Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
yli kymmenen vuotta tullut käytyä kuntokeitaalla. vaikka muutin parolaan niin silti käyn keitaalla se parolan uus sali on niin pieni. kesällä varmaan ja kuulemma kauhee paikka reenata.

Joo siellä on ihan viiitun tunkkanen ilma kesällä :wtf: Tarvi ku ovesta astua sisään niin on paita läpimärkä.. Muuten ihan ok, jos aamulla käy treenailemassa.

Jumankauta, kunnianarvoisa Rankkurikin siis on hämeenlinnalaisia! (liekö enää?)
Miten ois sinkku-miitti, taisihan tähän trediin joku tyttökin kirjoittaa. kuka ehtii ensin? ;)
:dance2:

Mä ainakin ehdin jo nappaamaan yhden punttimimmin:haart: koittakaahan nyt tilailla ja PITÄÄ noita pakkiskuteita, että tunnistaa:D

perkele. vain nopeat elävät :D

Terve vaan kaikille hämeenlinnalaisille ! ei taida kauheen moni täällä fitfyssilla käydä vai ? itse 2vuotta siellä tullut nyt käytyä. mutta ehkä uusi sali olisi paikallaan, onko mitään suosituksia mihin kannattais ?

Terve vaan kaikille hämeenlinnalaisille ! ei taida kauheen moni täällä fitfyssilla käydä vai ? itse 2vuotta siellä tullut nyt käytyä. mutta ehkä uusi sali olisi paikallaan, onko mitään suosituksia mihin kannattais ?

Ite oon sitä mieltä, että se fitfyssin vapaiden painojen alue on aika surkee, jos katsoo salin hintaa ja kokoo. Ite oon nyt jonkin aikaa käynyt piukoissa paikoissa aulangontiellä ja itse tykkään. 10-kunto ei myöskään huono, vaikka vähän ahdas varsinkin ruuhka-aikaan.

Ite oon sitä mieltä, että se fitfyssin vapaiden painojen alue on aika surkee, jos katsoo salin hintaa ja kokoo. Ite oon nyt jonkin aikaa käynyt piukoissa paikoissa aulangontiellä ja itse tykkään. 10-kunto ei myöskään huono, vaikka vähän ahdas varsinkin ruuhka-aikaan.

Niimpä, on ne käsipainot mulle riittäneet ihan hyvin, mutta eniten ottaa päähän kun salilta puuttuu power rack ja hack kyykkyäkään ei näy. täytyy vähä käydä sali kieroksella vkl muilla saleilla.

Niimpä, on ne käsipainot mulle riittäneet ihan hyvin, mutta eniten ottaa päähän kun salilta puuttuu power rack ja hack kyykkyäkään ei näy. täytyy vähä käydä sali kieroksella vkl muilla saleilla.

piukoista paikoista löytyy tuo power rack ja toinen nostopaikka ja hack löytyy kans. Lauantaina tonne pääsee vaan avainkortilla sitte. Eikä hinta oo paha, kun opiskelijahinnalla 220€/6kk :)

Täällä yks hämeenlinnalainen punttimimmi! Treenivuosia takana n.8 enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Tällä hetkellä käyn fit-fysissä ja kyllä mullekin ne käsipainot riittää, vaikka tykkäänkin nostaa niin paljon kun vaan nousee.:puntti: Mutta muuten on kyllä mitotettu ihan liian ahtaaks se vapaiden painojen puoli, jos vertaa muihin tiloihin. Ehkä pitäis kokeilla muitakin saleja, mutta tuskin sitä saa aikaseks...:)

Tuli tänään käytyä päivällä Hämeenlinnan saleja ohi mennen läpi, ja täytyy todeta että tosi surullinen tilanne kun miettii että aika iso kaupunki kumminkin. Täytyis ite laittaa sali pystyyn vaan ;) Fitfys kyllä on näköjään parhaimpia saleja hämeenlinnassa, viellä kun sais fitfyssiltä ne puuttuvat palaset kohilleen niin kyllä kelpais :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo uus fitfys on jotenkin liian sellanen trendisali, missä en ite oikeen viihdy. Viimeks kävin muistaakseni -08 keväällä treenaamassa ja jos se ei ole muuttunut, niin ei voi olla parhaita saleja hämeenlinnassa :D vain yksi paikka, jossa voi kyykätä tai vetää maasta. Ainoa mitä on kaksinkappalein on penkkipaikka ja siinäkin toinen penkki musta aika kehno. Niin ja magnesiumia ei saa käyttää.

E. Tuolla piukoissa paikoissa tuntee itsensä kyllä aika usein melko pieneks, kun aika monta jääkaappi-pakastin -yhdistelmää siellä nähny:D Fitfyssissä kun alkuun treenasin, kun se vielä hämeentiellä oli, niin ei siellä sillon käyny ku pari isompaa kaveria.

En kyllä tiedä tosta magnesiumista, ainakin välillä tulee nähtyä sielä että jollain on sitä mukana ja käyttääkin sitä. Tottakai nää salijutut on vähän makuasioita ja kaikilla on omat tarpeensa salilla, jotkut sanoo että piukat paikat on paras, jotkut fitfys, jotkut että keidas. Itelle vaan aina toi fitfys on ollut helpoin ratkaisu, hyvät parkkipaikat ja suhtkoht lähellä.

No kysyin tosta magnesiumista sillon kun siellä kävin, koska tiesin, että tollasilla saleilla sitä tuskin saa käyttää. Pasi tais olla se keneltä kysyin ja se ainakin oli ollu siellä hämeentien ajoista asti töissä (en tiiä onko enää). Ja se sano ettei saa, mutta sitä otenestettä saa käyttää. Oli hänenkin mielestään hölmöä tuollane, koska se oteneste sotkee tangot. Mut ei siitä sen enempää, jokainen käyköön salilla missä viihtyy:piis:

kovat jätkät räkäsee käsiin :D

No kysyin tosta magnesiumista sillon kun siellä kävin, koska tiesin, että tollasilla saleilla sitä tuskin saa käyttää. Pasi tais olla se keneltä kysyin ja se ainakin oli ollu siellä hämeentien ajoista asti töissä (en tiiä onko enää). Ja se sano ettei saa, mutta sitä otenestettä saa käyttää. Oli hänenkin mielestään hölmöä tuollane, koska se oteneste sotkee tangot. Mut ei siitä sen enempää, jokainen käyköön salilla missä viihtyy:piis:

eipä ole Pasia enään. Huomenna käyn tutustumas turengissa yhellä pikkusalilla missä ei ainakaan turhia hienouksia pitäis olla :)

http://janankuntoliikunta.sporttisaitti.com/kuntosali/kuvia_kuntosalista_ja_laitteista/

Kuumolan salihan se siinä. oon ite joskus vuosia vuosia sitten käyny siellä kaverin kortilla pari kertaa. ihan hyvä sali se on, hinta-laatu suhde ainakin kohdallaan.

keskarille vaan! siellä saa ainakin käyttää magnesiumia! eikä haittaa vaikka vessassa haisee vahva testokusi.:hyvä: taitaa olla kaikki välineet mitä voimanostoon tarvitaan. raudat vaan omille paikoilleen niin hyvä tulee. ja siellä kun käy jätkät jouskus noin 3 kk reenaamassa niin tulee 10-15kg painavampana pois, pää on kyllä kun korispallo mutta voimaa ja kokoo on!! :rock::rock:

ei kukaa osais suositella hyvää hierojaa hämeenlinnasta ? sellasta joka saa oikeesti jumissa olevan selän / rinnan auki ?

Back
Ylös Bottom