Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Keskarilla oon ite reenaillu ja useempi vuos sitten HAMKin salia tuli kulutettua. Tosin nyt ollu kohta pari kuukautta taukoo, mutta tiiä häntä koska jaksaa jatkaa!
Kas. Tällainenkin threadi. Jos tuon ikäinen jannu sanoo, että on useampi vuosi sitten treenaillut Hamkin salilla, niin et ole voinut olla koulussa Hamkissa. Tuleekin mieleen, ettet ole se, joka ajeli sillä DT:llä?

Eli itsekin joskus Hamkin salilla on tullut treenattua useampikin vuosi. Nyt mua ei ole siellä viimeiseen vuoteen näkynyt ja sitä ennenkin aika epäsäännöllisesti. Tuntuu menevän mun osalta tää punttiharrastus pois muodista. Ei vaan jaksa, ei sitten yhtään.

Eli jos näette tällaisen lyhyen hiipparin, joka on sen näköinen, että joskus on lihasta ollut, mutta eipä ole enää, niin se olen minä. Kaveritkin vittuilee, että: "Ei susta läpi nää, mutta ei susta kyllä varjookaan jää."

Tsau! Herraisä, löytyyhän täältä hämeenlinnalaisia vaik kuinka. Täälä kans yks tytteli, Fit-Fysillä vuoden verran käyny, siis siitä asti ku tänne muutin takas. Sitä ennen treenailtu vantaan puolella monta vuotta ja montaa eri lajia. Punttiin oon keskiyttyny nyt nää vuoden päivät. Fyssin sanoin just irti ku en jaksa enää ravata sielä, Piukat Paikat on ihan vieressä joten sinne suuntaan parin viikon kuluttua. Sen verran oon käyny sielä että tykkään kyllä paikasta ja laitteitaki on kiitettävästi kun käyttää kumpaakin salia. :dance2:

Powerhousu sanoi:
Kas. Tällainenkin threadi. Jos tuon ikäinen jannu sanoo, että on useampi vuosi sitten treenaillut Hamkin salilla, niin et ole voinut olla koulussa Hamkissa. Tuleekin mieleen, ettet ole se, joka ajeli sillä DT:llä?
Juu enhän mä siellä koskaan oo opiskellukkaan, mutta muuten vaan kävin. Siel tais käydä mun lisäks pari kolme jäkistä keskenään reenailemassa, siis ei hamkkilaisia. Eli olin se pitkä laiha kynis joka reenaili siel enemmän tai vähemmän yksin ja pelailin pingistä kavereitten kaa siin aulassa :D.
Edit: niin siis en ollu se mopomies? vaan pyörällä aina kuljin.

Mistäs hämeenlinnasta kannattais mennä lenkkareita ostamaan? Lähinnä peräänkuulutan asiantuntevaa myyjää. Jos sitä kerran tai kaks alkais viikossa juoksenteleen :)

Olis aika jees saada kyykkytulosta reilusti yli tästä 200 kilosta ja pystyä juokseen maraton siinä kunnos :hyper: tai no ei välttämättä maratonia ihan, mut puolikas ees ;)

Luulis, että joko intersportista tai top-sportista löytyisi valikoimaa ja ainakin joku myyjä joka hommansa osaa. Itse lähtisin intersportista katselemaan ja kyselemään.

Ostin Intersportista lenkkarit ittelleni kuukausi sitte ja kyllä sai hyvää palvelua, tarjottii vaikka minkälaista mallia ja merkkiä. Päädyin kuitenki niihin joita olin ekana kokeillu. Alehinta oli 129 € mutta mukanani ollu tinkaaja tinkas hinnan siitä vie puoleen. Ei paha. Ja tosi hyvät tossut on ollu Aulangon kuntopoluilla kirmailla.

Saako Hämeenlinnasta minttusuklaan makusta heraa muualta kuin Prismasta?

Saako Hämeenlinnasta minttusuklaan makusta heraa muualta kuin Prismasta?

Enpä oo ainakaan muualla nähny. Onko sulla porttikielto Prismaan? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sportiasta ostin sitten tossut. Todella hyvää palvelua ja katsottiin, että minkäläiset kengät tarvii (nää pronaatio/supinaatio -hommelit). Adidaksen supernova glidet irtos satasella + juoksusukat samaan hintaan. Oli muuten asicsia ja new balancee hyvällä alennuksella. Harmi vaan ettei ollu siitä mun havittelemasta asicsesta sopivaa kokoo ja new balance sopinu yhtään mun räpylälle.

Tänää just kävin lifessä (/livessä?) kattomassa niin eipä ollu :F

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että löytyykö täältä Hämeen voiman jäseniä?

En oo Hämeen Voiman jäsen vaikka mulla voimaa onkin :D

^^kylläpäs täällä veistellään :D

lenkkareiden testailu suju ihan ok. Aulangon 6,5km lenkki aikaan 40 min (oikeesti vähä alle) ja viimeks juossu keväällä :) vielä kun ehtis salillekki. Täs pari viikkoo ollu vähän hektistä.

Jauhokaupoista puheen ollen, onkos kellään tietoa siitä, että mitä sille lahdensivuntien puljulle oikein kävi ? Pistikö ne ihan lapun luukulle vai muuttivatko muuten vaan jonnekin ?

Mun mielestä ne pisti lapun luukulle, näin mä ainaki oon kavereiden huhuista päätelly. Mutuilen vaan as usual :)

Tähän teiän jauhokeskusteluun liittyen kannattaa tilata netistä sieltä saa kaikkea eikä laiskimpien tarvi raahautua edes Prismaan ;) :D

Tähän teiän jauhokeskusteluun liittyen kannattaa tilata netistä sieltä saa kaikkea eikä laiskimpien tarvi raahautua edes Prismaan ;) :D

Netistähän nuo käytännössä tulee tilattua, mutta jos jotain pienempää tarvii, niin eiköhän ne siitä prismasta saa ihan tarpeeks helposti mukaan + niistä saa samalla bonukset ;)

Oon nyt pari kertaa käynyt tuolla kermaperse(FitFys) salilla treenamassa ja antanut magnesiumin pölistä..:rock: Eipä oo onneks ainakaan vielä tullut kukaan valittaa sen käytöstä.. Eipä viitsis paljon alkaa hanskojakaan ostelee vaan sen takia, että sais enemmän pitoa tankoon..:rolleyes: Ja :offtopic: luulis niillä hinnoilla olevan varaa siivoilla kanssa sitä salia, jos se magnesium nyt jotain häiritsee..:david:

Enempi treenaan Keitaalla ja siellä ei kyllä tuota kieltoa ole..:D Mutta alkaa vaan suurin osa niistä laitteista siellä olemaan hieman arveluttavassa kunnossa, ettei tiiä koska vaijeri katkee/lähtee pois kiinnityksistä.. Eli vähän tuo salin vaihto on käynyt myös sen takia mielessä..

Back
Ylös Bottom