Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro! Lankaa oon hetken aikaa jo lueskellu, kun tosiaan lento rukkiin pääsystä haaveilen, joten muutama kyssäri ois teille todennäkösesti enemmän tietäville. Lukion 2. luokalla tällä hetkellä olen, mutta kauhee stressi syntynyt tuosta ensimmäisestä paperikarsinnasta. Eli millasilla keskiarvoilla ootte sisään päässyt? Paljon teidän Äidinkielen, Matikan ja Englannin arvosanat oli ja millanen merkitys kirjotusten arvosanoilla on? Itellä keskiarvo tällä hetkellä 7.5, mutta suunta onneksi ylöspäin sekä Englanti 8, äikkä 8 ja pitkä matikka 7.
ps. tiedän, että karsinta vaiheita on paljon muitakin ja ne ovat haastavia, mutta ensinhän tarvitsee kuitenkin paperi karsinnasta läpi päästä!
Sun arvosanoilla ei oo mitään huolta ettetkö pääsis läpi Reippaasti nuilla numeroilla pääset testeihin!
Itekki oottelen tietoa ensviikolle, mutta saapas nähä millon tulee.Netissä lukee että tieto valinnoista tulee kesäkuun alussa, mut 5 vaiheen lääkäri sano että tulee viimeistään ens viikolla. Oks kellään mitään tarkempaa tietoa?
Ei oo. Toisaalta olis kans vähän erikoista jos jo tällä viikolla olis valinnat valmiit, tähän astihan aina ollu touko-kesäkuun vaihteessa.. 5 vaiheen lekuri kylläkin vakuutteli että tieto tulis jo viime viikolla tai viimeistään tällä ei kai auta muu ku ootella ja varautua siihen että tulee kesäkuussa
Joo, mistä päin suomea olette? Ite oon helsingistä ja luulis et tänne tulee nopeesti..