Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve pöytään, ens viikolla muutto takas Hämeenlinnaan.. vaikka takana jo 2 vuotta Myllymäkeä. Onko ehdotuksia punttisaliksi? pääasiassa harjoittelu ajoittuisi sinne klo 17-22 aikoihin.
keskustassa kuntokeidas on hyvä. mutta jos käy autolla parkkipaikka on aina ongelma. :puntti:

Oliko noita tänään kolmen jälkeen salilla? en kehdannu alkaa huuteleen, että "oletko sä se noita?!" jos olisin väärältä kysyny, niin ton kysymyksen jälkeen olisin saanu varmaan levypainosta:D

Oliko noita tänään kolmen jälkeen salilla? en kehdannu alkaa huuteleen, että "oletko sä se noita?!" jos olisin väärältä kysyny, niin ton kysymyksen jälkeen olisin saanu varmaan levypainosta:D

:lol2: Olisit huutanu vaan. Kyllä mä kahen ja neljän välillä sielä heiluin. :D

Piukoissa Paikoissa tulee käytyä. Intti vaan vähän rajoittanu pumppailuja viimesen vuoden. Tammikuussa sitten pääsee taas kunnolla aloittaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kaupungille heiluu viikonloppusin niin nakkijonossa viimeistään pääsee sparraamaan... :D

Mun käsittääkseni täälä on joku seurakin, en tiä missä treenaavat mutta eiköhän se saleilta kyselemällä selviä.

Oliko kosperi tänään puntilla joskus puolen päivän aikoihin? Leukoja vetelit. En ollu yhtään varma nii viittiny alkaa huuteleen. T: Ankka-rock -07

Olin se minä. Muutaman miehen mä siellä näin, mutta mitään ankkarokkeja näkyny ku muuteki laput silmillä kävelen ku vaatii nii paljon rohkeutta uskaltaa ees tulla sinne sekasalin puolelle :D Oli haikeeta tänää hakee kaikki kamat salilta mitä oon siellä viimoset kolme vuotta säilyttäny. Sinne jäi mun punttiurani, käännetää uus sivu elämässä ja siirrytään puollustusvoimien kuntokouluun.

Tän päivän (la) Kaupunkiuutisissa sivulla 11 oli Hml:n Kisa ry:n mainos, miesten kuntonyrkkeily ma ja to Poltinahontie 9 A. www.hameenlinnankisa.fi

^^Noo mä olin siinä jalkaprässin kimpussa. Itelläki viimenen treeni huomena tuolla jos ei viikonloppulomilla käy treenaamas, kun sinne samaan kuntokouluun joudun minäki maanantaina :D

Joo ilmottaudutaan nyt sitten.Eli hämeenlinnassa syntyny kaiffari ja fyssillä reenaillu jo...4v yhteensä tosi siinä välissä oli intti :). Eli jos Fyssiltä löydätte sellaseen blondatun rillipään nuppi punasena vääntämässä niin se oon aika varmasti mä :).Tästä nopeesti tunnistan ainakin Noita79 joka reenailin ennen Duracel Temen kanssa Fyssil :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom