Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän juu keskustelu hiipunu. Eikä kukaa vissiin oo ees bongannu? :D about kerran tai pari viiikossa pakkispaita kuitenki treenatessa päällä.
Yhen pakkispaidan oon piukoilla pongannu. Tiiä sitten olitko se sinä vai heiluuko sielä niitä enemmänkin? :D
jos se tyyppi ei ollu iso, niin sitte se varmaan olin minä:D
3kk hinta näyttäs olevan 66,70€ + avainpantti 17€ikä on vaan numeroita...;)
Paljonkos muuten tuosta 3kk kortista joutui köyhtymään? Siihen aikaan kun mä siellä kävin niin ei tainnut montaa kymppiä maksaa.
3kk hinta näyttäs olevan 66,70€ + avainpantti 17€
Vähän juu keskustelu hiipunu. Eikä kukaa vissiin oo ees bongannu? :D about kerran tai pari viiikossa pakkispaita kuitenki treenatessa päällä.
ikä on vaan numeroita...;)
Paljonkos muuten tuosta 3kk kortista joutui köyhtymään? Siihen aikaan kun mä siellä kävin niin ei tainnut montaa kymppiä maksaa.
Niin aina:D No, menen ens viikolla tikkauttaan uuden kuvan täydelliseen() hauikseeni, tunnistat mut siitä jos ko. salille eksyt. Joku tais jo vastata sulle tohon hintakysymykseen, ei se mun mielestä oo hirveen kallis, jos 2-3 krt/vko ehtii käymään.
Ja sen 17 € saa takas kun haluaa lopettaa.
Eihän se nyt sillee kallis oo, mut vuosihintaan suhteutettuna kallis. Kantsis suoraan ostaa vuoden kortti
Vuoden kortti löytyy :dance:Eihän se nyt sillee kallis oo, mut vuosihintaan suhteutettuna kallis. Kantsis suoraan ostaa vuoden kortti