Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huonoja uutisia. vajaassa kolmessa viikossa oli kadonnut 0.7kg lihasmassaa ja pari kiloa läskiä eli ilmeiseti liian vähän syönyt. Olen kyllä huomannut voima arvojenki tippuvan kovaa kyytiä, mikä avuksi? Lisää ruokaa koneeseen ja palautus juomat kehiin, näillä ajattelin alkuun koittaa.
Vaikka tuo InBody ihan kohtuullisen luotettava onkin, niin suhtautuisin kyllä vähän epäillen noin rajuun pudotukseen noin pienessä ajassa. Mittaustilanteessakin saattaa olla sen verran eroa, että heittoa tulee (aika ruokailusta, nestetasapaino, vuorokaudenaika jne.) Pitäisi aina pyrkiä mittaamaan mahdollisimman samankaltaisessa tilanteessa, jotta heittoa ei tulisi.
Huomenna ja olisi ajatuksena käydä inbody mittauksessa koska on niin halpa tarjous (10e) vaikka viime kerrastakaan ei ole edes 3 viikkoa. Saas nähdä tuleeko likellekkään samanlaisia tuloksia.
Tulikos Ilkka käytyä missä paikkakunnalla mittauksissa? Tiedä vaikka sulta oisin rahat vieny kassalla jos Oulussapäin asustelet!
Tuli muuten mieleen, kertokaas että missä lukemissa teillä yleensä rasvaprosentit liikuskelee, kun lopetatte bulkin ja alatte dietille? Itse mietin tässä juuri, kun nyt näyttäisi prossat olevan 15,2%, että kannattaako vielä tunkea sitä jauhelihaa suuhun vai ruveta jo pikkuhiljaa puotteleen? Ja tavoitteena olisi sellainen muutaman viikon rauhallinen dietti, noin -200kcal ettei nämä puikulat tästä pääse kovin paljoa enempää surkastumaan.
Itselläkin olisi intoa taas käydä mittauksessa. Missähän Oulussa olisi halpa? En nimittäin ala millään maksaan mitään PRKL 30 euroa siitä pari minuuttisesta.
vastaanpa sitten samantien itselleni itse kun sain ajan varattua ensi viikolle. Elikkä Tekulla kotkantiellä kaukovainiolla tehdään edelleen mittauksia oulussa, hinta 12 euroa. Kaisa Orajärvelta vain ajanvaraus
http://www.oamk.fi/tekniikka/tk/han...php?sivu=ihmisen_mittaaminen&alasivu=palvelut
Kaikkinensa luotan enemmän ihan perinteisiin pihteihin ja ennen kaikkea peiliin plus omaan tuntemukseen. Ei noista sähkövirroista taida loppupeleissä olla yhtään mihinkään. Tai no, totta kai se on hyvä että kone antaa todellista korkeampia arvoja niille, jotka oikeasti kaipaa ruokavalion siistimistä.
Bussilla nro. 8 pääsee Ruissalon kylpylän pihaan. Arkisin 15 €, lauantaisin 17 €.
Mistäs Turussa löytyis InBody-mittausta? Ja mihin hintaan semmosta ois tarjolla? Tiedän, että ainakin Kaarinan uimahallilta löytyy, mutta se on jo pikkasen kaukana mulle, kun ei ole autoa käytössä.