Saitko selvää? Vai pitäisikö itse vaivautua...Kiitos vinkistä! Soittelen sinnepäin jossain vaiheessa ja otan selvää tarjoavatko kesäisinkin mittauksia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saitko selvää? Vai pitäisikö itse vaivautua...Kiitos vinkistä! Soittelen sinnepäin jossain vaiheessa ja otan selvää tarjoavatko kesäisinkin mittauksia!
Nuo inbodyt ei oikein suosi bodareita. :D
Ihmettelen vaan tuota 1945 kcal perusaineenvaihduntaa. Miten ihmeessä noin vähän mukamas?
Juuri olin yhteydessä kaveriin joka teki pari vuotta sitten varusmiehille tutkimusta Inbody-laitteella.
Hän muisteli että laitteen keskivirheeksi oli julkaistuissa tutkimussa saatu +- 6 % rasvattomalle massalle (Ilmeisesti verrattuna luotettuun menetelmään X).
Eli jos tyypillisesti rasvaprosentti on siinä 25% kieppeillä niin rasvaprosentin keskivirheeksi tulee sitten 4-5%-yksikköä ( jos kehon massa on 100, rasvaton massa 75 josta virhe 6 % = 4.5. Rasvamäärä=kehon massa - rasvaton massa joten rasvaprosentin virhe on sama ja keskivirheeksi tulee se 4.5 %-yksikköä )
?Vuorokaudessa palaa tuon verran kaloreita, vaikka ei syö mitään ja on paikallaan koko ajan. Kaikki liikkuminen, lämpötilan nousu ja se syöminenkin yms. tietenkin lasketaan päivänmittaan tuon peruskulutuksen päälle.
?
En mä kaivannut määritelmää PAV:ille, vaan kummastelin Termiksen BMR-tulosta suhteutettua sen omaani. Noh, nevermind...
Toimivatko kehonkoostumismittarit?
Esim. rasvaprosentin mittauksessa.
Vai ovatko ne leluja?
S-ketjun uusimmassa esitteessä on Omron BF511. 119,20€.
http://mshop.medith.fi/PublishedSer...oupID=263&action=viewPromotion&itemcode=14205
Olisi mielenkiintoinen vempain, jos toimisi. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että nuo ovat pelleilyä. Kertokaa kokeneemmat.