Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.inbody.fi/index.jsp?pid=188Nostetaas nyt hieman vanhaa threadia. Eli onko tietoa onko Keskipohjanmaalla mahdollista tehdä kyseistä mittausta? Kokkolan lähistöllä.
Minulle tuo inbody kolahti niin pahasti, että hankin yritykseni käyttöön oman laitteen. Aiemmin ketjussa oli puhetta että eri laitteiden antamissa tuloksissa olis eroja. Sitä en kyllä menis allekirjoittamaan ja nyt kun laite on omissa nurkissa niin on pystynyt tekemään mittailuja erilaisilla ruokailulla yms. En kyllä ole huomannut sellaisen normiruokailun, eli kevyt perusruoka vaikuttavan mittauksiin juuri mitenkään.
Mutta minun mielestä monelle vähemmän liikkuneelle aika kiva tapa testata mitä kropasta löytyy. Ja jos siitä saa kipinää liikutella itseään niin silloin homma toimii. Minulla ekasta mittauksesta aikaa reilu vuosi ja kehitystä tullut niin inbodyn kuin peilikuvakin suhteen kivasti. Rasvat tippuneet 12%-8% ja samalla tullut pari kiloa lihasta.
Päivitystä... Kevään treenikausi on hyvässä vauhdissa ja pitäisi saada muitakin mittareita onnistumisille kuin treenipainot. Missäs näitä Helsingissä löytyy? www.inbody.fi antaa aika laihasti tietoja. Pitäs saada kaveriporukalle mittauksia tehtyä...
JS mikälie Consultingilla ei ole osoitetta, SDC-center linkki ei toiminut, Vuosaareen en lähde, Helsingin urheilulääkäriasemalta en saanut ketään kiinni, Staminatrainersille laitoin jo kyselyn.
Eli sama kysymys edelleen, saako näitä mittauksia muualta? Mielellään keskustasta?
Kuinka luotettava tuo menetelmä on? Onko kellään käytännön kokemusta miten tapahtuu jne..
Kattelin et tossa Jyväskylän likesillä sais tollasen kehon koostumusanalyysin hintaan 25e joka suoritetaan tolla laitteella, saisko muualta halvemmalla?
Ihan mielenkiinnosta vaan ajattelin käydä.. jos vaikka joskus puolen vuoden / vuoden päästä kävis sit uudestaan.