Inhottavat tavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
Järjestelmällisyyden puute on sellainen tapa/ominaisuus itsessäni jota inhoan ehkä eniten. :wall: Kämppä on usein kuin pommin jäljiltä, viikon tiskit on tiskaamatta ja vaatteita lojuu lattialla. Yleensä vasta havahdun itse tilanteeseen kun liikkuminen alkaa olla vaikeaa ja kompastelee kaikkiin lattialla oleviin tavaroihin. Myös erilaisten asioiden muistaminen, kuten laskujen maksaminen ajallaan välillä unohtuu ainoastaan sen takia että ne lojuvat jossain piilossa paperikasojen alla. Myös krooninen myöhästely esim töistä kuuluu meikäläisen pahoihin tapoihin. Jotain positiivistakin sanottavaa tosin on. Salitreeniä ja ruokavalion ylläpitoa on tullut noudatettua viime aikoina suht järjestelmällisesti, tuloksia on tullut ja siihen olen tyytyväinen. :thumbs:
Ehkä sitä pikkuhiljaa oppii järjestelmällisemmäksi myös muilla osa-alueilla. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JoAT sanoi:
Mä olen viissiin aika "kiltti" poika. :) Mä kuulen valitusta lähinnä seuraavista asioista:
- Tulitikkujen polttaminen kakkosen jälkeen, tämä siis unohtuu
Tuohan on ihan akkojen hommaa. Mun kämppis joskus harrasti tota, ihme homo sekin.

;)

- Nenän kaivaminen
- Astioitten unohtaminen lattialle/pöydille
- Kiroilu(tästä oon saanut kuulla kaikilta, viimeksi työpaikan pomolta)
- piereskely(kovaääniset 40% ja suharit 60%)
- kai sitä persettäkin/munia tulee joskus raavittua

Monesti tulee kustua suihkuun, vaikka pönttö olisi ihan vieressä. Se on vaan niin rentoa.
Räkää tulee syötyä, ja monesti herään aamuisin siihen, kun sormi on nenässä.
Aah, juuri nyt tunsin pallihien tuoksun kädestäni, sekin lienee paha tapa :D
Kaikkein sairaimmat jutut jätän Tunnustusten luolaan..

En tee ilmeisesti mitään inhottavaa, mutta itseäni ainakin nämä ärsyttävät.
-kynsien, sormien, huulten pureskelu
-kaiken jättäminen viimeiseen hetkeen
-myöhästely kaikkialta ja aina, erityisesti koulusta

-palautan kaikki koulutehtävät viime tingassa
-vittuilen estottomasti ihmisille joista en pidä
-käytän kotona laittoman rumaa fleece -asua
-kiroilen paljon. Eniten ärsyttää pilkun korvaaminen sanalla "vittu".
-mesoan ja raivoan itsekseni kun vituttaa
-en ikinä jaksa käyttäytyä naisellisesti
-istun aina tyyliin rekkakuski. (siksi en koskaan käytä hameita)
-naamastani näkee aina mitä ajattelen
-olen armoton pilkunnussija pikkuhitleri kusipää kun kyse on omasta kämpästäni, omista tekemisistäni jne.

- En petaa ikinä sänkyä, paitsi jos odotan vieraita
- Kaivan nenää, mutta en kuitenkaan heittele palloja ympäriinsä.
- Tiskaaminen on perseestä. Silti tiskivuori pysyy aika hyvin kurissa, koska käytän samoja astioita monta kertaa.
- Serkkuni mielestä olen "pilkunnussija" ja pakkohan sille on aina kuittailla ihan kiusallaan. :D
- Flirttailen joka paikassa ja aivan liikaa.

Tomi sanoi:
Toi Andree varmaan kato luulee, että sillä pestään hampaat...
http://www.iltasanomat.fi/keskustelu/lukijanviesti.asp?id=1528592

'USA:ssa on juuri palkittu älyttömimmät tuotevaroitukset. Voittaja oli WC-harjojen valmistajan teksti "Ei henkilökohtaiseen hygieniaan!".'

Jos amerikkalaiset olis tienny Andreen tavasta käyttää vessaharjaa niin olis varmaan voittaja vaihtunut. :D

1. Piereskelen salaa seurassa ja syytän muita.
2. Piereskelen äänekkäästi ja yritän saada kaverini oksentamaan (kerran onnistunut). Vaikka oltais ulkona, odotan että mennään sisälle tai autoon ja vasta sitten heitän kananmunatappajan räkäisen naurun saattelemana.
3. Kaivan nenää 24/7 ja joko nippailen sattumat lattialle/seiniin/kattoon tai liimaan sängyn pohjaan, riippuen koostumuksesta ja sama juttu salaisena kun olen kylässä.
4. Räplään palleja ja pebaa kun katson telkkua (joskus haistan)
5. Leikkaan parran liian harvoin ja haisen vanhalta viinalta töissä.
6. Manipuloin ihmisiä ja yritän päästä komentamaan niitä.
7. Yritän saada entistä tyttöystävää takaisin puoli vuotta vain siksi, että saisin jättää sen. (se jätti mut ensin)
8. Välttelen tiskaamista ja vaihdan likoamisveden kun se alkaa haista.
9. Pesen vessanpöntön liian harvoin
10. Ajattelen liian usein vain alapäällä
11. Valehtelen paljon ja keksin omia juttuja, sekä näyttelen tietäväni kaikista asioista jotain ja suutun jos joku väittää muuta.
12. Kakkasin lasten lumilinnaan

Olen :david: ja paha paha paha ihminen!

Aika kipee treadi :D

Rävellän palleja
Syön kynnet (telkkua katsoessa)
Kaivan nenää ja liitaan räkäpallot sohvan alle
Piereskelen kaamean hajuisia ,(ainaki palautusjuoman jälkeen)

oon aika :david:

Hulvaton threadi :worship:

Omat paheeni:
- kusen baareissa tahallaan pöntön ohi jos tarjoilija/poke ei mielyttänyt
- niistän ja räin baareissa/koulussa semmoseen pyyhkeeseen joka rullaantuu itestään
- puren mielelläni kynteni ennen kuin ajattelen edes saksilla leikkaamista
- olen töykeä kassaneideille jos ne eivät ulkonäöllään mielytä minua. Kerran olin ostamassa 6-packiä ja myyjänä oli joku lihava, rasvainen pizzanaama, niin jätin ostokset hihnalle ja vain kävelin kaupasta ulos toiseen kauppaan
- nukun tahallani joskus niin että en ehdi luennolle
- valvon pitkään
- keksin omia sanojani ja vittuilen kavereille jos ne eivät niitä tunne

Guile sanoi:
Omat paheeni:
- kusen baareissa tahallaan pöntön ohi jos tarjoilija/poke ei mielyttänyt
- niistän ja räin baareissa/koulussa semmoseen pyyhkeeseen joka rullaantuu itestään
- olen töykeä kassaneideille jos ne eivät ulkonäöllään mielytä minua. Kerran olin ostamassa 6-packiä ja myyjänä oli joku lihava, rasvainen pizzanaama, niin jätin ostokset hihnalle ja vain kävelin kaupasta ulos toiseen kauppaan
Olisiko jo aika aikuistua?

Ei minulle vaan tule mieleen mitään oikeasti inhottavia tapoja. :rolleyes:
Saatan välillä vain olla vähän "yli-energinen" :D

Tunnustan seuraavat asiat:
- Pissaan suihkussa (myös salin suihkussa, jos ei muita paikalla)ja aina uidessani kesäisin. Pienenä pissasin aina uimahallin altaaseen, mutta enää en käy "tietystä syystä" kyseisessä paikassa.
- Tiskit voivat lillua vedessä yli viikon. Sen jälkeen haju on kammottava ja asialle on tehtävä jotain.
- Syön räkää.
- Voit laittaa edellisenä päivänä hionneet stringit myös seuraavan päivän jumppaan, jos en jaksa etsiä puhtaita.
- Pidän sperman hajusta.
- Ajaessani yksin autoa, piereskelen koko matkan töistä kotiin radion mukaan laulaen kovalla äänellä.
(mieheni ei tiedä tavoistani mitään, paitsi tietysti tiskeistä)

Näitä olisi vaikka kuinka paljon, mutta taidankin lopettaa erääseen tarinaan:

Kakkatarina:

Eräänä aamuna monta vuotta sitten, ollessani 20-vuotias hehkeä neitokainen, minulla oli kauhea kiire töihin. Olen kärsinyt jo vuosia ns. ärtyneestä paksusuolesta ja varsinkin aamuisin aamukahvin jälkeen suoleni näytti todellisen osaamisensa. Normaali aamu.

Töistä kotiin tullessani huomasin poikaystäväni olevan luonani. Nuori mies oli asuntoni lähellä töissä, joten annoin hänelle jo muutaman viikon seurustelun jälkeen avaimeni, jottei hänen tarvitsisi odotella porraskäytävässä. Hän katsoi minua oudolla tavalla ja kertoi törmänneessä kummalliseen hajuun tullessaan pikkuiseen yksiööni; Koko asuntoni oli haissut paskalta. Hän meni vessaan, jossa odotti yllätys: Vessanpöntön kansi oli auki ja pönttö täynnä paskaa.

Olin kiireessäni unohtanut vetää vessan. Suhteemme loppui pian poikaystäväni haluttomuuteen ja outoihin erektiovaikeuksiin. Vielä tänäkin päivänä, 8 vuotta tapahtuneen jälkeen, tarkastan aina pöntön lähtiessäni vessasta. :nolo:

IinesAnkka sanoi:
Tunnustan seuraavat asiat:
- Pissaan suihkussa (myös salin suihkussa, jos ei muita paikalla)ja aina uidessani kesäisin. Pienenä pissasin aina uimahallin altaaseen, mutta enää en käy "tietystä syystä" kyseisessä paikassa.
- Tiskit voivat lillua vedessä yli viikon. Sen jälkeen haju on kammottava ja asialle on tehtävä jotain.
- Syön räkää.
- Voit laittaa edellisenä päivänä hionneet stringit myös seuraavan päivän jumppaan, jos en jaksa etsiä puhtaita.
- Pidän sperman hajusta.
- Ajaessani yksin autoa, piereskelen koko matkan töistä kotiin radion mukaan laulaen kovalla äänellä.
(mieheni ei tiedä tavoistani mitään, paitsi tietysti tiskeistä)

Näitä olisi vaikka kuinka paljon, mutta taidankin lopettaa erääseen tarinaan:

Kakkatarina:

Eräänä aamuna monta vuotta sitten, ollessani 20-vuotias hehkeä neitokainen, minulla oli kauhea kiire töihin. Olen kärsinyt jo vuosia ns. ärtyneestä paksusuolesta ja varsinkin aamuisin aamukahvin jälkeen suoleni näytti todellisen osaamisensa. Normaali aamu.

Töistä kotiin tullessani huomasin poikaystäväni olevan luonani. Nuori mies oli asuntoni lähellä töissä, joten annoin hänelle jo muutaman viikon seurustelun jälkeen avaimeni, jottei hänen tarvitsisi odotella porraskäytävässä. Hän katsoi minua oudolla tavalla ja kertoi törmänneessä kummalliseen hajuun tullessaan pikkuiseen yksiööni; Koko asuntoni oli haissut paskalta. Hän meni vessaan, jossa odotti yllätys: Vessanpöntön kansi oli auki ja pönttö täynnä paskaa.

Olin kiireessäni unohtanut vetää vessan. Suhteemme loppui pian poikaystäväni haluttomuuteen ja outoihin erektiovaikeuksiin. Vielä tänäkin päivänä, 8 vuotta tapahtuneen jälkeen, tarkastan aina pöntön lähtiessäni vessasta. :nolo:

Kyllä me ihmiset ollaan sitten pervoja. Huhhuh. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom