Inhottavat tavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
Tekee mieli niin kovasti kaivaa tämä thread esille pohjamudista. Mutta kun nostaminen on varsinaisesti kiellettyä ja jotta emme suututa tuota ihanaa maikkeliinia niin minun on pakko tunnustaa eräs asia.

EDIT: poistettu törkeä tunnustus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se kun käy julkisessa vessassa niin näkee kuinka moni ei pese käsiään sieltä lähtiessään:eek: moni ollu shitillä (äänten perusteela) ja sitten lähtevät niinku mitään ei olisi tapahtunutkaan. Panee vaan miettimään kuinka likaista joka puolella on.

-lämmin kuppi (=kakanhajun ottaminen käteen pierusta ja se antaminen läheiselle)

Tuo lämmin kuppi tunnetaan myös nimellä KOPRIAINEN :thumbs: Ainakin siellä suunnalla mistä minä oon tullut.

Kopriainen sanoi:
-lämmin kuppi (=kakanhajun ottaminen käteen pierusta ja se antaminen läheiselle)

Tuo lämmin kuppi tunnetaan myös nimellä KOPRIAINEN :thumbs: Ainakin siellä suunnalla mistä minä oon tullut.
Meinaat kai et kaikki ketkä tuntee siut kutsuu sitä sil nimel?:D

Kaivan nenää ja syön melkein kaikki mitä turhaa kropasta irtoaa. Tänään söin palasen peukalossa olevasta isosta känsästä. Kivasti tulvi verta, nam :kuola:

Bantam sanoi:
Mä harrastan nenän kaivuuta ja piereskelyä erittäin paljon! :) Välillä tulee kans röyhtästyä oikein kunnolla. :D

Sama täällä ja ainut mistä olisi kiva päästä eroon niin on tuo nenänkaivuu, mutta enpä taida siitäkään ikinä päästä. Paheiden summa on vakio. :D

Neuvostoliitto sanoi:
Pakko kyllä myöntää että nautin suunnattomasti näiden paskaraitojen puhdistamisesta omalla kusisuihkulla. Yleisissä vessoissakin tähtään kovimman paineen paskaraitaa päin ja vituttaa jos en saa sitä irtoamaan pytystä. Koen suunnatonta mielihyvää kun saan paskan irti ja pöntön posliini kiiltää kilpaa terskani kanssa. Että semmoista..

Harmi kun kukaan ei pasko kusilaareihin :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom