Inhottavat tavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko kyllä myöntää että nautin suunnattomasti näiden paskaraitojen puhdistamisesta omalla kusisuihkulla. Yleisissä vessoissakin tähtään kovimman paineen paskaraitaa päin ja vituttaa jos en saa sitä irtoamaan pytystä. Koen suunnatonta mielihyvää kun saan paskan irti ja pöntön posliini kiiltää kilpaa terskani kanssa. Että semmoista..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Kerron huonoja vitsejä
-Piereskelen paljon ja kovaa
-Kaivan nenääni ja piilottelen räkäpalloja tuolien ja pöytien pohjaan.
-Kusen ja paskon välillä ovi auki.
-Tukin vessanpöntön kun käytän niin paljon paperia reslojen pyyhkimiseen ja sitten ihan normi pyyhkimiseen
-Olen moottoriturpa, eli en osaa pitää suutani kiinni väärissä paikoissa
-Kusen kaunokirjoituksella nimeni ja muita sanoja/lauseita hankeen muiden pihalle :D
-Ajan autolla kuin amis (käsijarru korvaa hienosti vinkkarin ja vaihteen vaihdon mutkissa :jahas:
-Puhun minun ja naisten välisistä intiimeistä asioita kovaanääneen muille.
-Valehtelen, manipuloin ja vääristelen ihmisten sanoja ja mielipiteitä muille.
-Jätän salilla painot levälleen jos kukaan ei näe :nolo:
-Olen naisten naurattaja.
-Flirttailen PALJON kavereiden muijille.
-Olen patalaiska
-Arvostelen ihmisiä ja valitan paljon.

Siinähän ne ensimmäiset mieleentulleet olikin jo :love:

Neuvostoliitto sanoi:
Pakko kyllä myöntää että nautin suunnattomasti näiden paskaraitojen puhdistamisesta omalla kusisuihkulla. Yleisissä vessoissakin tähtään kovimman paineen paskaraitaa päin ja vituttaa jos en saa sitä irtoamaan pytystä. Koen suunnatonta mielihyvää kun saan paskan irti ja pöntön posliini kiiltää kilpaa terskani kanssa. Että semmoista..

EI saatana tuli kahvit ulos kun luin ton :lol2: :lol2:

Neuvostoliitto sanoi:
Koen suunnatonta mielihyvää kun saan paskan irti ja pöntön posliini kiiltää kilpaa terskani kanssa. Että semmoista..

Aaaah! Sama.

En vain koskaan ole ajatellut sen olevan inhottava tapa. Harvemmin sitä kukaan on siinä vieressä joutunut väkisin todistelemaan. :kuola:

Mä taas jauhan purkkaa jatkuvasti. Se ääni mikä siitä tulee on kuulema raivostuttava.

Jos mun naama levenee, se johtuu vain ja ainoastaan m. masseterien huikeasta kehityksestä. ;)

Heitän roskat tiskialtaaseen kun en jaksa aukaista kaapin ovea ja laittaa roskat sankkoon. Yleensä tiskialtaassa muhii ainakin viikon roskat, ennätys taitaa olla 10-11 päivän komposti tiskialtaassa! :D

Ja toinen tiskiallas on tietty varattu parin viikon pesemättömille astioille. On siinä kova tsemppaaminen että koska pestään... :)

- Pyörittelen nuuskapalloja sormilla ja sotken nuuskasilla käsillä kaiken.
- Kaivelen kärsääni ja nakkelen pallot lattialle tai liimaan pöydän tai vastaavan alle.
- Jätän paskaset astiat lojumaan/haisemaan ympäriinsä.
- Nakkelen nuuskapallot roskiin ja sylen päälle, joten roskis haisee kohtuu kuvottavalle.

Itsehän näistä pääasiassa kärsin, sillä kaikki kämpässäni olevat räkäpallot ja nuuskajäljet joudun myös siivoamaan.

- Olen laiska siivoamaan.

Neuvostoliitto sanoi:
Oma lista:
-yleensä en jaksa pestä paskaraitua pöntöstä jos sinne tulee sellainen
-lämmin kuppi (=kakanhajun ottaminen käteen pierusta ja se antaminen läheiselle)
-nakkien dippaaminen suoraan sinappipurkkiin, huppekin syyllistyy tähän
-Ei tietenkään pestä, sehän kustaan pois seuraavalla käynnillä.
-lämmintä kuppia käytän lähinnä omaan hyvään
John R sanoi:
Mulla on itseäni suunnattomasti ärsyttävä tapa olla melkein joka aamu noin 2-8min töistä myöhässä. Eihän tuo paljon ole mutta vituttaa silti kun kaikki on jo hommissa kun meikäläinen saapuu töihin. :curs: Mikähän helvetti siinä on kun ei osaa olla just ajoissa :curs:
Itse olen monesti jopa 2.5h myöhässä, lähden kuitenkin normaaliin aikaan pois töistä :rolleyes:

Sitten pitää lisätä vielä suunnaton vittu-sanan käyttö, tästä yritän päästä eroon. :david:

EDIT: Tämän topicin jälkeen ei kukaan pakkislainen saa elämänkumppania hankittua, varsinkaan jos tunnustaa nickinsä hänelle... :lol2:

- Aina pakko kuittailla/korjailla jos joku sanoo jotain väärin.

Esim: Joku muu: "Guinea-Bissaulaiset olivat onnesta ymmyrkäisiä itsenäistyttyään loppusyksystä 1974." Johon minä: "Senkin aivoton paviaani! Sehän oli 10. syyskuuta 1974, jota nyt ei missään tapauksessa voi määritellä loppusyksyksi. Pala helvetin liekeissä, epatto!"

- Hankaan jatkuvasti suun ympäristön ihoa irrottaakseni kuivaa/kuollutta solukkoa.

- Luen vessassa jopa romaaneja paskalla käydessäni.

jesus adidas sanoi:
- Aina pakko kuittailla/korjailla jos joku sanoo jotain väärin.

Esim: Joku muu: "Guinea-Bissaulaiset olivat onnesta ymmyrkäisiä itsenäistyttyään loppusyksystä 1974." Johon minä: "Senkin aivoton paviaani! Sehän oli 10. syyskuuta 1974, jota nyt ei missään tapauksessa voi määritellä loppusyksyksi. Pala helvetin liekeissä, epatto!"

- Hankaan jatkuvasti suun ympäristön ihoa irrottaakseni kuivaa/kuollutta solukkoa.

- Luen vessassa jopa romaaneja paskalla käydessäni.
Mun veli kattoo paskalla televisiota ja yrittää viel samaan aikaan lukee aku ankkaa.

Eugen sanoi:
Palakaa helvetin tulessa kaikki te, jotka ette siivoa jälkiänne kun käytte vessassa, tarkoitan näitä "raitoja". Repikööt demonit hehkuvilla pihdeillä teidän ihonne pois sentin suikaleina ja joutukaa katsomaan ikuisesti suomalaisia viihdeohjelmia. Ryysyrannan jooseppi elää sittenkin.

Kerran yks nainen oli kylässä ja jätti raidan pönttöön. En ikinä päässyt siitä yli. Aina kun tulee puhe tästä naisesta, niin muistan vain sen raidan siellä pöntössä. Jos hän olisi rakkaani, olisi suhde luultavasti ohi ellen pääsisi siitä ohi lääkkeillä ja terapialla.

:)

Tämmöset naiset jää aina mieleen.

Jyväbroileri sanoi:
:)

Tämmöset naiset jää aina mieleen.

Niin jäävät. Muistan hyvin kun ~4 vuotta sitten erään seurustelusuhteen alkuvaiheessa naisen kämpillä menin vessaan ja pöntössä oli raita JA PÖKÄLE. Siis mitä vittua? Kuka aikuinen nainen ei osaa vetää vessaa? Miten se oli onnistunut pyyhkimään ahterinsa kun pöntössä ei kuitenkaan ollut paperia? Oliko pönttö/viemäri rikki ja pökäle ei vain ollut huuhtoutunut? Oliko se tullut naapurista? Miten naiselle olisi pitänyt selittää, että yllättäin minun ei enää tehnytkään mieli seksiä hänen kanssaan (koskaan...)? Oliko talonmies käynyt korjaamassa jotain asunnossa ja samalla käynyt vessassa?

Näitä kysymyksiä mietin vielä ajoittain tänäkin päivänä ja kaduttaa kovin kun en tuolloin heti tohtinut alkaa huussissa asiaa taivastella. Kyseessä siis ei ollut mikään virttyneeseen villapaitaan pukeutuva hienhajuinen elämäntapavegaani, vaan kaikin puolin siistin ja normaalin oloinen nainen.

jaahas, pakko kait avautua :D

"tunnustan":
-hampaiden pesu on niin vaivalloista aamuisin, yritän "jaksaa" :piis:
-sängyn petaus...miksi peadata kun voi rojahtaa väsyneenä päivän jälkeen?
-miksi viikata kun ne löytyy ympäri taloa kummiskin?
-kusen pitkin reunoja enkä jaksa kuivata :nolo:

ois siinä pahimmat :wall:

Sormet aina kyynerpäätä myöden nenässä, räkäpallot pyyhitään johonkin pöydän alle tai missä ikinä sattuu nenää kaivamaan.. :D Ehkä liika kiroilu?!? Joskus olin myös kova röyhtäilemään, olen kyllä päässyt siitä yli.
Tuo on kyllä ehdotonta toi paskaraitojen irti kuseminen, jos ei irtoo, ni ens kerralla uudestaan?! Vittu naurattaa jo itteäkii, ku rupee oikeen ajattelemaa..:)

Hähhäh, teitä varmaan rupeaa yököttämään... Naisella kun noita inhoja tapoja ei saisi olla. MUKAMAS.

Kaivan nenää
Räpellän harvoja finnejäni.
Ajelen karvojani turhan harvoin. Etenkin säärikarvat jää usein ajelematta. Yäk.
Jätän tavaroita levälleen.
Kuittailen sarkastisesti ja Besserwisser tyyliin n. kerran viikossa. Jotkut tosin pitävät tätä osoituksena huumorintajusta :rolleyes:
En välitä sukupuolirooleista, eli en ymmärrä miksi pitäisi koko ajan olla naisellinen ja kaunis ja seksikäs plääplääplää.
En käy tarpeeksi usein suihkussa.
Myöhästyn aina ja joka paikasta.
Olen tyhjäpäinen bimbo kana... ajoittain

Nnaisihmiset on valitelleet monista asioista mut täs osa niist. ja jotku on sit mitkä itteäki harmittaa

-en petaa koskaan. mulla on vuodesohva jonku pukkaan kiini jos vieraita tulee.
-nakkelen tyhjät pullot lattialle ja kerään vasta ku menee liikkuminen vaivalloiseksi
-järjestän kämpän kerran puoles vuodes
-jemmailen tavaroita ja sit yleensä unohan mihin ne laitoin.

Missukka sanoi:
Hähhäh, teitä varmaan rupeaa yököttämään... Naisella kun noita inhoja tapoja ei saisi olla. MUKAMAS.
Entäs se monen naisen salaama mutta lähes kaikkien tapa, eli suihkussa pissiminen, tunnustakaa! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom