Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onks Hämeenlinnassa muka yöelämä? Oon kai sit niin sekasin ollu aina, että on jääny huomaamatta.

Vähän juu keskustelu hiipunu. Eikä kukaa vissiin oo ees bongannu? :D about kerran tai pari viiikossa pakkispaita kuitenki treenatessa päällä.

Yhen pakkispaidan oon piukoilla pongannu. Tiiä sitten olitko se sinä vai heiluuko sielä niitä enemmänkin? :D

ikä on vaan numeroita...;)
Paljonkos muuten tuosta 3kk kortista joutui köyhtymään? Siihen aikaan kun mä siellä kävin niin ei tainnut montaa kymppiä maksaa.
3kk hinta näyttäs olevan 66,70€ + avainpantti 17€

ikä on vaan numeroita...;)
Paljonkos muuten tuosta 3kk kortista joutui köyhtymään? Siihen aikaan kun mä siellä kävin niin ei tainnut montaa kymppiä maksaa.

Niin aina:D No, menen ens viikolla tikkauttaan uuden kuvan täydelliseen(:hyper:) hauikseeni, tunnistat mut siitä jos ko. salille eksyt. Joku tais jo vastata sulle tohon hintakysymykseen, ei se mun mielestä oo hirveen kallis, jos 2-3 krt/vko ehtii käymään.

Ja sen 17 € saa takas kun haluaa lopettaa.

Niin aina:D No, menen ens viikolla tikkauttaan uuden kuvan täydelliseen(:hyper:) hauikseeni, tunnistat mut siitä jos ko. salille eksyt. Joku tais jo vastata sulle tohon hintakysymykseen, ei se mun mielestä oo hirveen kallis, jos 2-3 krt/vko ehtii käymään.

Ja sen 17 € saa takas kun haluaa lopettaa.

Eihän se nyt sillee kallis oo, mut vuosihintaan suhteutettuna kallis. Kantsis suoraan ostaa vuoden kortti :puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
moro.

Eihän se nyt sillee kallis oo, mut vuosihintaan suhteutettuna kallis. Kantsis suoraan ostaa vuoden kortti :puntti:
Vuoden kortti löytyy :dance:

Taidanpa pidemmittä puheitta suunnata jalkapäivän merkeissä kyseiseen mestaan.

Vois kyl laittaa harkintaa pakkispaidan oston, mutta emmä kyllä sellasella puuvillasella paidalla pystyis reenaa. Ei hengitä yhtää.

Protskuu, heraa, maltoo ja kreaa
Sun mieli ei voi käsittää kui paljon nostan penaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom