Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep! Kuun loppuun pitää elää hirveessä jännityksessä. Onko kellään tietoa kuinka moni abaut tippuu valintakokouksessa?

Perhana ois pitänyt kysyä, kuinka monta tässä vaiheessa on porukkaa, jos olis vaikka vastauksen antanutkin :p veikkaisin että n. 70 vielä mukana eli about puolet pääsee tästä kurssille

Hmh... Ei sitten lennetä, enpä tuota mitään muuta ois halunnukkaan. Työpaikan oisin ottanu mieluummin ku lottovoiton, mutta kun ei.
Noh, tsemppiä muille. Ja putoamisista kysyneille: nelosvaiheessa sanottiin että 10-15 tippuu 5. vaiheessa enää.
Lentäkääpä munki puolesta!

Hmh... Ei sitten lennetä, enpä tuota mitään muuta ois halunnukkaan. Työpaikan oisin ottanu mieluummin ku lottovoiton, mutta kun ei.
Noh, tsemppiä muille. Ja putoamisista kysyneille: nelosvaiheessa sanottiin että 10-15 tippuu 5. vaiheessa enää.
Lentäkääpä munki puolesta!
Mikäs muodostu sulla esteeksi?

Mikäs muodostu sulla esteeksi?

Semmosella värinäkötestillä havaittiin pieni poikkeama jota ei muualla huomaa...

Kuinka paljon muut 5. vaiheesta selvinneet on saanu 2. vaiheen lihaskuntotesteistä? Itse sain vaan 11p ja nyt pelottaa et se laskee mun pisteitä vähän liikaa.

Itellä oli tosiaan 12p, tuolla lihaskunnolla ei niin suurta merkitystä enää tässä vaiheessa oo. Pää on se mikä merkkaa eniten, kuntoa saa lisää puntilta ja polulta! Medikaalit ja 3. Vaihe merkkaa eniten, ei kannata 2. Vaihetta kauheena enää stressata :) joko sulla on vitonen ohi?

Semmosella värinäkötestillä havaittiin pieni poikkeama jota ei muualla huomaa...

Itellä oli tosiaan 12p, tuolla lihaskunnolla ei niin suurta merkitystä enää tässä vaiheessa oo. Pää on se mikä merkkaa eniten, kuntoa saa lisää puntilta ja polulta! Medikaalit ja 3. Vaihe merkkaa eniten, ei kannata 2. Vaihetta kauheena enää stressata :) joko sulla on vitonen ohi?
Harmi että karsiuduit ja vielä tollaseen mille ei voi mitään ja mitä ei edes huomaa normaalisti.

Juu mulla on vitonen takana. Mun piti myös tehä se tietokoneella tehtävä värinäkötesti uudestaan kun ekassa kerrassa oli vissiin jotain vikaa.

Jännittää helvetisti että miten valintakokouksessa käy!

Harmi että karsiuduit ja vielä tollaseen mille ei voi mitään ja mitä ei edes huomaa normaalisti.

Joo kyllähän tuo suorastaan v*tuttaa.. Koko ikäni oon tuonne halunnu ja kaiken millä oon voinu edistää sisäänpääsyä tehny. Toista kertaa hain nyt, viimeksi tippu kolmoseen, nyt pääsin vitoseen, mutta ei auta itku markkinoilla ku paperissa lukee että et voi hakea uudelleen :(

Tsemppiä teille kaikille muille, lentäkää munki puolesta! o7

Tietääkös kukaan tarkempaa päivämäärää sille koska tieto kurssille pääsystä tai tippumisesta tulee? Tässä alkaa jännitys jo pikkuhiljaa kasvaa liiankin isoks

Tietääkös kukaan tarkempaa päivämäärää sille koska tieto kurssille pääsystä tai tippumisesta tulee? Tässä alkaa jännitys jo pikkuhiljaa kasvaa liiankin isoks

Valintakokous on kuulemma toukokuun vikalla viikolla, ehkä jopa ens viikolla, koska on viimeinen täysi viikko toukokuuta? Joten tulokset saattais tulla viikon 22 lopussa tai viikolla 23 :p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom