Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Jees, toissapäivänä oli postissa lappu että pitää hakea kirje postista ja siellähän oli uusi palvelukseen astumismääräys-lappu, jossa hienosti komeili joukko-osastona ja sijaintipaikkana ilmasotakoulu ja Tikkakoski, alkuperäisen Upinniemen sijaan.

Itse lentoRUK:kiin hyväksymis lappua ei ole vielä tullut mutta koska en muualle ilmavoimiin hakenut, niin rohkenen uskoa että lentoRUK:kiin päästiin, kyllä nyt kelpaa!:rock::rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, toissapäivänä oli postissa lappu että pitää hakea kirje postista ja siellähän oli uusi palvelukseen astumismääräys-lappu, jossa hienosti komeili joukko-osastona ja sijaintipaikkana ilmasotakoulu ja Tikkakoski, alkuperäisen Upinniemen sijaan.

Itse lentoRUK:kiin hyväksymis lappua ei ole vielä tullut mutta koska en muualle ilmavoimiin hakenut, niin rohkenen uskoa että lentoRUK:kiin päästiin, kyllä nyt kelpaa!:rock::rock:
Onnittelut! Täällä odotellaan kuumeisesti hyväksymiskirjettä

Onko kenellekkään tullut hyväksymiskirjettä, vai ainoastaan palvelukseenastumismääräyksiä? Ei ollu postissa tänäänkään vielä mitään, mutta itsellä palvelukseenastumismääräys Tikkakoskelle löytyy jo kutsuntojen vuoksi. Lähettäisivätköhän uutta ollenkaan, jos kurssille pääsisin..

Onko kenellekkään tullut hyväksymiskirjettä, vai ainoastaan palvelukseenastumismääräyksiä? Ei ollu postissa tänäänkään vielä mitään, mutta itsellä palvelukseenastumismääräys Tikkakoskelle löytyy jo kutsuntojen vuoksi. Lähettäisivätköhän uutta ollenkaan, jos kurssille pääsisin..
Itsekin mietin, että pitää varmaan sitä oikeeta kirjettä odotella, jotta tietää pääsikö. Turhaan varmaan kahta määräystä lähettää :D

Hitto. Mulle ei oo tullu palvelukseenastumismääräystä ja kutsunnoissa määrätty palveluspaikka on Dragsvik joten sellaisen voisi olettaa tulevan. Tarkottaakohan tää nyt että hylkäys tulee :(((

Ei varmaan kannata alkaa vetää liian pitkälle johtopäätöksiä ennen kun jonkinlainen kirje kopsahtaa postilaatikkoon. Kaikille kuitenkin ilmoitetaan, tuloksesta riippumatta.

Luutnantti veti joukkueen etee ja ilmoitti tämän alikin lähtevän lentorukkiin, ainakin mun osalta oli sieltä tullu yhteys yksikköön ja käsky hsl lomille! Onnea kaikille muillekkin kurssille päässeillä ja siellä nähään :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom