Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllähän tuonne tulee taas lähdettyä. ja varmaan molempina päivinä :)

Kah! Täällähän on kuin onkin elämää. Kuka olis arvannu.. Treenivuosia takana melkein kymmenkunta ja joista 6 Hämeenlinnassa. Saleina ollu Piukat Paikat vanhalla osoitteella siellä Lahdensivuntiellä ja viimeset muutama vuosi onkin tullut hikoiltua Keitaalla kanssaihmisten riemuna.
Fitness Expoon tulee lähettyä molempina päivinä. Oman salin väkeä kummiskin lavalla niin täytyy vähän korottaa ääntään katsomosta käsin :)

Oli kyllä hienot messut ensikertalaisellekki ! Harmittaa vähä ku oli sen verran busy aikataulu ettei kerenny kovin kauaa itse kisoja seuraamaan. Mutta ostin kuitenki Fitness Expo 09 paidan.

Hienot messut kyllä oli :) harmittaa, kun jäi rantasen kova kyykky näkemättä. Lauantaina siis oltiin. Tuli katsottuu CBB:n ja bodyn sm:t. Pakkohan se oli kattoo miten hämeenlinna oli edustettuna ja hyvinhän ne jätkät näytti vetävän. Paljon olivat vertailuissa. Sijoituksista ei itsellä vielä mitään hajua kuitenkaan.

Itselle tarttu mukaan laatikollinen patukoita ja vähä vahvempi CoC. Vaatteita meinasin ostaa kans, mutta totesin, että siinä olis tilipussi huvennu äkkiä :D

Oli muuten mass blast prismassa vähän päälle 33€ 4kg minttusuklaana ja päiväystä kivasti jäljellä. Tiistaina näin mutta en ostanut kun tulee ite sekoteltua herasta ja maltosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiva kuulla.

No ilmottaudutaas sitten itsekkin tänne mukaa. Hämeenlinnassas 4 vuotta asuttu ja ekat pari vuotta kävin Hamkin salilla ja sit vaihdoin piukkoihin paikkoihin. Siellä nyt sit vajaa pari vuotta käyty jumppaamassa. Näköjää samalta salilta muitakin käyttäjiä on

Kaikki treenataan niin kovaa ettei täällä ehdi lörpötellä. :puntti:

Ei täällä saa keskustella.

Vähän juu keskustelu hiipunu. Eikä kukaa vissiin oo ees bongannu? :D about kerran tai pari viiikossa pakkispaita kuitenki treenatessa päällä.

Itekin siellä joskus aikoinaan treenasin ekat salivuoteni, ihan hyvä mesta.
Harkinnassa on hommata sinne kortti taas, jos kävis jonkun treenin viikossa vaihtelun vuoksi tekemässä liikkahallilla. Näkis naisiakin vähän :thumbs:

Harmi että mä oon näin vanha;) mutta pari viikkoa sitten hankin 3kk:n kortin juurikin sinne salille:) Olin todella positiivisesti yllättynyt tasosta ja tilasta, että löytyykin kirjaston takahuoneesta moinen taivas:thumbs:

Harmi että mä oon näin vanha;) mutta pari viikkoa sitten hankin 3kk:n kortin juurikin sinne salille:) Olin todella positiivisesti yllättynyt tasosta ja tilasta, että löytyykin kirjaston takahuoneesta moinen taivas:thumbs:

ikä on vaan numeroita...;)
Paljonkos muuten tuosta 3kk kortista joutui köyhtymään? Siihen aikaan kun mä siellä kävin niin ei tainnut montaa kymppiä maksaa.

Meinaakos hämeenlinnan sakki lähtee yöelämään näin halloweenina? Ittellä kusi nyt vähä suunnitelmat, joten vaihtoehdot on lähtee yksin yöhön katsoon jos törmäis vähemmän tuttuihin tai sitte:puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom