Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kutsu vitosvaiheeseen tuli tänään, mutta se on vasta ihan huhtikuun lopulla. Edellisissä vaiheissa oon ollut aina ensimmäisten testattavien joukossa, joten tarkottaaks tää nyt jotain jonon hännille tippumista vai ylianalysoinko tilannetta? o_O

Kutsu vitosvaiheeseen tuli tänään, mutta se on vasta ihan huhtikuun lopulla. Edellisissä vaiheissa oon ollut aina ensimmäisten testattavien joukossa, joten tarkottaaks tää nyt jotain jonon hännille tippumista vai ylianalysoinko tilannetta? o_O

Se jälkimmäinen.

Helkkari, ei kutsukirjeen saaminen ole millään järjellä huono merkki! Se tarkoittaa, että joku uskoo sinusta voivan tulla hävittäjälentäjä ;)

Pojat, ette te oo hakemassa hävittäjälentäjäksi vaikka kuinka siistiä se oiskin niin ajatella.

Ei olla ei, mutta kurssille josta aukeaa putki vaikkapa hornetin puikkohin.

Näiden valintakokeiden ja lentorukin päätarkoitus on löytää kavereita, jotka olisivat muutaman vuoden koulutuksen jälkeen kyvykkäitä ja halukkaita lentämään hävittäjää tai hekoa. Mitä yritän sanoa on se, että jos valinnoista vastaavat eivät usko hakijan olevan tulevaisuudessa sopiva hävittäjälentäjäksi, niin kutsu ei käy edes lentorukin valintakokeiden seuraavaan vaiheeseen.

Kaikki tähän mennessä 3. vaiheesta jatkoon päässeet on selvillä. Ensi viikolla tulee karsiutumiskirjeet. Soittamalla voi varmistaa jos haluaa. Veikkaan että kaikille jatkoonpäässeille on jo kirjeet tulleet.

Kyllähän tää oli hieman odotettavissa, mutta silti vähä epätoivoisesti toivonut jatkokirjettä viimeiset 2kk. Miksiköhän ei lähetä suoraa hylsyjä samalla kun lähettää jatkoonpäässeiden kirjeet? Kellään mitään ideaa mikä pointti?

Voi räkä. Tarkottanee sitä et jollei maanantaina kolahda ni mun peli on selvä. Kuisse kutsu sulle ny nii aikasi tuli? Mulle sanottii mun mielest jotai huhtikuust... No jaa, eipä voi mithän.

Miten muuten tuo armeijasta hakeminen, haittaako nykyään vaikka olisi armeija jo valmiiksi käytynä muualla vai pitääkö olla intti vielä kesken että voi lentorukkiin hakea?

Torstaina oli tullut kirje luukusta, ja siinähän oli kutsu viidenteen vaiheeseen! :hyper: Hemmetin nopeesti tuli kutsu kun viime perjantaina ollu nelosvaiheessa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom