Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No katteleppas sielä fyssillä sitten mihin tahtiin ne niitä hajonneita laitteita korjailee...kuukausiakin on ooteltu että pääsee taas laitetta käyttään. Eniten kuitenki ärsyttää ne lattiat, kolmen metrin välein meinaa lentää perseelleen ku lattia on ihan kuprulla. Luulis myös siihen hintaan että vähän välitettäis miltä sielä näyttää. Tosta mankun käyttökiellosta en oo kuullu ku huhuja, ja monen on oon nähny käyttävän..että??? kuinkahan sen kans sit on..

No mä kysyin sillon tosta magnesiumista ihan henkilökunnalta, mutta tosta on niin kauan aikaa, että tää magnesiumpolitiikka on varmasti moneen kertaan ehtinyt muuttumaan. Onneks ei tarvi miettii tollasia ku treenaa piukoissa paikoissa :D

No katteleppas sielä fyssillä sitten mihin tahtiin ne niitä hajonneita laitteita korjailee...kuukausiakin on ooteltu että pääsee taas laitetta käyttään. Eniten kuitenki ärsyttää ne lattiat, kolmen metrin välein meinaa lentää perseelleen ku lattia on ihan kuprulla. Luulis myös siihen hintaan että vähän välitettäis miltä sielä näyttää. Tosta mankun käyttökiellosta en oo kuullu ku huhuja, ja monen on oon nähny käyttävän..että??? kuinkahan sen kans sit on..

No siis tosiaan en ole käynyt siellä vasta kun muutaman kerran, joten mitään vahvaa mielipidettä mulla ei siitä paikasta vielä ole.. Mutta joo, kuprut oon huomannut lattiassa, mutta onneks treenaan niin löysästi, että jaksan nostaa jalkaa vielä sen verran niiden kohdalla etten kompastu niihin..:whip: Positiivista siellä on ainakin hyvä ilmanvaihto ja saunatilat..:) Ja painojakin riittää ainakin tällaiselle normi kynäniskalle..:D Toivonmukaan mankusta ei tule sanomista, muuten menee kyllä maku siitä paikasta..:rolleyes: Ja mitä noihin laitteisiin tulee, niin hyviä vehkeitä siellä kyllä on, ja jos nyt sattuvat rikki menemään, niin onneks melko monet liikkeet voi korvata hyvin vapaillapainoilla..

No siis tosiaan en ole käynyt siellä vasta kun muutaman kerran, joten mitään vahvaa mielipidettä mulla ei siitä paikasta vielä ole.. Mutta joo, kuprut oon huomannut lattiassa, mutta onneks treenaan niin löysästi, että jaksan nostaa jalkaa vielä sen verran niiden kohdalla etten kompastu niihin..:whip: Positiivista siellä on ainakin hyvä ilmanvaihto ja saunatilat..:) Ja painojakin riittää ainakin tällaiselle normi kynäniskalle..:D Toivonmukaan mankusta ei tule sanomista, muuten menee kyllä maku siitä paikasta..:rolleyes: Ja mitä noihin laitteisiin tulee, niin hyviä vehkeitä siellä kyllä on, ja jos nyt sattuvat rikki menemään, niin onneks melko monet liikkeet voi korvata hyvin vapaillapainoilla..

Laitteita on joo, mut vaan yks alatalja. Samoin prässi. En kyllä ollu ainut joka oli kesällä vähän näreissään.:D Ja tarpeeks monta kertaa kun siihen lattiaan kompastut niin ehkä ymmärrät. Ja juu, piukoilla mäkään en oo huomannu vielä valittamista, hyvät on vehkeet. :puntti:

Ja tarpeeks monta kertaa kun siihen lattiaan kompastut niin ehkä ymmärrät.

--> En kompastu, ku nostan jalkaa tai kierrän..:david: Mut joo, tarvii ottaa selvää tarkemmin mikä se on salejaan..:D Jalkaprässi sais kyllä olla vähän tukevampaa laatua, ku ei siihen saa ladata tarpeeks painoo..:rolleyes: Mut onneks siellä on se painopakallinen vehje, joka - yllättävää kyllä - tuntuu raskaammalle, kuin maksimi(valmistajan suositus) siinä davidin prässis..:eek:

Kyllähän se muuten ihan hyvä sali on, uus kyykkytelinekkin on kuulemma tilattu..yli puoli vuotta sitten. Ehkä se tulee jostain kauempaa. ;)
Jengi sielä on tosi mukavaa, kivoja reenikavereita, niitä tulee ikävä. Myös jumppapuolta löytyy varsin kattavasti ja hyvät solariumit. Ja tosi hyvä hieroja, se uus tyttö, suosittelen. :) mukavaa henkilökuntaa ja mitäs vielä...kivat pukkarit. Siinäpä ne, kyllä sielä sen vuoden viihtyi ihan hyvin, ehkä viihtyisin vieläkin jos ei toinen ois lähempänä. Kyllä ne pikku puutteet kestää, tohon hintaan..;) ja leikki leikkinä..

Lähialueen (Turenki) pakkislaiset kun kelpas, niin kai tässä voin itsekin ilmoittautua joukkoon, varsinkin kun kuitenkin oon Hämeenlinnassa töissä ja vuoden päästä sinne vielä muuttamassakin.

Treenit siis tällä haavaa hoitelen Turengissa, treenivuosiakaan ei kyllä oo takana kun vasta 1, joten ihan jees että oon täällä vähän piilossa keräämässä voimia jotta uskallan sitten Hämeenlinnassakin treenaamaan :D

Lähialueen (Turenki) pakkislaiset kun kelpas, niin kai tässä voin itsekin ilmoittautua joukkoon, varsinkin kun kuitenkin oon Hämeenlinnassa töissä ja vuoden päästä sinne vielä muuttamassakin.

Treenit siis tällä haavaa hoitelen Turengissa, treenivuosiakaan ei kyllä oo takana kun vasta 1, joten ihan jees että oon täällä vähän piilossa keräämässä voimia jotta uskallan sitten Hämeenlinnassakin treenaamaan :D

Missä päin Turenkia treenaat ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulipas käytyä tänään tuolla liikuntahallin salilla, YLLÄTTÄVÄN hyvä ja harkitsen vakavissani korttia tuonne salille.

Itekin siellä joskus aikoinaan treenasin ekat salivuoteni, ihan hyvä mesta.
Harkinnassa on hommata sinne kortti taas, jos kävis jonkun treenin viikossa vaihtelun vuoksi tekemässä liikkahallilla. Näkis naisiakin vähän :thumbs:

Itekin siellä joskus aikoinaan treenasin ekat salivuoteni, ihan hyvä mesta.
Harkinnassa on hommata sinne kortti taas, jos kävis jonkun treenin viikossa vaihtelun vuoksi tekemässä liikkahallilla. Näkis naisiakin vähän :thumbs:
Käyks siellä naisiakin :eek:

Itse en ole bongannut kuin RHP -piikkitukkia

Käyks siellä naisiakin :eek:

Itse en ole bongannut kuin RHP -piikkitukkia

Sillon ainakin kävi. Ja osa ei ollu mitään huonoja ees :kuola:

Saatan olla ehkä lähdössä

Ihan pakko tänä vuonna mennä ku en viime vuonna päässy. Voisinpa sanoo samaa ku plank... Eli tosiaa seuralainen uupuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom