllättäin minun ei enää tehnytkään mieli seksiä hänen kanssaan (koskaan...)?

allnighte.gif

Niina sanoi:
Avomies inhoo sitä kun jätän jauhettuja purukumeja joka paikkaan. No onhan se kieltämättä aikas ärsyttävä tapa..yritän parantua :nolo:

Mulla on kans sama tapa, joskus niitä löytyy "makkarin" seinästä unissaan ku tungen sen vaan johonki :nolo:. Tai sitten oon illalla syöny purkkaa ja purkka tippunu lakanalle ja siitä sitten liiskaantunut joka paikkaan.

Käsittämättömän kuvottavia tapoja ihmisillä. Rään syöminen on pahimpia. :urjo: Jos tietäisin jonkun tekevän sellaista niin ei saatana... Oon jo kerran elokuvateatterissa melkein yrjönnyt vieressä istuvan 13v tytön päälle kun se mätti räkää nenästään suuhun koko leffan ajan. Lopetti vasta kun karjaisin :evil:

Omat inhottavat tapani ovat varmaankin enemmän muihin kohdistuvaa... En oikein tiedä :rolleyes: Luulen että ihmiset pitävät sitä inhottavana tapana että olen puristelemassa toisten finnejä ja mustapäitä jos eivät ole itse sitä tajunneet.

Inha tapa: Sovin ihmisten kanssa esim. että soitellaan huomenna ja nähdään illalla. Jos minua ei sitten huvitakkaan lähteä minnekkään, en vastaa puhelimeen. Pidän siis aina puhelinta äänettömällä/piippauksella jotta voin itse päättää vastaanko vai en. Kohta mulla ei oo kavereita, kun olen näin outo.

Joskus harvoin polttelen tupakkaa. SALAA. Ääliö minä. Siis polttaminen on lähinnä paha tapa, mutta että pitää salailla sitä, niin se nyt on jo inhottavaa.

IinesAnkka sanoi:
Olin kiireessäni unohtanut vetää vessan. Suhteemme loppui pian poikaystäväni haluttomuuteen ja outoihin erektiovaikeuksiin.
IronMind sanoi:
Oliko se tullut naapurista? Miten naiselle olisi pitänyt selittää, että yllättäin minun ei enää tehnytkään mieli seksiä hänen kanssaan (koskaan...)?
Tomi sanoi:

:lol2: Iines, sinäkö se oot? Tulen muistamaan sinut ja tuon lämpimän kevätpäivän ikuisesti.

PS. Älä turhaan noloile enää. Ei siitä olisi muutenkaan mitään tullut, koska näköjään kuset myös suihkuun.

IronMind sanoi:
:lol2: Iines, sinäkö se oot? Tulen muistamaan sinut ja tuon lämpimän kevätpäivän ikuisesti.

PS. Älä turhaan noloile enää. Ei siitä olisi muutenkaan mitään tullut, koska näköjään kuset myös suihkuun.
Ihania jälleennäkemisiä pakkotoistossa osa XIV
:lol2:

MissEvilEve sanoi:
Käsittämättömän kuvottavia tapoja ihmisillä. Rään syöminen on pahimpia. :urjo:

Tästä on aikaisemminkin ollut palstalla, mutta mikä tuosta tekee niin kuvottavaa? Flunssaa sairastaessaan ihminen nielee koko ajan räkää. Jos joskus ei ole sattunut olemaan nenäliinaa mukana, olen "niistänyt" sisäänpäin ja sen jälkeen suu on täynnä räkää. Vaikken nenää kaivettuani löydöksiä suuhuni tungekaan, niin en näe mitään suurta periaatteellista eroa näiden kahden välillä.

Edit: Hyvät tavat ovat asia erikseen, suurella osalla niistä ei kuitenkaan ole mitään järkiperäistä selitystä.

IinesAnkka sanoi:
Tunnustan seuraavat asiat:
Jep, voittaja löytyi minunkin mielestä, siinä nainen minun makuuni :worship: :lol2: :urjo: ;)

EDIT: EI VITTU! Tomi poimikin nuo helmet täältä ja yhdisti yhteen... voi mikä jälleen"kohtaamisen" riemu heille varmaan koittaakaan :D

Suni sanoi:
Mulla on kans sama tapa, joskus niitä löytyy "makkarin" seinästä unissaan ku tungen sen vaan johonki :nolo:. Tai sitten oon illalla syöny purkkaa ja purkka tippunu lakanalle ja siitä sitten liiskaantunut joka paikkaan.

sama juttu. nähtävästi tuossa tietokoneen näytön päällä taas pari jauhettua purkkaa :nolo:

Willie sanoi:
Tästä on aikaisemminkin ollut palstalla, mutta mikä tuosta tekee niin kuvottavaa? Flunssaa sairastaessaan ihminen nielee koko ajan räkää. Jos joskus ei ole sattunut olemaan nenäliinaa mukana, olen "niistänyt" sisäänpäin ja sen jälkeen suu on täynnä räkää. Vaikken nenää kaivettuani löydöksiä suuhuni tungekaan, niin en näe mitään suurta periaatteellista eroa näiden kahden välillä.

Edit: Hyvät tavat ovat asia erikseen, suurella osalla niistä ei kuitenkaan ole mitään järkiperäistä selitystä.

Vaikea sanoa ihan täsmällisesti mikä siitä tekee niin kuvottavaa... Ehkä se ettei nenästä rään kaivaminen sormella ja sormen imeskely ole vaan kovinkaan herkullista seurattavaa, sen enempää kuin joku söisi finneistä nesteet tai korvavaikkua tai napanöyhtää. Toki limaa voi valua nenäontelosta nieluun flunssassa, mutta se ei ole ihan sama asia kuin kaivaa nenäkarvoista puoliksi kovettuneita löydöksiä ja popsia niitä tarkoituksella välipalaksi.

IinesAnkka sanoi:
Kakkatarina:

Eräänä aamuna monta vuotta sitten, ollessani 20-vuotias hehkeä neitokainen, minulla oli kauhea kiire töihin. Olen kärsinyt jo vuosia ns. ärtyneestä paksusuolesta ja varsinkin aamuisin aamukahvin jälkeen suoleni näytti todellisen osaamisensa. Normaali aamu.

Töistä kotiin tullessani huomasin poikaystäväni olevan luonani. Nuori mies oli asuntoni lähellä töissä, joten annoin hänelle jo muutaman viikon seurustelun jälkeen avaimeni, jottei hänen tarvitsisi odotella porraskäytävässä. Hän katsoi minua oudolla tavalla ja kertoi törmänneessä kummalliseen hajuun tullessaan pikkuiseen yksiööni; Koko asuntoni oli haissut paskalta. Hän meni vessaan, jossa odotti yllätys: Vessanpöntön kansi oli auki ja pönttö täynnä paskaa.

Olin kiireessäni unohtanut vetää vessan. Suhteemme loppui pian poikaystäväni haluttomuuteen ja outoihin erektiovaikeuksiin. Vielä tänäkin päivänä, 8 vuotta tapahtuneen jälkeen, tarkastan aina pöntön lähtiessäni vessasta. :nolo:

:anssi:

:urjo: :urjo: :urjo: :urjo:

Pitäisiköhän jatkaa tätä treadia....

-Kaivelen nenääni ja joskus syön rään
-Runkkaan joskus mitä kummallisissa paikoissa (en nyt kehtaa sanoa)
-En käy suihkussa tai pese hampaita välttämättä koko viikonloppuna, jos en käy paikoissa missä olisi oman ikäistä nais seuraa
-Jätän kaikki läksyt ja muut asiat viimetinkaan
-En pidä rumista ihmisistä, ja on vaikea keskutella ihmisten kanssa kenestä en pidä ollenkaan tai pidän tyhminä
-Olen ärsyttävä kännissä
-Pureskelen joskus kynsiä, jos ne on leikattu vituillen
-Kiroilen liikaa
-Arvostelen ihmisiä josta en pidä, ruoasta josta en pidä ja yleensäkkin voin olla todella negatiivinen henkilö
-Olen jonkun aikaa vittuuntunut jos en pidä jostain ruoasta ja olen joutunut pakosta syömään sitä/olemaan syömättä
-Ärsyynnyn ja suutun joskus helposti
-Otan asiat tosissani liian usein
-Olen laiska
-Olen joskus itsekäs
-Piereskelen jos olen kaverin kyydissä autossa

Tulipas pitkä lista :)

Guile sanoi:
- niistän ja räin baareissa/koulussa semmoseen pyyhkeeseen joka rullaantuu itestään
kyllä tuo pyyhe vaihdetaan ihan normaalisti käytön jälkeen... eli kukaan ei pyyhi käsiään räkäiseen pyyhkeeseen :D

- näytän vittuuntuneelta lähes jatkuvasti vaikka ei ees vituttais
- puhun kaikista rivoista jutuista iha vaan sen takia että läsnäolijat vaivaantuisivat(Yleensä yritän saada tyttöjä punastelemaan)
- Ajattelen aina seksiä ja pyrin myös kääntämään puheen aiheet siihen
- kuuntelen musaa yleensä täysiä
- jään auttamatta tuijottamaan jos näen jostain miellyttävää ja jään siitä aina kiinni
- kohtelen naisia välinpitämättömästi enkä koskaa jaksa kertoa niille että ei kiinnosta vaan jätän ne "roikkumaan"
- tykkään kuulemma liikaa itestäni
- en saa koskaan tehtyä koulu tehtäviä ajoissa
- juon ihan liikaa ja yleensä käyttäydyn niinku ääliö
- vihaan suurinpiirtein kaikkia "Turkkilaisia", tyttöjä varsinki ärsyttää ku turkkilaisetki on kuulemma ihmisiä??en usko...
- Kaivan nenää, pieren, vittuilen kaikille ja ne kaikki normaalit sika-käyttäytymis mallit :thumbs:

Weak sanoi:
-Kaivelen nenääni ja joskus syön rään
-Runkkaan joskus mitä kummallisissa paikoissa (en nyt kehtaa sanoa)
-Jätän kaikki läksyt ja muut asiat viimetinkaan
-Yleensäkkin VOIN olla todella negatiivinen henkilö
-Otan asiat tosissani liian usein
-Olen laiska
-Olen joskus itsekäs
-Piereskelen

Nuo allekirjoitan heti heittäen. Mitäköhän muita..kusen ajoittain suihkuun.. hmm.. Lasketaankohan inhottavaksi tavaksi pallien raaputtelu, kun ollaan tyttöseurassa tai vaikka koulussa..
:rolleyes:

Edit. Järjestelmällisyyden Totaalinen puute.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom