Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäis Foreverilta vaihtaa pois, liian hintava opiskelijalle.
Käykö joku täällä 10-kunto tai Turengin liikuntahallin kuntosaleilla?
Lähin olis mulle tietysti toi HAMK:n kuntosali mutta en ole
sen koulun opiskelija...

Itse käyn Hämeenlinnasta Turengissa Kuumolan kuntosalilla. Se on parempi hinta/laatu suhteeltaan kun liikuntahallin sali imo. Kuumolan salilla ei oo juuri koskaan tungosta ja saa tehdä rauhassa. En osaa verrata Hämeenlinnan saleja tohon Kuumolan saliin, mut mitä oon kullu ja nähny hintoja ja kuvia niin pidän ihan hyvänä vertailukelposena Kuumolan salia. Janakkalan Jana ry

Ilmoittaudun. Foreverillä (ent. Fit-Fyssillä) 7 vuotta ja välillä vaihtelua Piukoilla.
Kynäniskajumppaa mielialalääkkeeksi 3-5 krt/vko ja hikoillen kuin sika... :confused:
90-luvun lopulla tuli käytyä uimahallilla, mutta välissä 6 vuotta Tamperetta/GoGo ja sittemmin taas "kotona".

Parin kuukauden päästä olisi muutto edessä Hämeenlinnan keskustaan, eli luonnollisesti prioriteetit kuntoon ja sali hakusessa. Kuntokeidas olisi n. 200m päässä asunnolta, eli onko tästä uudistuneesta kokemuksia tai olisiko muita suosituksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko joku on käynnyt keskustan uudella fitness24seven salilla? Halpa näyttäis olevan ja ihan naapurissakin. Vähän mietityttää kuinkakohan täyttä mahtaa aina olla kun 24/7, halpa ja keskustassa...

1.6 alkaen Hämeenlinnaa kutsuu, Joku hyvä snadi sali missä lepposta porukkaa jotka osaa zempata vittuilun sijasta!
Tervetuloa:)Suosittelen kyllä kantolaan tulemista Sporttimekkaa tai Kantolan kunnonsalia..Itse tulee reenailtua tuolla Kunnonsalilla...Käy tsekkaamassa lafkojen kotisivut.

Vasta pakkikselle liittyneenä tulin nyt tännekin ilmoittamaan itsestäni :D treeniohjelman vaihto edessä ja myöskin salin (foreverillä muutamia vuosia käyneenä oon alkanu miettiä, että tod.näk. mulle "riittäis" joku muukin sali, kun sen verran laiskasti käyn ryhmäliikunnoissa. Onko joukossa ketään joka haluais avustaa uuden saliohjelman tekemisessä, vai suositteletteko ptn puoleen kääntymistä?

Onko joukossa ketään joka haluais avustaa uuden saliohjelman tekemisessä, vai suositteletteko ptn puoleen kääntymistä?

Aloittelijoiden osiosta löydät hyviä valmiita ohjelmapohjia eli sinne vain tutkiskelemaan, mikä saattaisi soveltua omiin tarpeisiin parhaiten.

Vasta pakkikselle liittyneenä tulin nyt tännekin ilmoittamaan itsestäni :D treeniohjelman vaihto edessä ja myöskin salin (foreverillä muutamia vuosia käyneenä oon alkanu miettiä, että tod.näk. mulle "riittäis" joku muukin sali, kun sen verran laiskasti käyn ryhmäliikunnoissa. Onko joukossa ketään joka haluais avustaa uuden saliohjelman tekemisessä, vai suositteletteko ptn puoleen kääntymistä?
24/7 on aika hyvä Forevön korvike. Ja on edullinen.

Epäonnen treenari ilmottautuu. 2kk hämeenlinnan elämää takana ja treeniä 1.5kk about fit24/7 sali tällä hetkellä mut vaihto vakaasti harkinassa! Kavereita täältä ei juuri ole mutta ne on aina tervetulleita piiskaamaan pullukan takaisin kuntoon!

Fitness24Sevenillä kolistellaan melkeimpä jokainen päivä. Treenikaveri ois ihan jees jos joku täältä käy kyseisellä salilla. Mahdollistaa cheat, pakkotoisto ja vastustettujen sarjojen teon, ja varmistamisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom