Inhottavat tavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
Kultani valisti minua, että jos kusee suihkussa, laatat tummuu ja menee pilalle :arvi: ... Eli en harrasta.

Mitenniin lähes kaikkien? Mistä tiedät? Onko joku tunnustanut? :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huppe sanoi:
Entäs se monen naisen salaama mutta lähes kaikkien tapa, eli suihkussa pissiminen, tunnustakaa! :eek:

Yksi nainen piti jopa omituisena koska en kuse suihkussa käydessäni. Hänen mielestään suihkussa kuseminen oli ihan normaalia. :rolleyes:

Huppe sanoi:
Paskon vessan ovi auki
Kusen vessan ovi auki
Sama :D
Eugen sanoi:
Kerran yks nainen oli kylässä ja jätti raidan pönttöön. En ikinä päässyt siitä yli. Aina kun tulee puhe tästä naisesta, niin muistan vain sen raidan siellä pöntössä. Jos hän olisi rakkaani, olisi suhde luultavasti ohi ellen pääsisi siitä ohi lääkkeillä ja terapialla.
REPESIN :lol2:, kieltämättä tuo ois kauheeta :D

-Räkäpallojen heittely ympäriinsä
-Koulusta 5-10 min myöhässä suunnilleen 19 aamua 20:stä
-Jätän astioita lojumaan tiskialtaaseen vaikka astianpesukone on vieressä
-Itselleni kaikkein vahingollisin:

Jätän kaiken viime tinkaan. Nytkin mulla on läksyt tekemättä, sanakokeisiin lukematta, kaksi ainetta kirjoittamatta yms. ja silti istun tässä koneella kirjottamassa tätä. Kouluaamuinakin myöhästyn aina vaikka heräisin puoli tuntia normaalia aikaisemmin. Jotenkin mulla tuntuu olevan joku sisäinen säätö joka automaattisesti hidastaa mun aamutoimien suoritusta just silleen sopivasti että myöhästyn sen 10 minuuttia.
Eikä tämä kaiken viime tinkaan jättäminen rajoitu vain kouluhommiin, vaan joka asiaan. Sanotaan nyt vaikka että kaupassa pitäisi käydä. "No käyn kohta, luen ensin Pakkikselta uudet viestit." Kun kaikki kiinnostavat ja vähemmän kiinnostavat replyt on luettu, pitää vielä kerran pelata sitä yhtä peliä, jonka joku oli linkittänyt sinne nettipelitrediin. Sitten on ihan pakko soittaa vähän kitaraa. Pitää vielä ennen lähtöä kattoa, ettei telkusta tuu mitään erikoista. "Täältähän tulee Conanin uusinta." Se on nähty jo eilen, mutta päätän kattoa vielä sen yhden kohdan uusiksi, kun se oli niin hyvä. No katotaan nyt sitte saman tien loppuun asti... tällasta se on mulla.

- Olen laiska paskiainen
- Kusen välillä pöntöstä ohi enkä siivoa jälkiä
- Tukin vessanpöntön paskapapereilla
- En jaksa leikata varpaankynsiä ennenkuin ne tulevat sukasta läpi
- En jaksa siivota sitten millään
- Olen aivan liikaa netissä
- Pyyhin joskus nenän verhoihin

Kaipa noita on lisääkin, ei vaan tule mieleen.

Oon aivan mielettömän laiska:

- En jaksa hakea työharjoittelupaikkaa
- En jaksa innostua
- En jaksa suunnitella tulevaisuutta
- En jaksa pitää päivärytmejä. Jokainen päivä kerrallaan.

Mun pahoja tapojani on jättää vaatteita pitkin kämppää ja sänky on poikkeuksetta yleensä aina petaamatta. Poikaystävä on sitten näissä asioissa mun vastakohtani... mutta eikös ne sano, että vastakohdat täydentävät toisiaan ja ehkä mäkin vielä joskus opin. :)

- tsekkaan Pakkiksen uudet postaukset kesken duunipäivää
- kaivan nenää
- ajan autolla kuin joku vitun Vittipaldi
- pidän laiskasti yhteyttä kavereihin
- jos duunissa on miesten WC varattu, luikahdan naisten puolelle (95% miehiä)
- oon usein ärsyttävä besserwisser
- jos ei oo kiire himaan, duunista lähtö venyyyyy

Runkin ympäri Suomea. Mitä hooseempi paikka, sitä parempi. Viimeksi tuli korkattua vanhan lukion opettajienhuoneen vessa.
Välillä kavereilla kylässä ollessani ( jos ovat tyttöjä) jätän 1 (yhden) pallikarvan lavuaarin reunalle nököttämään.
Kai se on sitä reviirin merkkausta.
allnighte.gif

Siis ei vittu. Mua ihmetyttää eniten nuo paskaraidat pöntössä. Jos teiltä jää sellasia esim.kaverin vessaan, niin otatteko te paperia, ja pyyhitte ne pois jos ei oo esim.alapesu suihkua lähettyvillä...
Vaikka sieltä omasta perseestähän se on tullut mutta silti... :urjo:

Andree sanoi:
Siis ei vittu. Mua ihmetyttää eniten nuo paskaraidat pöntössä. Jos teiltä jää sellasia esim.kaverin vessaan, niin otatteko te paperia, ja pyyhitte ne pois jos ei oo esim.alapesu suihkua lähettyvillä...
Vaikka sieltä omasta perseestähän se on tullut mutta silti... :urjo:
Vessaharja?

Manala sanoi:
-Kerron huonoja vitsejä
-Piereskelen paljon ja kovaa
-Kaivan nenääni ja piilottelen räkäpalloja tuolien ja pöytien pohjaan.
-Kusen ja paskon välillä ovi auki.
-Tukin vessanpöntön kun käytän niin paljon paperia reslojen pyyhkimiseen ja sitten ihan normi pyyhkimiseen
-Olen moottoriturpa, eli en osaa pitää suutani kiinni väärissä paikoissa
-Kusen kaunokirjoituksella nimeni ja muita sanoja/lauseita hankeen muiden pihalle :D
-Ajan autolla kuin amis (käsijarru korvaa hienosti vinkkarin ja vaihteen vaihdon mutkissa :jahas:
-Puhun minun ja naisten välisistä intiimeistä asioita kovaanääneen muille.
-Valehtelen, manipuloin ja vääristelen ihmisten sanoja ja mielipiteitä muille.
-Jätän salilla painot levälleen jos kukaan ei näe :nolo:
-Olen naisten naurattaja.
-Flirttailen PALJON kavereiden muijille.
-Olen patalaiska
-Arvostelen ihmisiä ja valitan paljon.

Siinähän ne ensimmäiset mieleentulleet olikin jo :love:
Ei vittu, kuin ilmetty minä! Otan osaa :whip:

IronMind sanoi:
Niin jäävät. Muistan hyvin kun ~4 vuotta sitten erään seurustelusuhteen alkuvaiheessa naisen kämpillä menin vessaan ja pöntössä oli raita JA PÖKÄLE. Siis mitä vittua? Kuka aikuinen nainen ei osaa vetää vessaa? Miten se oli onnistunut pyyhkimään ahterinsa kun pöntössä ei kuitenkaan ollut paperia? Oliko pönttö/viemäri rikki ja pökäle ei vain ollut huuhtoutunut? Oliko se tullut naapurista? Miten naiselle olisi pitänyt selittää, että yllättäin minun ei enää tehnytkään mieli seksiä hänen kanssaan (koskaan...)? Oliko talonmies käynyt korjaamassa jotain asunnossa ja samalla käynyt vessassa?

Näitä kysymyksiä mietin vielä ajoittain tänäkin päivänä ja kaduttaa kovin kun en tuolloin heti tohtinut alkaa huussissa asiaa taivastella. Kyseessä siis ei ollut mikään virttyneeseen villapaitaan pukeutuva hienhajuinen elämäntapavegaani, vaan kaikin puolin siistin ja normaalin oloinen nainen.

Olikos tällä naikkosella kissa? Jotkut kissat osaavat käydä wc-pöntöllä tarpeillaan. Edistyneemmät jopa painavat huuhtelua, mutta vielä ei ole raportoitu kissasta joka osaisi pestä jarrutusjäljet pöntöstä.. ;) Jos mitään selittävää tekijää ei tosiaan ollut niin.. :urjo:

Tunnustan:
-nenun kaivanta
-tahdon olla aina 1min myöhässä kaikesta
-jaksan harvoin siivota/pedata, jos elämä ei vaadi ts. ei muita tule käymään
-kova kielenkäyttöni, joka ei ole kiroilua. Saatan yksinkertaisesti sanoa jollekin lähes tuntemattomallekin, että: "Nyt munasuu hiljaa!" tai "Elä kerro!" Meitin huumoria kai. :/
-vaivaista sänkiäni en aja joka päivä, kun siihen ei ole omasta mielestä tarvetta

Sitten parhaita ominaisuuksiani on se, että asialliset hommat teen huolella ja kunnolla, mutta muuten olen kuin Ellun kana. :jahas:

-myöhästyn aina kaikesta
-jätän vaatteeni lojumaan ympäri kämppää, muutenkin inhoan siivousta. Sänkyä en ole pedannut armeijan jälkeen
-kiroilu
-asioiden lykkääminen eteenpäin (miksi tehdä jotain jonka voit tehdä huomennakin :rolleyes: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom