Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkin oon ollu ilmavoimissa, jee. Ihan esikuntakomppanian alikessuna rovaniemellä.
Hyppäsin pari laskuvarjohyppyäkin kun siellä järjestettiin kurssi moiseen.
Ei oo ikinä pelottanu niin paljon ku ennen ekaa hyppyä ku piti lähtee kiipeen koneesta ulos...

Moro! Lankaa oon hetken aikaa jo lueskellu, kun tosiaan lento rukkiin pääsystä haaveilen, joten muutama kyssäri ois teille todennäkösesti enemmän tietäville. Lukion 2. luokalla tällä hetkellä olen, mutta kauhee stressi syntynyt tuosta ensimmäisestä paperikarsinnasta. Eli millasilla keskiarvoilla ootte sisään päässyt? Paljon teidän Äidinkielen, Matikan ja Englannin arvosanat oli ja millanen merkitys kirjotusten arvosanoilla on? Itellä keskiarvo tällä hetkellä 7.5, mutta suunta onneksi ylöspäin sekä Englanti 8, äikkä 8 ja pitkä matikka 7.

ps. tiedän, että karsinta vaiheita on paljon muitakin ja ne ovat haastavia, mutta ensinhän tarvitsee kuitenkin paperi karsinnasta läpi päästä!

Moro! Lankaa oon hetken aikaa jo lueskellu, kun tosiaan lento rukkiin pääsystä haaveilen, joten muutama kyssäri ois teille todennäkösesti enemmän tietäville. Lukion 2. luokalla tällä hetkellä olen, mutta kauhee stressi syntynyt tuosta ensimmäisestä paperikarsinnasta. Eli millasilla keskiarvoilla ootte sisään päässyt? Paljon teidän Äidinkielen, Matikan ja Englannin arvosanat oli ja millanen merkitys kirjotusten arvosanoilla on? Itellä keskiarvo tällä hetkellä 7.5, mutta suunta onneksi ylöspäin sekä Englanti 8, äikkä 8 ja pitkä matikka 7.

ps. tiedän, että karsinta vaiheita on paljon muitakin ja ne ovat haastavia, mutta ensinhän tarvitsee kuitenkin paperi karsinnasta läpi päästä!

Sun arvosanoilla ei oo mitään huolta ettetkö pääsis läpi :) Reippaasti nuilla numeroilla pääset testeihin!

Ei oo. Toisaalta olis kans vähän erikoista jos jo tällä viikolla olis valinnat valmiit, tähän astihan aina ollu touko-kesäkuun vaihteessa.. 5 vaiheen lekuri kylläkin vakuutteli että tieto tulis jo viime viikolla tai viimeistään tällä :cautious: ei kai auta muu ku ootella ja varautua siihen että tulee kesäkuussa

Ei oo. Toisaalta olis kans vähän erikoista jos jo tällä viikolla olis valinnat valmiit, tähän astihan aina ollu touko-kesäkuun vaihteessa.. 5 vaiheen lekuri kylläkin vakuutteli että tieto tulis jo viime viikolla tai viimeistään tällä :cautious: ei kai auta muu ku ootella ja varautua siihen että tulee kesäkuussa

Niihän se on. Ei oikeen tiiä millon tulee. Se lääkäri sano että 20. päivän jäläkeen voi alakaa kuulumaan mutta en ihimettele vaikka kestäis.

:rock: tännekki tuli hyviä uutisia:rock: onnea sulle kans Kunnianhimoinen ja tt eli Tikkakoskella Tavataan ;) ja 3tp uutta hakemusta vaan kehiin! Aika paljon kuitenki munkista kiinni homma.. etenki ku pääsit näi pitkälle

Hei, pari kyssärii ilmavoimien lentäjäkoulutuksesta:

Mun koulutodistus ei oo parhaasta päästä; äikkä 7, lyhyt matikka 6, englanti 8. Luuletteko, että näillä numeroilla on mitään mahdollisuuksia päästä läpi vaihdetta 1?

Toinen kysymys liittyis fyysisiin testeihin: Testataanko 200m uintia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom